Naar:quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hallo allemaal,
Na lang wikken, wegen en lurken, heb ik net besloten dat ik hier ook maar es wat ga posten...Sinds ongeveer een jaar nu ben ik pil-vrij maar zijn we niet vanaf dat moment al druk bezig met testen, temperaturen of dat soort zaken. Echter het is tot op heden nog niet spontaan gelukt, dus hebben we een tijdje terug toch maar es wat van die testen bijgehouden, maar niet al te strak en (misschien wel daarom) ook nog geen resultaat...
Moet zeggen dat we er nog gewoon lekker relaxt onder zijn, tuurlijk wel jammer elke keer, maar ook nog steeds superblij als we weer een berichtje van vrienden krijgen dat zij wel in verwachting zijn (wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt)...
Mijn streven is om hier wel effe regelmatig wat van me te laten horen, maar ik ken mezelf, dat kon nog weleens minder zijn dan mijn bedoeling (nu) is...
Om in elk geval af te trappen, mijn NOD is (ongeveer) 15 april... maar mijn cyclussen kun je niet gebruiken om de klok op gelijk te zetten, verschilt van 26 tot 29 dagen en telkens weer iets anders. Ik ga dus nu maar van het gemiddelde van 27 uit...
Oh ja, en iedereen die al een 2e streepje te pakken heeft: FELI!
En de anderen: succes met klussen en veel plezier maken erbij
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
En toen... een half jaar geleden:quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Lijnloos het volgende:
Hallo allemaal, ik ga me nu ook maar melden hier... Afgelopen week een paar plusjes op een stokje geplast en vanochtend voor het eerst bij de HA geweest... Uiteraard nog niet veel te melden, behalve een paar kleine berekeningen waaruit we opmaken dat ik nu 4 wk +1 dag zwanger ben en dat we (met een beetje geluk) een kerstkindje kunnen verwachten! Vind het allemaal nog wat onwennig, vooral omdat ik nog niet echt iets voel of zo, maar dat zal vanzelf wel komen...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmmm... of ik ben zojuist spontaan heeeeeel incontinent geworden, of.... plons?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.
Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.
Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:41 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine update: zijn weer in zh aan de ctg... Weeën worden gemener en komen steeds sneller. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Toen effe radiostilte... ik was druk bezig, maar:quote:Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, net weer onderzoek gehad maar ontsluiting is nog niet op gang, weer die vingertop
ctg weer aan de kant maar we mogen nu proberen nog wat te slapen, lief heeft een stretcher gekregen.... Is ook goed moe. Ik ook trouwens, maar ben benieuwd...
Edit (3.30 uur): slapen lukt mij voor geen meter, elke keer als ik wil gaan liggen komt er weer een wee en ze worden nu echt naar. Merk dat staand het best op te vangen is.
En uiteraard de bijhorende foto's:quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
Hier net ook een eerste wandeling.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ondertussen weer slappe tetten en elk uur een kind aan de borst. Ze lekken wel, dus er lijkt wel genoeg in te zitten. Verwarrend hoor
Wel even gewandeld en dat was vermoeiend, maar ook lekker
En het was Moneypenny d'r eerste ommetje
kan wel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:15 schreef ymme het volgende:
Mart vind dat slapen voor baby's is.
Hij is nu al vanaf 15:15 uur uit bed. En ik ga hem zo maar eens in bad doen, flesje en dan naar bed.
En tussendoor gewoon niet meer slapen. Maar heerlijk spelen (en flink schreeuwen van de lol) in z'n box, in de wandelwagen, bij ons op schoot of waar dan ook.![]()
Is dat normaal, niet meer zoveel slapen 's middags?
Of is hij gewoon een wakker mannetje..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef simmu het volgende:
en mijn mannetje heeft kleertjes maat 62 aanhet zit nog wat ruim, maar 56 is echtechtecht te klein!
Pepti is toch niet helemaal koemelk vrij? Toch? Dat is neocate toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:14 schreef freecell het volgende:
Ravi met spekjesVet lief
Doe eens een fotootje?
Succes Nikki
Ok, ik zeg UHM UHM HUM HUUUUUUM EEE ie ie ie IEIEIEIEIE!
En dan de vet blije variant!
Om 6:00 tot 7:00
Maargoed, stuk beter dan krijsenMaar sinds deze week geloven we wel dattie stembanden heeft
Aangezien hypo-allergeen zo goed gaat gisteren even weer bij Huisarts geweest (rare zinik had beloofd terug te komen voor update) ook gezegd dat hij nog wel veel windt en spuugt.
Ze wil toch dat we Pepti gaan proberen (volledig koemelkvrij) tot maandag en dan even weer langs. Als dat helpt zegt ze genoeg aanwijzingen te hebben om KMA vast te stellen en hoeft ze niet te prikken
hm, wat is het verschil met hypo-allergeen dan? Das toch ook geknipt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pepti is toch niet helemaal koemelk vrij? Toch? Dat is neocate toch?
Gevonden, geknipt koemelkeiwit.![]()
Nog meer gekniptquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
hm, wat is het verschil met hypo-allergeen dan? Das toch ook geknipt?
Heb je al een bal geprobeerd als speelgoed? Bij het CB hadden ze een ouderwets activitycenter van Fisher Price en dat vond Hannah ook erg tof. Haar motoriek vind ik echt al zo goed eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Dat ding waar hij aan likt, lag dus eigenlijk links voor, mar hij heeft het dus zelf zo gescharreld...
Ow en we zijn zojuist even extra gaan wegen en hij weegt dus nu 5340g!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |