quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Op hyves: naam van iemand: "mama essie ( oftewel ook wel mamma bitch"
En dan deze foto
TokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nou nou, daar hoef je niet emo van te wordenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, daar hoef je niet emo van te worden
Wat zou je wereld er anders uit hebben gezienquote:
Zei ik nooit? Bijna nooit doenquote:
jezelf extra werk geven. Nouja, als je het er beter door leert, kan uitschrijven wel handiger zijn.quote:
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem altijd veel te veel lekkere dingen mee.
Ben echt zo'n impulsieve koper
Las ik daar appeltaart?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.
Van appeltaart (wat al bijna op is) tot chocolade repen
Alsjeblieftquote:
jij hebt chocolaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat deed ik dus van de week. De kast ligt weer vol lekkere dingen.
Van appeltaart (wat al bijna op is) tot chocolade repen
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jezelf extra werk geven. Nouja, als je het er beter door leert, kan uitschrijven wel handiger zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Op hyves: naam van iemand: "mama essie ( oftewel ook wel mamma bitch"
En dan deze foto
Huuuuuuu!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
*googlet*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.
Behalve een paar woordjes, die ik dus wel uit ga schrijven. Welke Nederlander (behalve advocaten, rechters en rechtsgeleerden) weet nu wat een cessie is?
Ja, ik nu. Maar toch
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is mezelf meer werk geven inderdaad. Ik ken ze allemaal.
Behalve een paar woordjes, die ik dus wel uit ga schrijven. Welke Nederlander (behalve advocaten, rechters en rechtsgeleerden) weet nu wat een cessie is?
Ja, ik nu. Maar toch
Jullie zijn me dankbaar voor de spoiler hèquote:
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stiflerquote:
In het kort: een levering van vordering op naamquote:
Wat Stifler zegt is waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stifler
quote:
En van alles wat je maar kan bedenken met chocolade.quote:
Farfalle he! Ik wil wel strikjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een gat in de markt, spaghetti+pastasaus lingerie!
Als die warm is he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan je je piemeltje in steken, volgens Stifler
Mine,mine,mine,mine,minequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij kunnen samen die kast wel verdelen denk ik
als ik t maar kan opetenquote:
In dit geval had het niet uitgemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jullie zijn me dankbaar voor de spoiler hè
+1.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval had het niet uitgemaaktNieuwsgierigheid en zo
jij klikt op alles he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval had het niet uitgemaaktNieuwsgierigheid en zo
Oh ja, dat moet ik ook weer halen.. Die LU scholiertjes, en chocolate chip cookiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
En van alles wat je maar kan bedenken met chocolade.
Cake, koekjes, snoepjes, .........
Je bent welkomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
JA HOU NOU POTVERDOMME EENS OP OVER CHOCOLA
Ik wil ook
It wasn't mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck. Wat een OV-drama in Rotterdam.
Bij de sligro hebben ze vast wel iets van Chocola in kilo verpakkingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Yuki het volgende:
JA HOU NOU POTVERDOMME EENS OP OVER CHOCOLA
Ik wil ook
Ik zie nu een wurm voor me met een headsetje opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ho, ho, dat hangt helemaal van de grootte van die appeltaart af, callcenterwurmpje
Die van de AH vind ik lekker!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook weer halen.. Die LU scholiertjes, en chocolate chip cookies
Ik heb geen kvk-nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de sligro hebben ze vast wel iets van Chocola in kilo verpakkingen
Ik moet in bed blijvenquote:
Oooeeeeh! Deedeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, mocht je ooit nog een andere UI willen
[ afbeelding ]
die grote van de AH-To-Goquote:
Dan kom je naar utrecht, samen met mij frank doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck. Wat een OV-drama in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |