Die liggen daar prima als wij de kratten buit maken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar die zit al zo vol met lekkere chicks.!
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Tally het volgende:
Hier zijn de dagelijkse dingen opMaar hubbie is bijna klaar met werken dan gaan we samen boodschappen doen
Nostalgie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we hebben ook nog een sun uit 2001 die de planning van het callcentre doet, Sun OS 8.
WEKELIJKSE boodschappen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
MissB. Zeg jij even tegen Yuki dat ze wat beter voor zichzelf moet zorgen
STING wil mijn vriezer leegrovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Yuki, zorg eens wat beter voor jezelf![]()
waarom moest ik dat doen trouwens?
quote:
Wij dus vanavond. Anders dan wil ik dat morgenochtend vroeg doen (want dan is het ook niet zo druk) en dan maalt het in mijn hoofd wat ik allemaal moet hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Yesquote:
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.quote:
Wij ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Yes
Op zaterdag haal ik het gros en soms door de weeks drop ik nog ff langs de AH, na m'n werk
En als vrouw kun je niet zonder chocolaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meer
Dan kopen ze gewoon een 2e handsje op Marktplaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.![]()
Er zit geen garantie of servicecontract meer op.... timebomb...
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
En als vrouw kun je niet zonder chocola
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Nietus. Just one item
Or is it the only thing in there?
Ah. Allemaal groente.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.
Enzo.
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Allemaal groente.
En jij was ziek he?
Ieuw bah, dat is gezond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
En hoe lang ligt die groente er al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
Kak, ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n melk is bijna op en het regent buiten
Een week. Hooguit 2.quote:
Daar hebben we em weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een week. Hooguit 2.
Toen de Italiaanse Roerbakgroentevoor het laatst in de Bonus was
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben we em weer
Ik vries groente nooit in eigenlijk
Alleen heel soms diepvries spinazie a la creme.
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Ja. Anders wordt het snotterig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?
Of die groente wat langer in de koelkast laten liggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Anders wordt het snotterig.
Believe me. I know
omgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
Heb je het opgegeten?quote:
Volgens mij staat het er zefs opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
En dus ga je dat dan ook meteen halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Oj kut, ik moet nog naar de winkel, kleine man wil ineens verse groentensoep
Verse? Dan ga je dat morgen eten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Is ook veel lekkerder dan uit blik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Ik denk dat missb heel blij is dat t jong weer wat wil eten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Mja ik vergeet het lijstje altijdquote:
Verwend krengquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.
Doperwtjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Vanavond frituurpan tijd.
Patat, kroket & doperwtjes![]()
Doperwtjes uit de frituurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor de poffertjes ga straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doperwtjes
Ik ga straks maar eens pasta maken
Huh, kan je die frituren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
quote:
quote:
Die kook ik uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, kan je die frituren?
Domme vraag, je kan alles friturenMaar, is dat lekker?
je mist er echt HE-LE-MAAL niets aan, smakeloze zooi... echt alleen wijven eten datquote:
Daarom neem ik hem mee. Dan hebben we altijd te weinigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak nooit lijstjes, met als gevolg dat ik altijd met veel te veel thuiskom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
*proest*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ging uit van jullie superieure begrijpend lezen skills
Ik heb het nooit gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mist er echt HE-LE-MAAL niets aan, smakeloze zooi... echt alleen wijven eten dat.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Op hyves: naam van iemand: "mama essie ( oftewel ook wel mamma bitch"
En dan deze foto
HolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan deze foto
Oh noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Gehaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Farfalle met gehakt, groente en bertolli pastasaus
![]()
En dan deze foto
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Werkverschaffing?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een rechtsfeitenschema gemaakt, zal ik dan nu alle mogelijke verbintenissen nog uitschrijven of ben ik dan gewoon gestoord bezig?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Farfalle met gehakt, groente en bertolli pastasaus
Nooit doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ging uit van jullie superieure begrijpend lezen skills
Ik neem altijd veel te veel lekkere dingen mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom neem ik hem mee. Dan hebben we altijd te weinig
En door de weeks even brood halen doe ik. En dan kom ik met teveel thuis
![]()
En dan deze foto
TokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |