quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef xFriendx het volgende:
Straks sporten en daarna met je afgetrainde body nog even stomen onder de douche
Ik ook niet. Ik ben blij dat ik straks een huisje heb op de camping waar mijn schoonouders zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Was op een camping, douchen was op dat moment echt noodzakelijk. Er was alleen koud water
Nooit dat ik dat nog eens mee wil maken
Dankbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik tip jullie wel hoor.
Zo, sixpackjes, flessen Chardonnay, vrijmibo, here we go.
Ik klikte...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik moet uit OUD wegblijven...
Wil je die GTST soap verder lezen, kom je dit tegen Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51
Klikken op eigen risico....
Oh ja, het vervolg iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Wil je die GTST soap verder lezen, kom je dit tegen Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51
En dan zachtjes het warme water laten stromen zodat het niet afkoeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
En op dit moment woon ik in de badkamer en in badIk ontspan echt alleen maar in bad. Dus daar lig ik nu dagelijks in!
Bevallings foto'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Art. 70c lid 1 bijzonder bestuursrecht:quote:
De kleine vind dat nu al helemaal geweldig! Begint te trappelen zodra ze water hoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zachtjes het warme water laten stromen zodat het niet afkoelt
Logisch, die tijd heb ik ook wel gehad tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Ik zit nu naar reizen te kijken maar de reis die ik wil doen is met veel kamperenDus dat wordt hem niet.
Lafjes hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Ik zit nu naar reizen te kijken maar de reis die ik wil doen is met veel kamperenDus dat wordt hem niet.
En ik krijg hier te horen dat ik dan ook gewoon een half jaar ongeveer kan wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Art. 70c lid 1 bijzonder bestuursrecht:
-1. De toegelaten instellingen huisvesten bij voorrang personen die door hun inkomen of door andere omstandigheden moeilijkheden ondervinden bij het vinden van hun passende huisvesting. Bij het in gebruik geven van door hen beheerde woningen met een verhoudingsgewijs lage huurprijs geven zij zo veel mogelijk voorrang aan woningzoekenden die, gelet op hun inkomen, in het bijzonder op die woning zijn aangewezen.
Wat dus betekent, dat wanner jij met kind je bij het leger des heils meldt, je zo goed als meteen een woning toegewezen krijgt en een uitkering krijgt. Maar, ik moet nog wat verder spitten in m'n boekje om dat helemaal uit te pluizen.
En dat ga ik vanavond wel even doen, want ik moet nu leren
Met kind is het heerlijk. Maar ik ga niet in caravan of tent!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Daarom wil ik het nog even dieper uitpluizen, maar zoals ik zei, doe ik dat vanavond. Dan zet ik het voor je op een rijtje en kan je proberen de instellingen met de wetteksten om de oren te slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik krijg hier te horen dat ik dan ook gewoon een half jaar ongeveer kan wachten.
Om bij het leger te slapen moet je per dag een x bedrag betalen.
Dan moet je niet in OUD kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Plus al dat 'koetsie koetsie' blabla... kan me daar ook niet mee identificeren. Een kind willen leeft dan ook totaal niet bij mij.quote:
quote:
Tis maar goed dat ik niet klikte, ik geniet nog van m'n thee en beschuitquote:
We zullen zien. Ik heb er weinig vertrouwen in maar ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom wil ik het nog even dieper uitpluizen, maar zoals ik zei, doe ik dat vanavond. Dan zet ik het voor je op een rijtje en kan je proberen de instellingen met de wetteksten om de oren te slaan
Zonder caravan/tent is het geen camperen meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Met kind is het heerlijk. Maar ik ga niet in caravan of tent!
Dus huren we er een bungalow! En mocht er in de toekomst een camping zijn (waar mijn schoonouders naar toe gaan) waar zoiets niet te huren valt. Ga ik niet mee!
Jaloers!quote:
Nou ja, graag of helemaal niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb er weinig vertrouwen in maar ja.
Nee, dan krijg je het overalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
OUD.... kan dat forum niet opgedoekt worden?
Jammer dat die plums rel alweer over is
Dunne matjesquote:
Ik ook. Ik was weer te nieuwsgierig. Dat is niet goed voor een mens.quote:
Ik nietquote:
Ik wil ook helemaal niet kramperenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder caravan/tent is het geen camperen meer
Wij hebben het vroeger altijd gedaan, ging prima
Das ook weer zo.... laat het dan maar in die quarantaine hoek zitten....quote:
Ook niet goed voor katten....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was weer te nieuwsgierig. Dat is niet goed voor een mens.
Heel goed, straks raak je er mee besmet, heb je ook opeens een kind en daar krijg je alleen maar epic boobs van.quote:
Ja vroeger, toen ik zes was, met de caravanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder caravan/tent is het geen camperen meer
Wij hebben het vroeger altijd gedaan, ging prima
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
De kleine vind dat nu al helemaal geweldig! Begint te trappelen zodra ze water hoort.
Dat doen vrouwen toch ook niet? TOCH?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat wordt dan drie weken niet schijten
Jij bedoelt dat zwangerosaurussen en babypoepers het nu alleen in OUD houden en dat je het nergens anders op FOK tegenkomt?quote:
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, graag of helemaal niet natuurlijk
Ik heb alle wetteksten tot m'n beschikking, dus ik kan het voor je uitzoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |