quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef xFriendx het volgende:
Straks sporten en daarna met je afgetrainde body nog even stomen onder de douche
Ik ook niet. Ik ben blij dat ik straks een huisje heb op de camping waar mijn schoonouders zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Was op een camping, douchen was op dat moment echt noodzakelijk. Er was alleen koud water
Nooit dat ik dat nog eens mee wil maken
Dankbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik tip jullie wel hoor.
Zo, sixpackjes, flessen Chardonnay, vrijmibo, here we go.
Ik klikte...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik moet uit OUD wegblijven...
Wil je die GTST soap verder lezen, kom je dit tegen Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51
Klikken op eigen risico....
Oh ja, het vervolg iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Wil je die GTST soap verder lezen, kom je dit tegen Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51
En dan zachtjes het warme water laten stromen zodat het niet afkoeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
En op dit moment woon ik in de badkamer en in badIk ontspan echt alleen maar in bad. Dus daar lig ik nu dagelijks in!
Bevallings foto'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Art. 70c lid 1 bijzonder bestuursrecht:quote:
De kleine vind dat nu al helemaal geweldig! Begint te trappelen zodra ze water hoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zachtjes het warme water laten stromen zodat het niet afkoelt
Logisch, die tijd heb ik ook wel gehad tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Ik zit nu naar reizen te kijken maar de reis die ik wil doen is met veel kamperenDus dat wordt hem niet.
Lafjes hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Ik zit nu naar reizen te kijken maar de reis die ik wil doen is met veel kamperenDus dat wordt hem niet.
En ik krijg hier te horen dat ik dan ook gewoon een half jaar ongeveer kan wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Art. 70c lid 1 bijzonder bestuursrecht:
-1. De toegelaten instellingen huisvesten bij voorrang personen die door hun inkomen of door andere omstandigheden moeilijkheden ondervinden bij het vinden van hun passende huisvesting. Bij het in gebruik geven van door hen beheerde woningen met een verhoudingsgewijs lage huurprijs geven zij zo veel mogelijk voorrang aan woningzoekenden die, gelet op hun inkomen, in het bijzonder op die woning zijn aangewezen.
Wat dus betekent, dat wanner jij met kind je bij het leger des heils meldt, je zo goed als meteen een woning toegewezen krijgt en een uitkering krijgt. Maar, ik moet nog wat verder spitten in m'n boekje om dat helemaal uit te pluizen.
En dat ga ik vanavond wel even doen, want ik moet nu leren
Met kind is het heerlijk. Maar ik ga niet in caravan of tent!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Campings
Daarom wil ik het nog even dieper uitpluizen, maar zoals ik zei, doe ik dat vanavond. Dan zet ik het voor je op een rijtje en kan je proberen de instellingen met de wetteksten om de oren te slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik krijg hier te horen dat ik dan ook gewoon een half jaar ongeveer kan wachten.
Om bij het leger te slapen moet je per dag een x bedrag betalen.
Dan moet je niet in OUD kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Plus al dat 'koetsie koetsie' blabla... kan me daar ook niet mee identificeren. Een kind willen leeft dan ook totaal niet bij mij.quote:
quote:
Tis maar goed dat ik niet klikte, ik geniet nog van m'n thee en beschuitquote:
We zullen zien. Ik heb er weinig vertrouwen in maar ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom wil ik het nog even dieper uitpluizen, maar zoals ik zei, doe ik dat vanavond. Dan zet ik het voor je op een rijtje en kan je proberen de instellingen met de wetteksten om de oren te slaan
Zonder caravan/tent is het geen camperen meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Met kind is het heerlijk. Maar ik ga niet in caravan of tent!
Dus huren we er een bungalow! En mocht er in de toekomst een camping zijn (waar mijn schoonouders naar toe gaan) waar zoiets niet te huren valt. Ga ik niet mee!
Jaloers!quote:
Nou ja, graag of helemaal niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik heb er weinig vertrouwen in maar ja.
Nee, dan krijg je het overalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
OUD.... kan dat forum niet opgedoekt worden?
Jammer dat die plums rel alweer over is
Dunne matjesquote:
Ik ook. Ik was weer te nieuwsgierig. Dat is niet goed voor een mens.quote:
Ik nietquote:
Ik wil ook helemaal niet kramperenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder caravan/tent is het geen camperen meer
Wij hebben het vroeger altijd gedaan, ging prima
Das ook weer zo.... laat het dan maar in die quarantaine hoek zitten....quote:
Ook niet goed voor katten....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was weer te nieuwsgierig. Dat is niet goed voor een mens.
Heel goed, straks raak je er mee besmet, heb je ook opeens een kind en daar krijg je alleen maar epic boobs van.quote:
Ja vroeger, toen ik zes was, met de caravanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder caravan/tent is het geen camperen meer
Wij hebben het vroeger altijd gedaan, ging prima
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
De kleine vind dat nu al helemaal geweldig! Begint te trappelen zodra ze water hoort.
Dat doen vrouwen toch ook niet? TOCH?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat wordt dan drie weken niet schijten
Jij bedoelt dat zwangerosaurussen en babypoepers het nu alleen in OUD houden en dat je het nergens anders op FOK tegenkomt?quote:
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, graag of helemaal niet natuurlijk
Ik heb alle wetteksten tot m'n beschikking, dus ik kan het voor je uitzoeken..
Is het ook. Elke keer schrik ik er weer vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelen
Overigens verkies ik ook een appartement/hotel. Met de camper van mn ouders wil ik het nog wel doen trouwensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dunne matjesAero Bed met normaal (winter) dekbed
Koude douchesOp tijd douchen
Vieze plees (indien uberhaupt aanwezig)zie boven
Dat wordt dan drie weken niet schijten
wat een blij leuk kindjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ik weet nog de eerste keer dat mn ex de kleine voelde schoppen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelen
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.
Hoop wel dat je snapt dat dit nu een beetje overkomt alsof peu je alles heeft zitten voorkauwen op MSN![]()
Nogmaals. Ik ben er al 3x geweest, 2x heengebeld en in totaal 5x te horen gekregen bekijk het maar.
Hoeveel van dat soort afwijzingen denken jullie dat ik aankan?
Oh ja ik wil gewoon liever bij mn ex blijven en mn handje ophouden.
Dat ziet er gewoon vies en ranzig uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de lading bloed die er over heen lag.
En jij denkt dat zo'n uitspraak ervoor zorgt dat mensen van hier, meer gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijken
Jij evil person!
nee serieus, als het is opgedroogd (letterlijk) is het een blije flappiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijken
Jij evil person!
Jij zou nog foto's posten van een of andere vitrrinekastquote:
Hubbie lag gister met zijn arm op mijn buik omdat ik een koude buik had. En ze begon er tegen aan te trappen. Heeft hij hem maar weer weg gehaald: Want volgens mij vind ze het niet zo leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat mn ex de kleine voelde schoppen.
Hij schrok zo hard dat ie letterlijk 2 meter achteruit sprong
Nope, ik wil jullie het juist behoeden....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
En jij denkt dat zo'n uitspraak ervoor zorgt dat mensen van hier, meer gaan kijken?
Nu al eenkennigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Hubbie lag gister met zijn arm op mijn buik omdat ik een koude buik had. En ze begon er tegen aan te trappen. Heeft hij hem maar weer weg gehaald: Want volgens mij vind ze het niet zo leuk
Ieh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de lading bloed die er over heen lag.
Wat na het besef vast en zeker eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook. Elke keer schrik ik er weer van
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat na het besef vast en zeker eengevoel geeft toch?
Ik snap het echt, maar ik heb je ook al eerder aangeboden te kijken wat je wettelijke opties zijn. En het klopt dat Peu me wees op een dergelijke wet, welke ik heb opgezocht en die dus ook echt bestaat en waar je dus ook echt wat mee zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.
Hoop wel dat je snapt dat dit nu een beetje overkomt alsof peu je alles heeft zitten voorkauwen op MSN![]()
Nogmaals. Ik ben er al 3x geweest, 2x heengebeld en in totaal 5x te horen gekregen bekijk het maar.
Hoeveel van dat soort afwijzingen denken jullie dat ik aankan?
Oh ja ik wil gewoon liever bij mn ex blijven en mn handje ophouden.
Ach, dan kan je de hand van je hubbie fijn persen en hem voor alles en nog wat uitschelden lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoel
Oh ja...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zou nog foto's posten van een of andere vitrrinekast
Doe ik ook zonder dat ze dr uit komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, dan kan je de hand van je hubbie fijn persen en hem voor alles en nog wat uitschelden lol
Je hebt gelijk ja. (en peu dus ook maar die mag eerst zn excuses maken voor die kutopmerkingen van hem voor ik hem weer aanspreek) En ik ga er ook wel iets mee doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het echt, maar ik heb je ook al eerder aangeboden te kijken wat je wettelijke opties zijn. En het klopt dat Peu me wees op een dergelijke wet, welke ik heb opgezocht en die dus ook echt bestaat en waar je dus ook echt wat mee zou kunnen.
Zo'n instelling heeft het natuurlijk ook moeilijk en heel veel mensen kennen hun rechten niet, maar je hebt dus gewoon echt recht op een woning en als jij dat de instelling aan kan tonen doormiddel van de wetsteksten die daarvoor bestaan, zou je gek zijn ( no offence) als je het niet zou proberen. Maar goed, dat vind ik.
"Hubbie"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Hubbie lag gister met zijn arm op mijn buik omdat ik een koude buik had. En ze begon er tegen aan te trappen. Heeft hij hem maar weer weg gehaald: Want volgens mij vind ze het niet zo leuk
Met m'n vriendin zie ik het mezelf nog wel doen, het heeft wel iets knus. Net als een blokhut in de sneeuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef rival het volgende:
Kamperen, dat zal ik niet snel meer doen.
Verwend ben ik
Een korte samenvatting?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter laat dan nooit, maarre die soap in PUB, dat moet toch wel nep zijn ?
Zo niet, dan voor beiden een welgemeende
De koter ziet er heel echt uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter laat dan nooit, maarre die soap in PUB, dat moet toch wel nep zijn ?
Zo niet, dan voor beiden een welgemeende
Natuurlijk snap ik dat! Maar het kwam even over alsof je het niet meer ziet zitten (wat ik ook begrijp) en het dus bij voorbaat nutteloos zou zijn. Maar zo zie ik dat niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. (en peu dus ook maar die mag eerst zn excuses maken voor die kutopmerkingen van hem voor ik hem weer aanspreek) En ik ga er ook wel iets mee doen.
Hoop wel dat je snapt dat ik niet meteen heel blij doe en me instel op een nee. Hoop krijgen en die kapot gegooid zien worden doet pijn hoor.
Dat wel ja.quote:
Meisje met baby wijst iemand in een SC aan als vader, en dreigt met een rechtzaak als er geen geld wordt geschoven.quote:
Dat, want ik heb geen tijd hele topics door te lezenquote:
En huppel, als je deze aangeboden hulp niet met 2 handen aanpakt dan hebben we ruziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het echt, maar ik heb je ook al eerder aangeboden te kijken wat je wettelijke opties zijn. En het klopt dat Peu me wees op een dergelijke wet, welke ik heb opgezocht en die dus ook echt bestaat en waar je dus ook echt wat mee zou kunnen.
Zo'n instelling heeft het natuurlijk ook moeilijk en heel veel mensen kennen hun rechten niet, maar je hebt dus gewoon echt recht op een woning en als jij dat de instelling aan kan tonen doormiddel van de wetsteksten die daarvoor bestaan, zou je gek zijn ( no offence) als je het niet zou proberen. Maar goed, dat vind ik.
Ik zit er ook helemaal doorheen. Neemt niet weg dat ik wel nog gewoon door moet met stappen ondernemen enz.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat! Maar het kwam even over alsof je het niet meer ziet zitten (wat ik ook begrijp) en het dus bij voorbaat nutteloos zou zijn. Maar zo zie ik dat niet.
En ik verwacht ook helemaal niet dat je meteen heel blij doet, want het is vooralsnog niet makkelijk, maar het scheelt een hoop als je daar zit en je rechten met wetteksten kunt onderbouwen.
So?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hubbie"![]()
Ik word oud denk ik dat ik jeuk krijg van dat soort termen
1 simpele reactie stopt de gehele discussie: DNA-test, moeder betaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
[..]
Meisje met baby wijst iemand in een SC aan als vader, en dreigt met een rechtzaak als er geen geld wordt geschoven.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
En huppel, als je deze aangeboden hulp niet met 2 handen aanpakt dan hebben we ruzie
Okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
En huppel, als je deze aangeboden hulp niet met 2 handen aanpakt dan hebben we ruzie
link?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
[..]
Meisje met baby wijst iemand in een SC aan als vader, en dreigt met een rechtzaak als er geen geld wordt geschoven.
Nou dan! Laat mij vanavond lekker mijn tijd opofferen om het eea aan wetten voor je uit te zoeken, want ze zijn er.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er ook helemaal doorheen. Neemt niet weg dat ik wel nog gewoon door moet met stappen ondernemen enz.
Mjah wetteksten helpen idd vaak wel. Heb ik in het verleden wel vaker gemerkt met verschillende dingen.
Moeder is een 20 jarige hoer zonder geldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 simpele reactie stopt de gehele discussie: DNA-test, moeder betaald.
Klinkt als een goede rel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Haar probleemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeder is een 20 jarige hoer zonder geld
Ooit een keertje. Als ze beetje op jou lijkt blijft ze lekker lang in dat warme bad liggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoel
Jezusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
2 FOK!kers hebben een tijdje een relatie. De ene maakt het uit omdat de ander een coke verslaving zou hebben. Ze komt er bij 22 weken zwangerschap achter dat ze dus zwanger is. Vader erkent het kindje. Na een tijdje vind hij het toch maar niets en wil niet verder zorgen voor het kindje of betalen.
Daar maken ze in PUB ruzie over.
Wat er van waar is... Kweenie.. Je leest maar van 1 kant het verhaal.
Wens 'm maar successquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Die mannen uit Purm hebben teveel invloed op mij![]()
Nu ga ik mn zoon naar breakdancen brengen
Ja dat wel. Maar als ze de achterstand blijft houden die ze nu heeft dan word ze eerder gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ooit een keertje. Als ze beetje op jou lijkt blijft ze lekker lang in dat warme bad liggen
Die blokhut klinkt gewoon goed, een tentje niet. Kingsize bed in hotelkamer met jaccuzi weer welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Met m'n vriendin zie ik het mezelf nog wel doen, het heeft wel iets knus. Net als een blokhut in de sneeuw
Oh fuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Jippie!! Wel 9 enkele sokken in 1 lading was!![]()
En, the horror, er zit verdorie een kous tussen
Plezier is een beterequote:
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Je wasmachine eet sokken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Te goed voor deze wereld, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan! Laat mij vanavond lekker mijn tijd opofferen om het eea aan wetten voor je uit te zoeken, want ze zijn er..
Echt, hi-la-risch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Yuki het volgende:
gaat hier verder:
PUB SC [5681] OLDSCHOOL PUB
Ik hoop dat het invloed heeft op m'n karmaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Te goed voor deze wereld, maar dat wist je al
Een luxe hotelkamer heb ik geen enkel probleem meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die blokhut klinkt gewoon goed, een tentje niet. Kingsize bed in hotelkamer met jaccuzi weer wel
quote:
Mams zegt van wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, maar, maar, heeft pa het kind officieel erkend?
Wat ik opmaak van Tal's samenvatting alleen mondelijk tegen de moeder..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Nee dat houdt lekker standquote:
Pa uit 1990quote:
Er wordt in de PUB SC ergens gesproken over een handtekening.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik opmaak van Tal's samenvatting alleen mondelijk tegen de moeder..
Ja ik las iets met een week achterstand oid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ze de achterstand blijft houden die ze nu heeft dan word ze eerder gehaaldZodat ze er buiten wel beter kan groeien.
But the kiiihidddd is not my sonnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hieldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik las iets met een week achterstand oid?
Lijkt mij niet zo bijzonder maar hey, niet mijn terrein dit
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het invloed heeft op m'n karma
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaring
Ja dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Nee maar zo komen ze wel overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik was even bang dat ze 16 waren ofzo.
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het bestequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die PUB-rel is idd redelijk briljant ja.
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.quote:
Ah pfffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzo
Oh do tell!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.
Heb je die zin standaard onder je Ctrl V staan?quote:
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoepquote:
Ik weet niet eens wat ik wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik wilde zingen vanmiddag.
Dat gaat ook niet door
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoep
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optieBeide zijn wel echt sneu zeg... heel Fok er bovenop zeker?
Typischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er mee
Mijn kookkunstenquote:
Meer kunnen we nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het beste
Ach.. Ik heb niets te doen! Ik lig lui te wezen op de bank. Of zich bij hubbie om hem gezelschap te houden op zolder. Dus laat me lekker lezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.
Kan er echt niet bij met mijn hoofd.
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typisch
Nou ja, over twee weken zal het topic er ook nog wel staan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkigde andere kous is terecht
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
Jij hebt ondertussen zeker nog niet gevraagd wat voor ras dat hondje is he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat het bij 1 pm. Kan je em makkelijk vinden. Goed hè
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, iig de rechtsbijstand ingeschakeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijk![]()
Als ze trouwens echt serieus was, had ze gewoon een advocaat in de arm genomen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet nu zeker dat kleine man weer aan de beterende hand is, hij vroeg net heel lief of ik het goed zou vinden als ie even op de laptop ging
Tja. Kweenie wat er echt afspeeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege ruzie in de familie ( niet mijn familie) spreek ik die mensen niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen zeker nog niet gevraagd wat voor ras dat hondje is he?
Oh je mag het wel lezen hoor, iedereen zelfs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Tally het volgende:
Ach.. Ik heb niets te doen! Ik lig lui te wezen op de bank. Of zich bij hubbie om hem gezelschap te houden op zolder. Dus laat me lekker lezen!
Gek hèquote:
Je pc doet weer eens vervelend tegen je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Fuck, mij smileys doen het ook al niet.Nu kan ik alleen die gebruiken die ik uit mijn hoofd ken
Dan word je een knetter-tetter!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Vanwege ruzie in de familie ( niet mijn familie) spreek ik die mensen niet meer.
Anders had ik er waarschijnlijk ook niet meer aan gedacht
Dat snap ik. Was ook een geintje. Mja.. Zo zijn er meer die van alles uitvechten op FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh je mag het wel lezen hoor, iedereen zelfs.
Ging me erom dat ik er niet bij kan dat er mensen zijn die zoiets op Fok gaan uitvechten.
Oh, had ik niet door.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Was ook een geintje. Mja.. Zo zijn er meer die van alles uitvechten op FOK!
Maar, hoeveel kost zo'n DNA test nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoiets
quote:
Ik begrijp dat hij geld had maar niet heeft, wilde zorgen voor t kind tot hij er achter kwam dat ze had rondgeneukt, ofso.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze geen geld, en hij wel maar niet op zijn bankrekening. Of zoiets
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Fuck, mij smileys doen het ook al niet.Nu kan ik alleen die gebruiken die ik uit mijn hoofd ken
Ik ook. Net wat chocolate chip cookies naar binnengewerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik dat van chocola kon zeggen
Papa blijkt veel centjes te hebben. Daarom word ze nu ook golddigger genoemdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij geld had maar niet heeft, wilde zorgen voor t kind tot hij er achter kwam dat ze had rondgeneukt, ofso.
Ik ook...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik dat van chocola kon zeggen
cookies, temp internetbestanden killen, the usualquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?
Zullen we een collecte houden voor die DNA-test?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, hoeveel kost zo'n DNA test nu?
Ah, 150 euro
De boel even opnieuw opstarten? Inclusief de routerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou je graag willen quoten jofuMaar ja dus
Amerikaanse bulldogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk ga voor een Am. Staff. Of een kruising daarmee.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?
De router herstarten omdat je niet kan quoten? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De boel even opnieuw opstarten? Inclusief de router
Oh, is het een Amerikaanse Bulldog? Kan ook, zelfde familielijn.quote:
Nee, deze soap is leukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we een collecte houden voor die DNA-test?
chromequote:
We moeten wel het momentum erin houden natuurlijk en daar is zo'n test prima geschikt voorquote:
Ik ook niet. En dat blijft nog wel even zo.quote:
quote:
Zelfs dat hebben we niet in huis. Alles opgemaakt.quote:
quote:
Naar mijn idee vertoont FF vaker issues met dit soort dingen dan Chrome.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
firefox doet normaal niet zo raar hoor
Goed puntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten wel het momentum erin houden natuurlijk en daar is zo'n test prima geschikt voor![]()
Dan blijkt iig of hij de vader is of niet. Of hij weigert, dat zou pas een leuke wending aan de rel geven
Hou je mond, ik wil Frank doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht! Ik wil niks horen over alcohol
Ik heb nooit last met FF eigenlijk.. Alleen met IE bij m'n ouders thuis..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hou je mond, ik wil Frank doen
Neuken. Gun Q. ook een pleziertje.quote:
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IEquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wel. Van de week boodschappen doen. En eigenlijk alleen brood nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat blijft nog wel even zo.
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Don't worry, ik zal ervoor zorgen dat je niet hoeft te douchen
Vrees niet, ik heb nu chromequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IE.
Dat stuurde hij jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is het een Amerikaanse Bulldog? Kan ook, zelfde familielijn.
Jij mag dat nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
Ik wel. Van de week boodschappen doen. En eigenlijk alleen brood nodig hebben.
Bij de bakker brood gekocht voor een euro. En bij de Albert Heijn voor 25 euro aan koekjes, chocolade en snoepjes
En dan gek vinden dat je maagzuur hebt 's avonds.
Ff afkloppen de laatste avonden niet meer gehad trouwens!
Ik ookquote:
Hij is echt niet meer vooruit te branden. Versie 4 is helemaal drama.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IE.
Dat krijg je als chauffeurs zich met ons vak gaan bemoeienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
De router herstarten omdat je niet kan quoten? Lijkt me niet.
Tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stuurde hij ja
Ik bedacht ineens dat ik zijn nummer had omdat hij mij laatst belde voor vragen over de auto die ik hem heb verkocht.
Ik zal me proberen te beheersenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Gelieve m'n kleren ook niet helemaal onder te smeren.
Hier op De Zaak hebben we nog IE 6!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
Al gebruik ik nog IE voor onze rapportagetool, die doet het alleen in IE.
Met FF moet ik altijd na een poosje browsen ctrl-alt-delete gebruiken omdat ie vast loopt. (geheugengebruik schiet altijd enorm omhoog)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit last met FF eigenlijk.. Alleen met IE bij m'n ouders thuis..
Ik ben er nooit fan van geweest eerlijk gezegd. Leuk al die extensions, maar dat kreng crasht vaker dan windows ME met die krengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is echt niet meer vooruit te branden. Versie 4 is helemaal drama..
