Als er nog wat chocola over isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan balletjes draaienlaat maar.
HJ nuttigenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar gaat die niet blij van worden.
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben met de metro van cs naar beurs gegaan, toen gelopen tot voorbij leuvenhaven ( tziet er niet zo heel gevaarlijk uit moek zeggen
) erasmus over gelopen, daarna bij wilhelminaplein de metro weer in voor t laatste stukje.. half uur langer onderweg.. door de gietende regen
woon je dan in n wereldstad...
krijg bezoek zometeen en ik had vanmorgen al gesmst "je kan vanaf leuvenhaven met de tram verder" en daarna " ownee je kunt niet meer met de metro en de tram, je moet met de bus
" " en ik lees net op facebook dat het veevervoer is
enjoy!"
Heel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nog een week
Tentamens he... Ik ben wel goed bezig, hele dag aan privaatrecht gezetenEn straks na het eten gaan we lekker verder, want ik ben op dreef!
uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk interessantdoenerij, hopen dat iemand hapt.
spaghettimonsterquote:
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ik ga je wel aan die 2 weken houdenOh, ik bedenk me net dat het ook al zo stond
Ouchquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiekadamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Het is echt veevervoer ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben met de metro van cs naar beurs gegaan, toen gelopen tot voorbij leuvenhaven ( tziet er niet zo heel gevaarlijk uit moek zeggen
) erasmus over gelopen, daarna bij wilhelminaplein de metro weer in voor t laatste stukje.. half uur langer onderweg.. door de gietende regen
woon je dan in n wereldstad...
krijg bezoek zometeen en ik had vanmorgen al gesmst "je kan vanaf leuvenhaven met de tram verder" en daarna " ownee je kunt niet meer met de metro en de tram, je moet met de bus
" " en ik lees net op facebook dat het veevervoer is
enjoy!"
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
heeft dit te maken met dat theater waar een stuk van is ingestort???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Yep yep, gaatjes zijn dan ook geen criteria om ze te laten trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
Oh wacht, jij zit aan de goede lijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geef maar toe,ook jij dacht het even
Ik heb al mijn tanden en kiezen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.
Ruimtegebrek ftw!
Oh ja, en ze lagen raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |