abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83172340
Lily en Leah, veel plezier bij de grote baby's

We zijn gisteren spontaan naar het Dolfinarium geweest. Het was zo leuk! Hannah heeft het ook super naar de zin gehad en ze heeft zelfs ademloos zitten kijken naar de droomwens show met dolfijnen aan het eind van de middag. Daarna was ze helemaal kapot

Deze foto wil ik jullie niet onthouden

pi_83178688
Zo begon het....
quote:
Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Lijnloos het volgende:
Hallo allemaal,

Na lang wikken, wegen en lurken, heb ik net besloten dat ik hier ook maar es wat ga posten...Sinds ongeveer een jaar nu ben ik pil-vrij maar zijn we niet vanaf dat moment al druk bezig met testen, temperaturen of dat soort zaken. Echter het is tot op heden nog niet spontaan gelukt, dus hebben we een tijdje terug toch maar es wat van die testen bijgehouden, maar niet al te strak en (misschien wel daarom) ook nog geen resultaat...

Moet zeggen dat we er nog gewoon lekker relaxt onder zijn, tuurlijk wel jammer elke keer, maar ook nog steeds superblij als we weer een berichtje van vrienden krijgen dat zij wel in verwachting zijn (wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt)...

Mijn streven is om hier wel effe regelmatig wat van me te laten horen, maar ik ken mezelf, dat kon nog weleens minder zijn dan mijn bedoeling (nu) is...

Om in elk geval af te trappen, mijn NOD is (ongeveer) 15 april... maar mijn cyclussen kun je niet gebruiken om de klok op gelijk te zetten, verschilt van 26 tot 29 dagen en telkens weer iets anders. Ik ga dus nu maar van het gemiddelde van 27 uit...

Oh ja, en iedereen die al een 2e streepje te pakken heeft: FELI!
En de anderen: succes met klussen en veel plezier maken erbij
Naar:
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Lijnloos het volgende:
uhm ja... kon mezelf dus niet inhouden net.... maar uhm, (beetje van slag-fase) er was een beetje wazig maar wel zichtbaar + je...... AAAAAAAAAAAH
Dit was de enige test die ik in huis heb, dus morgen effe nieuwe halen... en dan voor de zekerheid nog een (of 2, of 3) keer proberen... IEEEEEEEH (sorry, ben beetje van slag)
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Lijnloos het volgende:
Hallo allemaal, ik ga me nu ook maar melden hier... Afgelopen week een paar plusjes op een stokje geplast en vanochtend voor het eerst bij de HA geweest... Uiteraard nog niet veel te melden, behalve een paar kleine berekeningen waaruit we opmaken dat ik nu 4 wk +1 dag zwanger ben en dat we (met een beetje geluk) een kerstkindje kunnen verwachten! Vind het allemaal nog wat onwennig, vooral omdat ik nog niet echt iets voel of zo, maar dat zal vanzelf wel komen...
En toen... een half jaar geleden:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmmm... of ik ben zojuist spontaan heeeeeel incontinent geworden, of.... plons?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, even snel weer een berichtje van mij... we zijn weer thuis. Boel was inderdaad gebroken, maar bij gebrek aan weeen of klachten mochten we weer naar huis. Ik heb ons eten weer even genuked (ik stond dus te koken toen de boel los ging) zodat we in elk geval geen lege maag hebben zo.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nou gelukkig geen natte sokken... Maar anti-climax is het wel een beetje. Toch moet ik zeggen dat ik me nog op alle vlakken erg relaxed voel. Af en toe een harde buik in combi met beetje "ongesteldheidsgevoel"... maar geen enkele regelmaat of tempo.

Ik ga inderdaad zo effe lekker douchen en in bed liggen om alvast/nog wat slaap te pakken. Nu is het inderdaad afwachten, mochten de weeen echt doorkomen dan weer melden of als het vruchtwater tcoh een ander kleurtje krijgt. Anders morgen om 15:30 uur melden voor ctg en kijken of en hoe ze gaan inleiden.

Edit: oh, voor de meiden die bij mijn twitter kunnen, gelieve niets in mijn richting twitteren want dan ziet mijn broertje het misschien en we willen nog niemand inlichten...
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:41 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine update: zijn weer in zh aan de ctg... Weeën worden gemener en komen steeds sneller. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 02:49 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, net weer onderzoek gehad maar ontsluiting is nog niet op gang, weer die vingertop

ctg weer aan de kant maar we mogen nu proberen nog wat te slapen, lief heeft een stretcher gekregen.... Is ook goed moe. Ik ook trouwens, maar ben benieuwd...

Edit (3.30 uur): slapen lukt mij voor geen meter, elke keer als ik wil gaan liggen komt er weer een wee en ze worden nu echt naar. Merk dat staand het best op te vangen is.
Toen effe radiostilte... ik was druk bezig, maar:
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
En uiteraard de bijhorende foto's:
dag 1

nu

Het is dus zo ver, Minke is alweer een halfjaar... mijn baby wordt groot

Dus ja... we gaan maar door naar het volgende topic...
Alle meiden (en kerels natuurlijk) hier, veel plezier en geluk met jullie kleine beebs! Ik zie jullie snel
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:14:39 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83179280
Minke, wat ben jij een grote meid inmiddels. Tijd om naar de grote babies te gaan. Lijnloos, veel plezier een deurtje verder en tot over 2 maandjes.

Ik zie dat ik Lily en Leah ook nog niet fatsoenlijk heb uitgezwaaid. Het is voor jullie ook de hoogste tijd. Kleine babies worden groot en dat geldt zeker ook voor Leah! Tot snel!

Octo wat een onwijs schattige foto. Je wederhelft heeft meer oog voor het dier dan Hannah

Onze kleine man was gister avond zo moe dat hij al om 7 uur knock out was. Hij had om 16.00 uur wel een fles gehad maar had 70cc laten staan. Dus om 22.30 uur maar even een fles gegeven (pas nr. 4 van de dag) maar hij sliep gewoon door om vanmorgen om even over 6 vrolijk wakker te worden. Bij ons gaat de wekker om kwart over 6 dus dat was een prima timing. Nu ligt mijn drukke mannetje weer uitgeteld in zijn bedje en een ochtendslaapje te doen. Kijken hoe lang hij het volhoudt.

[ Bericht 4% gewijzigd door happyme28 op 23-06-2010 08:27:01 ]
pi_83179379
Minke, een half jaar!! Gefeliciteerd!! Leuk verhaal Lijnloos! Tot over een weekje!

Octo, wat een leuke foto!

Edit: Vergeet ik Leah helemaal (niet ver genoeg terug gelezen)! Ook alweer een half jaar!!
pi_83179558
Minke Dag mooie meid. Je bent nu een grote baby

Lily en Leah ook

Vanacht heeft Mart lekker lopen spoken Elke uur was meneer in de weer omdat zijn speen kwijt was.
En met z'n ogen gaat het wel 'iets' beter, maar over is het dus nog niet. Vandaag nog druppelen en morgen maar weer terug naar de huisarts. Zodat hij een doorverwijzing kan geven voor de oogarts, zoals hij vorige week zei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:40:47 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83179674
Ymme, bij Daan helpt dat druppelen van die gel ook nog niet echt hoor. Het lijkt wel iets minder te worden, maar weg is het zeker niet. Daarbij wil onze druktemaker ook niet echt stil liggen dus het is geen makkelijke opgave die druppel in zijn oog te krijgen. Wij moesten het een week volhouden en dat is nu ook voorbij. Ik kijk het nog een paar dagen aan, maar anders volgende week weer de HA bellen.
pi_83179943
octo wat een geweldige foto! een leuke dag geweest?

lily ook al een dagje uit geweest! ik ben jaloers ben namelijk echt efteling fan!

minke grote meid! leuk om de begin posten en fotoreportage te zien!

wij hebben weer eens een hele goede nacht gehad! tussen 2100 en 2400 uur alleen maar jengelen en half slapen tot na de voeding(2400uur) toen geslapen in eigen bed tot kwart voor 5, om zich daarna rond half negen zich weer te melden! lekker hoor!
pi_83179949
hihi, die foto van Hannah met die walrus. Leuk!

Happy, lekker dat Daan zo goed slaapt. De timing is ook goed. Leah heeft ook haar biologische klokje afgesteld op mijn wekkertijden
Ook drinkt ze maar 4 keer en vaak moet ik haar voor de 4de voeding wakker maken 's avond.
Ligt ze al als een blok te slapen maar ik moet haar dan wel wakker maken anders krijgt ze gewoon te weinig voeding.
Ze meldt zich dus ook nooit heh...ik moet het echt zelf in de gaten houden.
pi_83179986
draculettetje ook een goede nacht gehad

Ik heb 5 maanden met nachtvoedingen gezeten en ik vond ze heerlijk. Ik dacht dat ik ze zou missen want Leah slaapt sinds 4 weken door maar je groeit daar ook weer in (nieuwe fase).

en de Efteling was weer erg leuk!
pi_83180525
Leuk verslagje Lijnloos!

Gisterenavond heeft Jasmijn om 8 uur flesje gehad, maar ze wilde niet slapen. Mijn man heeft toen met haar gezeten omdat ik erg moe was (overdag niet geslapen omdat mevrouw ook al de hele dag wakker was) en om 11 uur maakte hij mij wakker dat ze in de wieg lag en dat ik mijn wekker moest zetten om 12 uur voor de volgende fles, want dan zou die fles daarna mooi vroeg in de ochtend kunnen.
Ik wekker gezet...

En om 4 uur word ik wakker Goed lang geslapen vannacht dus.
Dus hopelijk gaat dat doorslapen straks goed lukken, maar ja, we moeten eerst maar zorgen dat die laatste fles wat later op de avond valt.

En aanstaande zondag ga ik voor het eerst sinds wéééken (Koninginnedag volgens mij als laatst) weer naar de stad toe. Mijn ouders gaan dan oppassen en dan kunnen mijn man en ik lekker terrasje doen en alles

En ook al zegt de wii dat ik overgewicht heb, ik pas in het jurkje wat ik gekocht heb voor de bruiloft van mijn zus

Jasmijn is wakker, ik ga haar lekker in bad doen.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_83181787
Wat een grappige fot octo

Lijnloos, waar blijft de tijd?

Hier gister een regeldag gehad wat betreft borstvoeding. Kind vaak aan de borst, maar steeds maar niet tevreden. Ik slappe borsten. Bij het kolven kwam er ook amper wat uit. Vreemd Tot mijn man zich herinnerde dat er regeldagen bestaan. En gister was precies 10 dagen na de bevalling, dus regeldag nummero uno. Nu voelt het alweer wat beter

Ben nog steeds niet helemaal bijgeslapen. Pak zo'n 9 uur per nacht, maar merk dat dat net niet genoeg is om de vermoeidheid van na de operatie weg te werken. Vandaag is mijn man de hele dag thuis en blijf ik lekker in bed hangen. Slapen lukt denk ik niet, maar rusten kan nooit kwaad

Het is nu wel erg mooi, dus misschien ga ik vanmiddag toch al zondigen en voor het eerst een blokje om met Moneypenny. We zien het wel. Niets moet, alles mag
pi_83186559
Cp, wat herkenbaar dat die vermoeidheid er niet uit gaat.. Hier een man die gewoon door het gehuil ook heen slaapt.. En een moeder die meteen rechtop zit en wakker is Misschien dat de baby ook zo'n dagje heeft op de 10e dag? Want pff heb vannacht 2 uur een huilende baby heen en weer geschud en geknuffelt voordat ze tegen Papa aan in slaap viel (die had ik maar wakker gemaakt)
Ik natuurlijk in dikke tranen want Papa lukt het in 5 minuten en ik kan in 2 uur nog niks.. pfff!
Inmiddels ben ik weer verliefd hoor want ze ligt zo lief te kijken en te graaien in de box

voor de dames die een deurtje verder gaan!! Heb weinig van jullie gelezen maar hopelijk is het daar net zo gezellig als hier

Ik ga zo maar eens met de melkflessen de zon in.. Nanique slaapt nog even en Shenaya vind in de tuin spelen geweldig!! ( wat ben ik blij met mijn tuin.. die we net 2 maandjes hebben)
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:56:13 #113
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83186786

Emma heeft vannacht in een Puckababy GESLAPEN!
Jawel, geslapen!
Zowaar 5 uur achter elkaar. Ik voel me herboren.
A grand adventure has begun.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:37:42 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83188391
Jeujjjjjj voor Emma en de hervonden energie voor Keshet

Er ligt er hier toch eentje in de box een knisperboekje te 'lezen' (lees: te verrampeneren) met een serieuze blik en dito geluiden
pi_83192935
Goed bezig Emma!!

Leuk die dingen Happyme!!
pi_83196803
Liesz en Cp succes met de regeldaagjes blijven moeilijk vind ik!
en met herstellen natuurlijk, gewoon doen wat goed voelt CP zoals je al zegt het kan maar moet niet,

Keshet wat goed! Emma goed gedaan meid, geef je mama maar lekker veel energie

happyme dat klinkt ook heerlijk!
pi_83196905
Ja, die regeldagen kunnen erg lastig zijn. Op de bank met een stapel tijdschriften en baby de hele dag aan je borst
Ik was ze weer vergeten tot een dag of wat geleden (oh, met 6 maanden ook regeldagen ja )

en Emma
pi_83200357
Ondertussen weer slappe tetten en elk uur een kind aan de borst. Ze lekken wel, dus er lijkt wel genoeg in te zitten. Verwarrend hoor

Wel even gewandeld en dat was vermoeiend, maar ook lekker
En het was Moneypenny d'r eerste ommetje
pi_83200807
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ondertussen weer slappe tetten en elk uur een kind aan de borst. Ze lekken wel, dus er lijkt wel genoeg in te zitten. Verwarrend hoor

Wel even gewandeld en dat was vermoeiend, maar ook lekker
En het was Moneypenny d'r eerste ommetje
Hier net ook een eerste wandeling. Zo leuk maar ben blij dat 'ie geslapen heeft en niet liep te huilen.
Heeft Moneypenny niet toevallig dat regeldagje van rond dag 10 misschien?
I'm not a sinner.
pi_83201119
Ze heeft half liggen slapen, maar was dus ook half wakker. Maar niet huilen gelukkig
Ja, waarschijnlijk regeldagje, maar gister ook al en vanmorgen had ik het idee dat het weer over was. Maar zo door de dag heen gaat het weer 'slechter'

Maar ik geef niet op
pi_83202992
Mart vind dat slapen voor baby's is.
Hij is nu al vanaf 15:15 uur uit bed. En ik ga hem zo maar eens in bad doen, flesje en dan naar bed.
En tussendoor gewoon niet meer slapen. Maar heerlijk spelen (en flink schreeuwen van de lol) in z'n box, in de wandelwagen, bij ons op schoot of waar dan ook.

Is dat normaal, niet meer zoveel slapen 's middags?
Of is hij gewoon een wakker mannetje..
pi_83206393
Ik maak mij er geen zorgen om. Maar vind het toch appart.

Daar waar Mart in 3,5 maand heel hard ging qua lengte en gewicht en qua voeding, heb ik het idee, dat hij een stuk minder snel gaat nu. Gelukkig want hij is al 8 kilo tenslotte.

Hij dronk vorige week nog 1000 cc per dag. 5x200. En nu komt hij nog maar net aan de 800 cc per dag.
Nou ja, goed hoor. Hij geeft het zelf wel aan. Het spugen is ook stukken minder. En het huilen om honger hebben lijkt ook wel verleden tijd te zijn. Er zit 4 uur tussen en soms moet ik er zelf aan denken.

Ik denk dat ook, dat we volgende week eens gaan proberen de laatste fles eraf te doen.
En dan in de fles van 19:00 uur pap. Eens kijken of hij de nacht daarmee door komt.
pi_83207868
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:15 schreef ymme het volgende:
Mart vind dat slapen voor baby's is.
Hij is nu al vanaf 15:15 uur uit bed. En ik ga hem zo maar eens in bad doen, flesje en dan naar bed.
En tussendoor gewoon niet meer slapen. Maar heerlijk spelen (en flink schreeuwen van de lol) in z'n box, in de wandelwagen, bij ons op schoot of waar dan ook.

Is dat normaal, niet meer zoveel slapen 's middags?
Of is hij gewoon een wakker mannetje..
kan wel hoor

selene was ook altijd overdag veel wakker en ravi nu ook.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83210022
na een hele dag gedraak was het vanmiddag laat opeens heel stil boven. tis baddag voor ieder, dus eerst selene, toen die naar bed en toen ging ik dus eens kijken bij ravi. lag hij gewoon lekker echt te spelen en een lol dattie had! hij wilde ook wel "er komt een muisje aangelopen pieppieppiep!!!" spelen

en ik heb de oplossing voor het avondhuiluurtje. dezelfde als bij selene: lawaai. bij selene ging ik dan in de kamer ernaast een compuspel (baldur's gate 2) spelen met geluid aan, bij ravi werkt het prima om maar gewoon bij ons op bed tv te gaan kijken.
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:35:30 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83210598
Heerlijk simmu, samen spelen en zien dat je mannetje zo'n lol heeft'. En inderdaad wil dat bij Daan ook helpen, om herrie te maken als hij huilt. Apart gegeven toch.

Ymme, kan prima hoor dat Mart wat minder slaapt 's middags, ieder kindje is anders en misschien heeft hij niet zo veel nodig. Als hij gewoon lekker vrolijk en actief is, is er niets aan de hand toch?
pi_83210956
echt, bij selene ging sangdrax (hardcore nerdy type wat verzot is op ingewikkelde linux versies) zo ongeveer huilen. dan lag ze te huilen, deed ik die compu aan: "dumdiediedum!" blije windows-sound. en stil
pi_83210993
en mijn mannetje heeft kleertjes maat 62 aan het zit nog wat ruim, maar 56 is echtechtecht te klein!
pi_83211025
Nee idd. En hij is inderdaad lekker actief. Vooral met gillen hihi. Heb er gewoon hoofdpijn van.
Maar och wat een lol dat hij dan heeft.

We genieten echt elke dag meer en meer van hem. Het is z'n groot bezit gewoon.
pi_83211122
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef simmu het volgende:
en mijn mannetje heeft kleertjes maat 62 aan het zit nog wat ruim, maar 56 is echtechtecht te klein!

En ik vind het stiekem zo leuk, een nieuwe maat. Betekend weer nieuwe kleding.
Allemaal dingen die hij nog niet aan gehad heeft.

Met als gevolg, dat ik een grote doos met 56 en 62 boven heb staan, wat Mart maar eventjes aan gehad heeft. Dus mocht je intersse hebben
pi_83211194
Dag Minke, tot snel!

Simmu en happy, hier hetzelfde met Lisa. 's Avonds wil ze niet in bed, maar tv kijken met papa. Ach hij werkt de hele dag en zo heeft ie wel wat quality time met haar.

Alle mensen die de eerste wandeling gaan maken of hebben gemaakt...geniet ervan/ik hoop dat jullie ervan hebben genoten.

Keshet, wat goed dat Emma in de puckababy heeft geslapen!

Simmu wanneer was eigenlijk je uitgerekende datum? Ik dacht ergens eind april toch? Dan scheelt Ravi 'officieel' maar zo'n week of 3 met Lisa, maar Lisa past nog prima maat 56.. ukkepuk.
pi_83212791
uitgerekende datum was 30 april idd. ravi krijgt ook al echt spekkies hoor. op zijn billetjes en van die plooitjes bij zijn polsjes enzo maar goed; die heeft tot nu toe 1 kjeertje een halve fles laten staan, toen we van 6 naar 5 voedingen gingen meneer flesje!
pi_83229301
Oeh, spekkies! Dat is zo ! Lisa heeft ook wel wat spekkies, maar niet zoveel als ik zou willen . Ze laat eigenlijk ook nooit een flesje staan. Heel stoms 10 of 20 ml. maar that's it. En op dit moment krijgt ze 4x150 en 1x210. Vandaag ga ik voor het eerst 1 fles van 150 vervangen door 180, kijken of ze dat doet. Ze weegt nu zo'n 5200 gram gok ik, dus uitgaande van 150ml/per dag/per kilo mag er best alweer 30ml. bij.

Nouja we zien wel... eerst moet ik naar de tandarts om 9 uur en dat gaat ie waarschijnlijk mijn verstandskies trekken.

En ohja, Lisa slaapt nog!
pi_83230787
Ravi met spekjes Vet lief Doe eens een fotootje?

Succes Nikki

Ok, ik zeg UHM UHM HUM HUUUUUUM EEE ie ie ie IEIEIEIEIE!
En dan de vet blije variant!

Om 6:00 tot 7:00

Maargoed, stuk beter dan krijsen Maar sinds deze week geloven we wel dattie stembanden heeft

Aangezien hypo-allergeen zo goed gaat gisteren even weer bij Huisarts geweest (rare zin ik had beloofd terug te komen voor update) ook gezegd dat hij nog wel veel windt en spuugt.

Ze wil toch dat we Pepti gaan proberen (volledig koemelkvrij) tot maandag en dan even weer langs. Als dat helpt zegt ze genoeg aanwijzingen te hebben om KMA vast te stellen en hoeft ze niet te prikken
pi_83230818
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:14 schreef freecell het volgende:
Ravi met spekjes Vet lief Doe eens een fotootje?

Succes Nikki

Ok, ik zeg UHM UHM HUM HUUUUUUM EEE ie ie ie IEIEIEIEIE!
En dan de vet blije variant!

Om 6:00 tot 7:00

Maargoed, stuk beter dan krijsen Maar sinds deze week geloven we wel dattie stembanden heeft

Aangezien hypo-allergeen zo goed gaat gisteren even weer bij Huisarts geweest (rare zin ik had beloofd terug te komen voor update) ook gezegd dat hij nog wel veel windt en spuugt.

Ze wil toch dat we Pepti gaan proberen (volledig koemelkvrij) tot maandag en dan even weer langs. Als dat helpt zegt ze genoeg aanwijzingen te hebben om KMA vast te stellen en hoeft ze niet te prikken
Pepti is toch niet helemaal koemelk vrij? Toch? Dat is neocate toch?

Gevonden, geknipt koemelkeiwit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83230916
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Pepti is toch niet helemaal koemelk vrij? Toch? Dat is neocate toch?

Gevonden, geknipt koemelkeiwit.
hm, wat is het verschil met hypo-allergeen dan? Das toch ook geknipt?
pi_83230934
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

hm, wat is het verschil met hypo-allergeen dan? Das toch ook geknipt?
Nog meer geknipt
pi_83230982
Hypoallergeen REVENTIE (voorkomen van allergie)
Partieel gehydrolyseerd wei-eiwit

Pepti : KOEMELKALLERGIE
sterk gehydrolyseerd wei-eiwit

Neocate: KOEMELKALLERGIE
vrije aminozuren (bij eiwithydrolysaatintolerantie)
pi_83231080
we werken aan foto's dames. sangdrax is aan het uploaden

pi_83231133
Dank

We gaan kijken wat werkt. Zelfs de huisarts zag in dat kwartiertje dat het een heel andere baby was Ze zij dat het bij zo'n verschil wel heel aannemelijk wordt.

Ow en ik weet niet meer wie het was, maar er heeft iemand in dit topic steeds KMA naar mij geroepen en ik redeneerde dat steeds weg, maar het bleef wel in mijn achterhoofd hangen en daardoor heb ik ook actie ondernomen, dus super bedankt!
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:40:39 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83231411
Lijnloos, wat een mooi overzicht zo! Vn hrte met je kleine grote meid! Tot over 2 weken, bij de grote baby's!

Keshet, helemaal top dat je zo goed hebt geslapen! (Ik bedacht me nog, emma past vastniet meer in het Fok! rompertje, toch? mss is het leuk om een foto te maken van emma met het rompertje ernaast. emo en zo )

CP, balen van de regeldagen. Maar ja, je weet wat het is, dus dat scheelt een boel. En idd lekker meeslapen met je kleintje. Heerlijk!

nikki, sterkte bij de tandarts!

florian wellicht kma! naja, wel fijn dat het gevonden is, maar toch is het sneu. maar iig een voor het vernieuwde humeur

we hebben een kinderstoel voor aviva gekocht, en de tafel omgebouwd, dus we zitten nu als een echt gezinnetje samen aan tafel! behalve dat aviva niet wil zitten, en net zo lang gaat zitten strekken en wurmen tot ze weer in de doomooseat wordt gezet, maar dat terzijde

nog een weekje, en dan mag ik gaan bijvoeden van mezelf (dan is ze net geen 6 mnd)! kheb er zo'n zin in! leuk, dat geklieder en zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83231710
Ik heb Minke nog niet gedag gezegd. Bij deze dan: dag leuke kleine grote Minke

Simmu, lekker dat Hollands welvaren he? Ik kan ook zo blij worden om spekkies en hapwangetjes bij Hannah.

Keshet, wat fijn dat Emma met de puckababy goed heeft geslapen. Sliep Emma niet goed dan?

voor de moeders die hun kindjes mee naar buiten hebben genomen. Groot gelijk, het is heerlijk weer.

Freecell, ik hoop dat de Pepti helpt. Ben blij dat de HA voeding zo'n positief effect heeft op Florian. Hier is het ook lekker babbelen na de ochtendvoeding. Wel gezellig

We hebben HET speelgoed ontdekt: een bal Die meid van mij ging helemaal uit haar dak. Zo grappig!

Ze is nu voor het eerst aan het wennen bij het KDV.
Ik mag haar om 13.00 uur weer ophalen. Ik hoop zo dat ze het naar haar zin heeft. Ik ga nu zelf even een tukkie doen
pi_83232005
Freecell, zo'n verschil zegt al best wel iets ja! Ik heb wel een keer iets geroepen over koemelkallergie over dat een vriendin het ook had bij haar kleine.. Die bleek ook heel erg te veranderen.. Het spugen en windjes laten is ook een kwestie van wennen aan de voeding denk ik!! Hoop dat de voeding het voor jullie is en jullie snel een hele leuke lieve baby hebben

Octopussy, Vond je het moeilijk de kleine bij het KDV achter te laten?? Pfff mijn oudste zou eigenlijk naar de PSZ gaan (maar ja ik beviel) dat leek me al moeilijk..

Davinia, leuk bijvoeden.. veel foto's maken he?!

Nanique heeft een rustige nacht gehad zonder al te erge krampjes! Ben dus lekker uitgerust, mocht zelfs nog even douchen van d'r want ze sliep nog even door terwijl het eigenlijk voedertijd was!
Zit nu alleen met een vreselijk opstandige peuterpuber hier thuis die vertikt om te ontbijten! Dus heb wat speelgoed afgepakt en nu is ze me aan het negeren en ik haar!
Ik duik zo met mijn wasje de tuin even in en neem gelijk een bak koffie mee denk ik maar
pi_83232024
Zo kwam er een hoop geluid uit de box zetten. Gillen en lachen. En speeltjes die geluid maken.

En zo ineens, stil.... Wij kijken... Ligt meneer heerlijk te slapen Das zo lief.
pi_83232842
Das lief In de box slapen hebben ze hier beide nooit gedaan. En dan ook echt nooit

Florian is aan de pepti, tussenstand: 5 minuten, fles bijna leeg Hij lust het
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:32:39 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83233078
Leah en Minke Tot over 2 maanden!

Wat fijn dat de oorzaak eindelijk gevonden is voor Florian!
Allergie is nooit leuk, maar nu kan er tenminste naar gehandeld worden.

Keshet, fijn dat Emma het goed lijkt te doen in de Puckababy!

happy, leuk hè, dat ze nu echt spelen met dingen.

Hannah met walrus

ymme, Harry slaapt ook maar weinig hoor. Als ik thuis ben, slaapt hij wat meer. Maar bij opa en oma en bij papa blijft het meestal tot 3x een half uurtje. Dit doet hij al heel lang.

simmu, wat is Ravi dan al groot! (of Harry klein ) Harry past echt nog wel in sommig spul mt 56 en zit ook net in 62...

Hier gaat het sinds het nieuwe bv-beleid een stuk beter. Harry slaapt beter overdag maar vooral ook 's nachts. Laat inmiddels meer tijd tussen de voedingen en 's nachts komt hij gelukkig weer maar voor 1 voeding ipv een paar...
Hij speelt veel met zijn speelgoed. Vooral actie-reactie speelgoed is erg in trek, maar zijn knisperboekje en zijn Jakob (knuffeldoekkonijn) vindt hij ook nog leuk. Hij begint nu ook echt heel lief en leuk te knuffelen met Jakob. Overal moet aan gelikt worden. Ow en hij is super goed in multitasken
Ik ga even kijken of ik van dat laatste een filmpje ge-uploed krijg dat mijn man gisteren gemaakt heeft

[ Bericht 8% gewijzigd door Asyniur op 24-06-2010 11:00:33 ]
pi_83237599
Geniaal!
En dat tevreden lebberen is een bekend fenomeen
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:38:03 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83238204
Dat ding waar hij aan likt, lag dus eigenlijk links voor, mar hij heeft het dus zelf zo gescharreld...

Ow en we zijn zojuist even extra gaan wegen en hij weegt dus nu 5340g!
pi_83238564
Dat groeit lekker door
pi_83238598
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Asyniur het volgende:
Dat ding waar hij aan likt, lag dus eigenlijk links voor, mar hij heeft het dus zelf zo gescharreld...

Ow en we zijn zojuist even extra gaan wegen en hij weegt dus nu 5340g!
Heb je al een bal geprobeerd als speelgoed? Bij het CB hadden ze een ouderwets activitycenter van Fisher Price en dat vond Hannah ook erg tof. Haar motoriek vind ik echt al zo goed eigenlijk.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar Hannah weegt 6310 gram
pi_83239207
Heerlijk om te lezen dat de kids zo goed groeien!!

Maandag komen ze hier thuis van het CB en dan gaan ze Nanique ook wegen ben heel benieuwd of ze goed groeit want het drinken gaat ineens weer een stuk minder..
Bij de geboorte vond ik haar zwaar 2980 bij 4 weken te vroeg dus ben benieuwd of ze er Maandag na ruim 2 weken al overheen zit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')