En toch moet ik ook wel oppassenquote:
Hier wel 8 inmiddels, opzich best een ok browser hoor. Maar Chrome is zoveel sneller...quote:
quote:
quote:
Heb ik toen ook gehad. Heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was ik dat kwijt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met FF moet ik altijd na een poosje browsen ctrl-alt-delete gebruiken omdat ie vast loopt. (geheugengebruik schiet altijd enorm omhoog)
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier wel 8 inmiddels, opzich best een ok browser hoor. Maar Chrome is zoveel sneller...
Ook maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik toen ook gehad. Heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was ik dat kwijt.
Sja, Dell levert zijn machines voor de zakelijke markt nog steeds met IE6quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.!
Since de dames van hiernaast tot 16:00 nog bezig zijnquote:
Draaiende op XP zeker, met Office 2003?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.!
Hard refresh doen helptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik zo een beest genoeg aandacht kon geven zou ik er wel 1 willen. Dat beest is echt tof!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofDie lijken ook enorm op elkaar, dat klopt wel. Alleen is de Bulldog een stukkie groter en geen terriër
Maar, ze hebben dezelfde afstamming.
In het asiel zitten er twee, Gino en Tyson, en ze zijnMaar veel te sterk voor mij
Zo issie goed. Tenminste bij onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Draaiende op XP zeker, met Office 2000?
Ik heb wel cookie dough in de vriezerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
My bad, ik denk dan automatisch aan B&J ijs
Van hoe laat tot hoe laat ben jij niet thuis?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel cookie dough in de vriezer
Yep. Daar ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Draaiende op XP zeker, met Office 2003?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel cookie dough in de vriezer
Ja zeg, daar hebben wij geen flikker mee van doen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Since de dames van hiernaast tot 16:00 nog bezig zijn.
Win7, office 2010/2011, dat is hier allemaal wel lekker recent. OSX 10.6, server 2008 R2, Exchange 2010 etc etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Draaiende op XP zeker, met Office 2003?
Aldi! Bij de blikken Schultenbrau.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat is zometeen de beste plek voor bier?! ik wil bier
bier! Lekker bier! Koud bier, geef mij bier! Bier bier bier!
Let jij niet op?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat ben jij niet thuis?
Nee, maar ik doe OOK niet aan virtuele vrijmibo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, daar hebben wij geen flikker mee van doen natuurlijk
Het halve bedrijf draait hier op macro's voor Excel 2003 die het in nieuwere versies niet meer doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Win7, office 2010/2011, dat is hier allemaal wel lekker recent. OSX 10.6, server 2008 R2, Exchange 2010 etc etc.
Om over de ESX meuk maar de zwijgen, we hebben 400 man in dienst en serverpark voor makkelijk 40.000 users.
Dat zijn ze, gelukkig worden ze zo'n 100 cm en zijn ze beresterk en behoeven ze een retegoede opvoedingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zo een beest genoeg aandacht kon geven zou ik er wel 1 willen. Dat beest is echt tof!
Ik let zeker op. Je hebt aangegeven dat je goed voor jezelf moet worden en nog ff naar de AH moetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Let jij niet op?
Ik moet van deUWV mevrouw
in bed blijven
I'm not surprised.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Yep
IE 8 uitrol al een paar keer uitgesteld
Proven technology![]()
Ik kom er NU aan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik 3 kratten HJ op het balkon heb staan?
Jah, same here. Sommige web applicaties zijn hier zo traag met IE6.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
I'm not surprised.Nou ja, zolang ik maar FF of Chrome kan gebruiken ben ik blij.
Wat miep je dan over bier na vier?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe OOK niet aan virtuele vrijmibo's.
Ik red het nog wel evenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik let zeker op. Je hebt aangegeven dat je goed voor jezelf moet worden en nog ff naar de AH moet
Geen tabs!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, same here. Sommige web applicaties zijn hier zo traag met IE6.
Sja, we hebben ook nog een sun uit 2001 die de planning van het callcentre doet, Sun OS 8quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het halve bedrijf draait hier op macro's voor Excel 2003 die het in nieuwere versies niet meer doen.
Ja, maar die zit al zo vol met lekkere chicks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je weet waar mn bed slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |