Nee dat houdt lekker standquote:
Pa uit 1990quote:
Er wordt in de PUB SC ergens gesproken over een handtekening.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik opmaak van Tal's samenvatting alleen mondelijk tegen de moeder..
Ja ik las iets met een week achterstand oid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ze de achterstand blijft houden die ze nu heeft dan word ze eerder gehaaldZodat ze er buiten wel beter kan groeien.
But the kiiihidddd is not my sonnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, maar, maar, heeft pa het kind officieel erkend?
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hieldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Maar, maar, maar, heeft pa het kind officieel erkend?
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik las iets met een week achterstand oid?
Lijkt mij niet zo bijzonder maar hey, niet mijn terrein dit
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het invloed heeft op m'n karma
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar karma kan wel lang op zich laten wachten. Weet ik uit ervaring
Ja dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Nee maar zo komen ze wel overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik was even bang dat ze 16 waren ofzo.
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij schijnt getekend te hebben. Maar is er ook achter gekomen dat ze is vreemd gegaan en er meerdere kerels op na hield
Hij wil best een DNA test doen maar moet zij betalen. Want hij heeft geen geld. Maar tegelijkertijd pochen met zijn horloge die 2 keer het salaris van dr moeder (van FOK!user dr moeder dus) kostte
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het bestequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
2 weken. Ze wachten nu tot begin februari om te kijken of die achterstand blijft houden of zelfs vergroot word. Dan gaan ze uitzoeken of het misschien door de placenta kan komen.
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die PUB-rel is idd redelijk briljant ja.
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.quote:
Ah pfffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker bij Samzz, die komt net kijken enzo
Oh do tell!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Even bijlezen. Mooi materiaal voor vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |