quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik volhardend benLeuke sokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Omdat ik volhardend benJAAAAAAA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is dus waarom ik van je houd he!
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oh echt, ik kan je wel zoenen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ik kan het eindelijk loslaten, ik spoor echt niet
Ik bijt me er in vastquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
JAAAAAAA!!!!
En dit is dus waarom ik van je houd he!
[..]
Omdat ik volhardend benHi spoiler, wat doe jij vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Omdat ik volhardend benAh, zij heeft de kousen op dezelfde hoogte als ik ze altijd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik help je!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik het alleen niet meer vergetenkutgeheugen
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel het minste, verder heb ik in dezen weinig aan je gehad
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar het plaatje staat nu in m'n telefoon, dus als je het OOIT wil weten, mag je me bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |