Hedde ge geluk gehad, Rikkertquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:36 schreef Jotcha het volgende:
Khooook stond er 0 in voorraadMaar ze heeft er gewoon een bijgedrukt
En da's minstens 300 blz.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je basisschool.
Of voor jou de kindercreche.
Bazig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:26 schreef Schieganger het volgende:
Ik mis de beef tussen bazige x3ro en attention-whore Plums
Bazig in die context is dan weer níéts mis meequote:
Moet je je voorstellen hoe smerig dat ding is tussen d'r plooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef robr0 het volgende:
extreme eindbaas auwe bocks
[ afbeelding ]
moet je voorstellen dat hier nog mannen op geilenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe smerig dat ding is tussen d'r plooien
Van die feedersquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat hier nog mannen op geilen
Ja, wtf is die shit man. Trailertrashantics hier.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:26 schreef Schieganger het volgende:
Ik mis de beef tussen bazige x3ro en attention-whore Plums
Alles behalve vriendquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, wtf is die shit man. Trailertrashantics hier.
Cokehead die mogelijk een kind heeft met iemand die er pas veel te laat achterkwam en nu weigert het kind te erkennen, fuck man, dat zou zo uit een Maury Povich show kunnen komen.quote:
Cokeheadquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Cokehead die mogelijk een kind heeft met iemand die er pas veel te laat achterkwam en nu weigert het kind te erkennen, fuck man, dat zou zo uit een Maury Povich show kunnen komen.
Gok dat 't een beetje tegen gaat vallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef robr0 het volgende:
deze tropic kan zo mooi wordeng als runrun+ maar achter haar pc vandaan blijft
Maar is het kind van jou? Dat is de vraag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
CokeheadFlikker op man en veeg voor je eigen deur
Mens wil geld zien omdat de klok om mijn pols 2 keer dr ma's salaris is.
Ga hier niet weer een uiteenzetting over doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar is het kind van jou? Dat is de vraag.
Pics or didnt happenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef TripleP het volgende:
Ik zag net toen ik uit de grote albert heijn van UC een gast waarmee ik in Berlijn gezoend had, hij was echt een 8,4scoooore
Oh God, dat is een ja. Waarom neem je je verantwoordelijkheid niet. Dat kind zal nu zonder vader opgroeien omdat jij er met je junkiekop niet bijkunt om om je eigen kind te geven, lowlife.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga hier niet weer een uiteenzetting over doenLees het vorige topic maar
Berlijn is echt tof.10/10.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef TripleP het volgende:
Ik zag net toen ik uit de grote albert heijn van UC een gast waarmee ik in Berlijn gezoend had, hij was echt een 8,4scoooore
Ja hij had niet echt mooie pics op z'n feestboekje, maar toen hij naar me zwaaide en glimlachte heb ik vast en zeker mijn 'omg' blik opgehad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics or didnt happen![]()
UC.. Bezopen en vol met oranjefans is dat een hel om je weg te vinden
Vriend, je weet niet hoe het in elkaar steekt dus wat loop je te lullen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Oh God, dat is een ja. Waarom neem je je verantwoordelijkheid niet. Dat kind zal nu zonder vader opgroeien omdat jij er met je junkiekop niet bijkunt om om je eigen kind te geven, lowlife.
Slecht excuus, wees niet zo'n lafaard en kom er gewoon voor uit dat je geen moeite in je eigen kind wil steken. Lage actie dit, heel laag. Je vind jezelf over een aantal jaar nog wel terug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vriend, je weet niet hoe het in elkaar steekt dus wat loop je te lullen.
Dat kind heeft geen vader omdat een meid van 20 niet inziet dat zoiets niet gaat werken als je nog op een opleiding zit en dus geen afstand ervan wil doen?
Vindt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Slecht excuus, wees niet zo'n lafaard en kom er gewoon voor uit dat je geen moeite in je eigen kind wil steken. Lage actie dit, heel laag. Je vind jezelf over een aantal jaar nog wel terug.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Slecht excuus, wees niet zo'n lafaard en kom er gewoon voor uit dat je geen moeite in je eigen kind wil steken. Lage actie dit, heel laag. Je vind jezelf over een aantal jaar nog wel terug.
Hij is geil ja. Ik zou hem doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:14 schreef TripleP het volgende:
Neurquote:
Je zal nog eens terugkomen op dit moment als je zoon je niet herkent als hij je voorbij loopt op straat. Dan denk je terug aan dit moment en dan hoop je dat je niet constant aan de drugs zou zitten maar er gewoon voor hem was geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vriend, je weet de hele situatie niet dus wat loop je wat domme conclusies te trekken? Dit ligt toevallig ietwat gecompliceerder dan alleen dat
Walgelijk kort door de bocht figuur
Lees één topic terugquote:
Ik zou naar de kinderbescherming gaan. Je staat volledig in je recht. Hij was aansprakelijk vanaf het moment dat hij zonder condoom in je toen nog fraaie punani dook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef Plums het volgende:
MASD heeft volkomen gelijk (dankjewel masd) en martijn, reageer eens op die mail dan. Als jij niet reageert, hoe kan ik je in godsnaam anders bereiken dan via hier?! Voor je huis bivakkeren?!
Hey, meneer de missionaris. Die hoop gebrabbel van jou wat gebaseerd is op lucht doet mij vrij weinig. Ik ben alles behalve een slecht persoon, elke vriend of kennis van mij zal dat beamen. Maar wanneer iemand bij mij te ver gaat is het over en uit daarmee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Je zal nog eens terugkomen op dit moment als je zoon je niet herkent als hij je voorbij loopt op straat. Dan denk je terug aan dit moment en dan hoop je dat je niet constant aan de drugs zou zitten maar er gewoon voor hem was geweest.
Op dat moment zul je in je ziel kijken en zien wat voor persoon je bent geweest, het zal niet prettig zijn. Sorry dat ik dit doe maar iemand moet het opnemen voor die kinderen, er zijn al genoeg gebroken zielen in de wereld.
Kinderbescherming heeft hier niks mee te maken. Een stel advocaten en een rechter wel. Maar ik wil hier niet meer op ingaan, hier op Fok. Mag niet van renren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou naar de kinderbescherming gaan. Je staat volledig in je recht. Hij was aansprakelijk vanaf het moment dat hij zonder condoom in je toen nog fraaie punani dook.
Mijn goed betaalde advocaat zegt toch iets anders.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou naar de kinderbescherming gaan. Je staat volledig in je recht. Hij was aansprakelijk vanaf het moment dat hij zonder condoom in je toen nog fraaie punani dook.
Neem aan dat je dan toch wel een idee hebt van wat ik vind?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef Plums het volgende:
MASD heeft volkomen gelijk (dankjewel masd) en martijn, reageer eens op die mail dan. Als jij niet reageert, hoe kan ik je in godsnaam anders bereiken dan via hier?! Voor je huis bivakkeren?!
Jonge, je zag me nog iedere week. Sukkel. Je lult en dat weet je dondersgoed. Klootzak. Geen slecht persoon, my ass.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hey, meneer de missionaris. Die hoop gebrabbel van jou wat gebaseerd is op lucht doet mij vrij weinig. Ik ben alles behalve een slecht persoon, elke vriend of kennis van mij zal dat beamen. Maar wanneer iemand bij mij te ver gaat is het over en uit daarmee.
Tevens zijn er een hoop dingen bij het totaalplaatje die een beetje fishy zijn. Na mij maanden niet gesproken te hebben ineens zwanger zijn en al 28 weken zijn? Flikker op, wanneer je modder vet bent ja, maar niet met 1.57m en 45 kilo. Zo zijn er nog veel meer dingen.
Hoop dat wanneer jou zoiets gebeurd je eens goed genaaid word door de gene die zwanger is. Piep je wel anders
Sowieso heb je een goede zaak. Geen enkele rechter geeft het voordeel van de twijfel aan iemand die harddrugs doet. Neem wat screenshots van zijn postgeschiedenis en shit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Kinderbescherming heeft hier niks mee te maken. Een stel advocaten en een rechter wel. Maar ik wil hier niet meer op ingaan, hier op Fok. Mag niet van renren.
Dus alles wat ik zei in die mail doet je geen ene fuck?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijn goed betaalde advocaat zegt toch iets anders.
[..]
Neem aan dat je dan toch wel een idee hebt van wat ik vind?
Het is allemaal voor een goede zaak. Beter om teveel info online te gooien dan je eigen kind weg te gooien. Dat is heel laag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké serieus, ik heb veel op internet gegooid, maar dit gaat echt te ver.
Dit is de enige manier om nog een reactie van martijn te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
hou is opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach wel handig dat dit niet zo gezien word als een email bij burgerrechtzaken en er dus geen flikker aan hebt qua bewijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso heb je een goede zaak. Geen enkele rechter geeft het voordeel van de twijfel aan iemand die harddrugs doet. Neem wat screenshots van zijn postgeschiedenis en shit.
Ik word bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Jonge, je zag me nog iedere week. Sukkel. Je lult en dat weet je dondersgoed. Klootzak. Geen slecht persoon, my ass.
Oorlog jongen, als je niet normaal gaat doen.
Zet er maar bij dat ik mee wil doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef TripleP het volgende:
Hoi Mex, zal ik naar Berliner dude pm'en dat ik 'm zou doen? Hehehehe
Het is onmogelijk hem op te zoeken? Ik weet het niet en ik weet het verhaal niet ofzoooooooo maarehhh ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dit is de enige manier om nog een reactie van martijn te krijgen.
Ja dat idd. PM elkaar dan ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef TripleP het volgende:
Plums en x3ro, JE GAAT TOCH NIET OVER EEN BABY DISCUSSIEREN IN DE PUB SC WAT ALS HIJ HET LATER TERUGLEEST.
KANKER.
Denk je nou werkelijk dat hij de deur voor me opendoet? Wat moet ik, voor zn huis bivakkeren totdat ie naar buiten komt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is onmogelijk hem op te zoeken? Ik weet het niet en ik weet het verhaal niet ofzoooooooo maarehhh ja.
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.quote:
Als hij wel op FOK! (quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat hij de deur voor me opendoet? Wat moet ik, voor zn huis bivakkeren totdat ie naar buiten komt?
Okquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zet er maar bij dat ik mee wil doen.
Ik heb maandenlang geprobeerd het als volwassenen te behandelen. Martijn gedraagt zich echter als een kleuter, en als dit de enige manier is om hem te kunnen spreken, so be it.quote:
Heeft jou pa jou en je ma laten zitten dat je hier zulke issues mee hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.
Ik wil eigenlijk het verhaal van hem wel eens horen voordat er conclusies worden getrokken door ook maar iemand van buitenaf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.
Omdat het een klein kleutertje is. Een bang klein kleutertje die zn verantwoordelijkheden niet onder ogen wil zien, en hier lekker stoer kan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als hij wel op FOK! () reageert, waarom zou hij dan irl niet reageren?
Posts van user Plums niet meer weergeven gaat ook op fokquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang geprobeerd het als volwassenen te behandelen. Martijn gedraagt zich echter als een kleuter, en als dit de enige manier is om hem te kunnen spreken, so be it.
Dat dus, masd lult als een kip zonder kop. Enige die weten wat hier gaande is zijn Plums en ik. Tyquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk het verhaal van hem wel eens horen voordat er conclusies worden getrokken door ook maar iemand van buitenaf.
Die gozer liegt alles bij elkaar om maar geen geld te hoeven geven zodat hij weer een lijntje kan maken. Walgelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk het verhaal van hem wel eens horen voordat er conclusies worden getrokken door ook maar iemand van buitenaf.
Ach so.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat het een klein kleutertje is. Een bang klein kleutertje die zn verantwoordelijkheden niet onder ogen wil zien, en hier lekker stoer kan doen.
Als ik er niet pas met 22 weken achter was gekomen, was het hele kind er nooit geweest. Ik heb nooit een kind van martijn gewild. Hoeveel ik nu ook hou van mn zoontje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien doet Plums wel hetzelfde om geld uit x3ro te trekken. Ik geloof niet dat het zo is hoor, maar het kán. Overigens stem ik er wel voor dat wie dan ook die een kind erkend de verantwoordelijkheden moet dragen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Die gozer liegt alles bij elkaar om maar geen geld te hoeven geven zodat hij weer een lijntje kan maken. Walgelijk.
Precies dit bewijst hoe volwassen meneer isquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Posts van user Plums niet meer weergeven gaat ook op fok
Ik ga zelfs nog een normaal antwoord geven op de mail. Maar Plums jij moet niet groot gaan doen en mij een internet hero noemen. Want in je mail piepte je toch wel een toontje lager en kwam je praktisch aanzetten met de staart tussen de benen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef TripleP het volgende:
X3ro, beloof jij bij deze de deur voor Plums open te doen, mocht ze voor je deur staan?
Hehehehe prachtkind, lekker scheitrechter spelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach so.
Toch stem ik voor het hele verhaal van beide kanten. In een PM.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hehehehe prachtkind, lekker scheitrechter spelen
Is heel goed mogelijk. Niet iedereen toont de kenmerken, soms komen ze in een laat stadium. Bij een kennis was het pas in de 8ste maand te zien en had ze geen moodswings enzo. Niet iedereen is hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck kan je pas na 22 weken ontdekken dat je zwanger bent?
Ik doe alles voor mn kind martijn! En ik piepte geen toontje lager, ik kwam ook niet met de staart tussen de benen, ik vertelde je hoe ik het zie! Hoe fucking veel ik om ONS kind geef en alleen het beste voor hem wil! Damn zeg. Wat kan jij lullen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga zelfs nog een normaal antwoord geven op de mail. Maar Plums jij moet niet groot gaan doen en mij een internet hero noemen. Want in je mail piepte je toch wel een toontje lager en kwam je praktisch aanzetten met de staart tussen de benen.
Nu tijd voor stad
Cyclus ook nog hetzelfde?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk. Niet iedereen toont de kenmerken, soms komen ze in een laat stadium. Bij een kennis was het pas in de 8ste maand te zien en had ze geen moodswings enzo. Niet iedereen is hetzelfde.
Geen kwaaltjes. Nul komma nul. Pas toen ik opeens een buikje kreeg dacht ik van 'uuuh.. t zal toch niet'. En sja, nu heb ik t liefste kindje ter wereldquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck kan je pas na 22 weken ontdekken dat je zwanger bent?
Er zijn vrouwen die een onregelmatige menstruatie hebben en het soms een maand of wat overslaan, ook zijn er vrouwen die tijdens de zwangerschap blijven bloeden. Maar goed, voor de details moet je bij iemand anders zijn.quote:
Zat aan de pil. Slikte door, dus werd sowieso niet ongesteld. Ben op een gegeven moment geswitcht van pil, en toen was t dus raak. Dus had ook werkelijk niet in mn hoofd zitten dat ik wel eens zwanger zou kunnen raken, begrijp je?quote:
Damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Geen kwaaltjes. Nul komma nul. Pas toen ik opeens een buikje kreeg dacht ik van 'uuuh.. t zal toch niet'. En sja, nu heb ik t liefste kindje ter wereld
Ja I see. Ik slik altijd één keer door, daar houd ik het ook maar bij als ik dit lees.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Zat aan de pil. Slikte door, dus werd sowieso niet ongesteld. Ben op een gegeven moment geswitcht van pil, en toen was t dus raak. Dus had ook werkelijk niet in mn hoofd zitten dat ik wel eens zwanger zou kunnen raken, begrijp je?
20quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Anne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou je doen. Met rood haar.
[..]
DamnHoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ga een spiraaltje laten plaatsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I see. Ik slik altijd één keer door, daar houd ik het ook maar bij als ik dit lees.
Ik denk dat er in het verhaal van x3ro behoorlijk gelogen wordt dan. Hij wil vooral geen schuld hebben, terwijl hij toch echt degene is die ook zei 'we zorgen samen voor dit kind!' . En er toen alsnog vandoor ging toen Jonathan 4halve maand was. Zo rond de tijd dat ik begon te vragen naar het meebetalen in de onderhoudskostenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toch wil ik het verhaal van x3rootje horen. Maar dat doet niets af aan het feit dat je een kind opvoedt op je 20ste.
Jimbo had de stonerlook, dan past het. dinges lijkt zo meer op een trailertrash-redneck.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan moet ik aan Jimbo denken.
Ik weet niet hoe hij eruit ziet dus ik kan niet mee oordelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Jimbo had de stonerlook, dan past het. dinges lijkt zo meer op een trailertrash-redneck.
Iedereen vindt hem juist op mij lijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef MASD het volgende:
Bwhaha, net in je fotoboek gekeken, die baby lijkt verdomme sprekend. Zou mij echt kut lijken als ik zo'n zelfzuchtige ex zou hebben en mijn kind er zo op leek.
Ja, of dat hij de stad ingaat om daar waarschijnlijk dronken te worden terwijl hij ook deze zaken kan bespeken. Sowieso is het dubieus. Hij heeft genoeg geld voor zijn illegale habits, maar niet voor zijn kind.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat iemand zijn eigen kapsones niet opzij schuift voor een kind van 7 maanden. Ook al is de moeder nog zo'n trut.
Jahaaa en dat zijn dus uitspraken waarvan ik vind dat je ze moet laten. Dat is gewoon gissen om iemand belachelijk te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, of dat hij de stad ingaat om daar waarschijnlijk dronken te worden terwijl hij ook deze zaken kan bespeken. Sowieso is het dubieus. Hij heeft genoeg geld voor zijn illegale habits, maar niet voor zijn kind.
En dat begrijp is dus ook niet. En hij weigert het uit te leggen. Ookal ben ik nog zo'n trutquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat iemand zijn eigen kapsones niet opzij schuift voor een je bloedeigen kind van 7 maanden. Ook al is de moeder nog zo'n trut.
Nee hoor, het klopt precies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jahaaa en dat zijn dus uitspraken waarvan ik vind dat je ze moet laten. Dat is gewoon gissen om iemand belachelijk te maken.
Het aan jou uitleggen snap ik wel als hij zo'n hekel aan je heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef Plums het volgende:
[..]
En dat begrijp is dus ook niet. En hij weigert het uit te leggen. Ookal ben ik nog zo'n trut![]()
Ja dat zeg jij. Jullie denken hier ook allemaal dat ik depressief ben en zelfmoord wil plegen. Wat hier staat zegt niets.quote:
Noortje, wij gaan binnenkort een keer zuipen in Eindhovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Jullie denken hier ook allemaal dat ik depressief ben en zelfmoord wil plegen. Wat hier staat zegt niets.
Nee joh, Je bent enkel wat onstabiel. Maar goed, welk meisje is dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Jullie denken hier ook allemaal dat ik depressief ben en zelfmoord wil plegen. Wat hier staat zegt niets.
Ik moet The Notebook nog van je overnemen maar ik heb geen geld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Noortje, wij gaan binnenkort een keer zuipen in Eindhoven
Maakt niet uit joh, hij blijft hier rustig liggen hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet The Notebook nog van je overnemen maar ik heb geen geld.Nouja he bhet wel maar wil het niet uitgeven.
Je mag hem ook wel aan iemand anders verkopen, dan download ik hem wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, hij blijft hier rustig liggen hoor.
Maar ik ken hem ook goed irl he, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We gingen altijd heel goed met elkaar om, zelfs na de break-up. Waar die haat voor mij opeens vandaan kwam voor ie em smeerde, i dunno. Echt niet. Dat ie me nu even niet mag begrijp ik. Maar ik heb toen, 3 maanden geleden ongeveer dus, ook gevraagd waarom enzo. Kreeg ik ook geen antwoord. En toen had ie dus nog geen hekel aan me..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het aan jou uitleggen snap ik wel als hij zo'n hekel aan je heeft.
Hoe fix je het eigenlijk?
Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat er altijd twee kanten van het verhaal zijn. Wat jij hier post is niet per definitie waarheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar ik ken hem ook goed irl he, vergeet dat niet.
[..]
We gingen altijd heel goed met elkaar om, zelfs na de break-up. Waar die haat voor mij opeens vandaan kwam voor ie em smeerde, i dunno. Echt niet. Dat ie me nu even niet mag begrijp ik. Maar ik heb toen, 3 maanden geleden ongeveer dus, ook gevraagd waarom enzo. Kreeg ik ook geen antwoord. En toen had ie dus nog geen hekel aan me..
Hoe fix ik wat?
Wanneer kom je langs?quote:
Ja, maar niemand komt meer in mijn topic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel aan iemand anders verkopen, dan download ik hem wel.
Heb je nog mascara nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar niemand komt meer in mijn topic.En ik heb geen zin meer om het erop te zetten enzo, weer allemaal foto's maken.
Ik houd het gewoon hier en ik slijt het wel een keer aan collega's van m'n moeder ofzo.
Ja, maar dat lijkt me zo sterk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs?
Maar om even iets toe te voegen, een vriendin van me had een buurmeisje dat ook niet wist dat ze zwanger was tot de 8e maand. Maar zij probeerde gelukkig sowieso al ene kind te krijgen.
En er is nu ook zo'n programma op discovery travel&living 'I didn't know I was pregnant'
Wil je je mascara kwijt ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of plums, jij? Kan je zoontje leuk mee spelen ook.
Als ik een onregelmatige cyclus zou hebben en ik zou geen seks hebben met condoom zou ik sowieso elke maand dat ik niet ongesteld word checken of ik niet zwanger ben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me zo sterk.Ik vind het ook zo raar dat je gewoon ongesteld blijft worden. Ik bedoel, ik heb geen onregelmatige cyclus, dus bij mij lijkt het sterk dat je zwanger wordt. Maar dan moet je in feite áltijd met een condoom neuken. o_O
Hm weet je, ik heb ook werkelijk geen idee wat er in zn kop omgaat. Als hij het tegen jou wel bloedeerlijk vertelt, hoor ik t graag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar wat ik probeer te zeggen is dat er altijd twee kanten van het verhaal zijn. Wat jij hier post is niet per definitie waarheid.
Met je kind, op je 20ste. Het onderhouden enzo.Ik vind het knap.
Joh, ik ben soms nu al helemaal panisch als ik een dag later kom. Dan denk ik AAAAHAAAAAAH.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik een onregelmatige cyclus zou hebben en ik zou geen seks hebben met condoom zou ik sowieso elke maand dat ik niet ongesteld word checken of ik niet zwanger ben.Gelukkig is mijn cyclus zo regelmatig dat ik als ik twee keer doorslik al ongesteld word.
Hahaha, lol. Ik heb even gekeken welke je bedoelt, maar die heb ik zelf ook en ik vind hem kak, dus sorry.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had er twee gekocht in een aanbieding maar wtf moet ik met twee mascara's
Maar je studeerde niet ofzo? Ik stuur je wel een keer chocola op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm weet je, ik heb ook werkelijk geen idee wat er in zn kop omgaat. Als hij het tegen jou wel bloedeerlijk vertelt, hoor ik t graag.![]()
Nou, heel zuinig zijn?Jezelf alleen het hoognodige geven. Weinig leuke dingen doen die geld kosten. Een moeder hebben die thank god ook hier en daar wat dingen betaalt.
![]()
En Nederland is nog vrij aardig voor mensen zonder inkomen die een kindje hebben. Gelukkig maar, anders had ik echt geen rooie cent. Dan zou ik zelfs zn voeding niet eens kunnen betalen
Gewoon wachten tot ie leeg is en dan die gebruiken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alles stopt ie in zn mond dus om hem nou mascara te geven...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar de volgende keer wil ik L'Oreal Architect mascaraquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie leeg is en dan die gebruiken?Als je hem niet opent, dan gebeurt er niks mee.
Is goed voor z'n weerstand!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Alles stopt ie in zn mond dus om hem nou mascara te geven...En ikzelf heb pas nieuwe
Gratis
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar de volgende keer wil ik L'Oreal Architect mascaramaar die was er nu nog niet in waterproof.
Is dat slecht voor je wimpers?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Welke heb je nu dan? Ik haat sowieso waterproof. Vet slecht voor je wimpers.
Max Factor weet ik veel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Welke heb je nu dan? Ik haat sowieso waterproof. Vet slecht voor je wimpers.
Jawel, doe gewoon een opleidingquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar je studeerde niet ofzo? Ik stuur je wel een keer chocola op.
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Max Factor weet ik veel.Ik had twee verschillende gekocht. Die ik te koop heb is Max Factor False Lash Effect.
Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze brokkelen en breken ze af.
Stikken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is goed voor z'n weerstand!
Echt? Nooit gemerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze brokkelen en breken ze af.
Ik heb altijd maybeline, of hoe je het ook schrijft. Ik heb een groene, gele en een roze. Oh en een kleintje van Clinique nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Ja, ik heb Sephora en Dior.
Oehhhh dat vind ik nog knapper dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Jawel, doe gewoon een opleidingKrijg ook een eenoudertoeslag, maar dat geld is heel snel op aan onkosten en kost en inwoning en schoolboeken en voeding en kleertjes waar ie om de haverklap uitgroeit etcetc. En dan kan ik zelf nog eens 1x per maand uit, en dan heb je t wel gehad
Ik heb ook die ene van Maybelline, en gele.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb altijd maybeline, of hoe je het ook schrijft. Ik heb een groene, gele en een roze. Oh en een kleintje van Clinique nu
Ik haat het als het regent en mijn makeup zit overal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik haat sowieso de olie om het eraf te halen.
Daarom doe ik altijd mijn hoofd naar beneden als het regent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat het als het regent en mijn makeup zit overal.
En ik heb hele fijne makeup remover gevonden. Nouja het is een soort lotion maar werkt ook wel goed als het erste.En anders een watje met Nivea-crème en water.
Moet de ukkepuk wel een toekomst kunnen bieden natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oehhhh dat vind ik nog knapper dan.*clap**clap*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd mijn hoofd naar beneden als het regent.
Ik deed dat een keer met een paraplu en toen knalde ik tegen een busje en had mijn fiets 270 euro schade.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehhh, ik kijk altijd half/half.Ik fiets sowieso al best ver met m'n hoofd naar beneden.
Oh, met een paraplu kan ik ook wel fietsen. Ik denk dat je gewoon niet kunt fietsen. Mark kan ook niet fietsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer met een paraplu en toen knalde ik tegen een busje en had mijn fiets 270 euro schade.
ok, ik geef het door.quote:
Boehoe, ze pesten mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug naar iBenny.
Ja doe maar, ik verveel me de tering.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey Noor, ik heb nieuwe laarzen gekocht, zien? Ik moet ze alleen nog steeds betalen, maar ik wacht op mijn salaris.
hij heeft me wel eens geholpen met m'n pc geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef MASD het volgende:
Heeft die zeruko ooit wel eens iets nuttigs in een gesprek gebracht?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja doe maar, ik verveel me de tering.
Ja, ze waren eerst 100 euro en toen afgeprijsd naar 50. En toen had ik 2 kortingscodes en nu hoef ik nog maar 32 euro te betalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geil. Die kleurJammer dat dat mij niet staat.
Gelaarsde katlaarzen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef MASD het volgende:
Dat zijn van die gelaarsde kat laarzen. Tof.
Supernaiz! Ik ga naar Rihannaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Omg Noor, ik ga dit jaar op vakantie naar Dublin.
Knielaarzen heb ik ook nog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil eigenlijk van die knielaarzen.![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja geen geld dus enzo. Ik wil dat mijn ouders me even supporten met nieuwe kleding.
Ik ga liever naar Dublin.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Supernaiz! Ik ga naar Rihanna
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef MASD het volgende:
Heeft die zeruko ooit wel eens iets nuttigs in een gesprek gebracht?
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Knielaarzen heb ik ook nog.![]()
En Uggs, drie paar.
En nog een paar lage laarzen.
Ik heb teveel schoenen.
[..]
Ik ga liever naar Dublin.
41.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ja ik ook maar money enzo. En ik ben net naar Berlijn geweest.
Ja, sorry. Het was mijn eerste foto met dat ding en hij raakte wat onderbelicht. Maar eht ziet er irl heel tof uit.quote:
Berlijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ja ik ook maar money enzo. En ik ben net naar Berlijn geweest.
Nee, ik vind hem sowieso heel tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het was mijn eerste foto met dat ding en hij raakte wat onderbelicht. Maar eht ziet er irl heel tof uit.
Tofste aan berlijn is dat het in Duitsland ligt en je via de autobahn moet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Berlijn.Berlijn Berlijn Berlijn.
![]()
Ik geef niks weg en ook geen Uggs voor 10 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geef die knielaarzen aan mij dan.
Ik ging toen ik 15 was met school dus ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Tofste aan berlijn is dat het in Duitsland ligt en je via de autobahn moet..
[ afbeelding ]
Als je 225 gaat dan maakt het je niet meer uit of je dood kan gaan of niet, adrenalinerush damn.
Scheisse, jij hebt ook niet veel over voor je medemens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geef niks weg en ook geen Uggs voor 10 euro.
Zelfs ik kom niet zover vrees ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik met d e bus maar die ging niet zo hard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ging toen ik 15 was met school dus ja.
Jawel hoor, maar dingen van 260 euro geef je niet weg voor 10 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Scheisse, jij hebt ook niet veel over voor je medemens.
Jawel hoor, mijn fiets mag je ervoor hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dingen van 260 euro geef je niet weg voor 10 euro.
Ja, ik ook met de bus, maar dat is bijna 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik met d e bus maar die ging niet zo hard.
Die ziet er vast niet meer tof uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn fiets mag je ervoor hebben.
Jawel, dat juist wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die ziet er vast niet meer tof uit.
Lollerquote:
1912 beldequote:
En Jeffrey is er nog steeds met z'n onelinersquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ik had eens de lapo, en ik post uberhaupt weer eens. Da's ook lang geleden.
Ik kom hier anders ook al tijden nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ik had eens de lapo, en ik post uberhaupt weer eens. Da's ook lang geleden.
Ik kwam op het goede moment lurken. Net op tijd voor het gevecht om Plums' kindjon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom hier anders ook al tijden niet.. Zag het toevallig in de AT.
Geen zin om het allemaal terug te lezen maar kwam er iets van tegen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kwam op het goede moment lurken. Net op tijd voor het gevecht om Plums' kindjon.
Heeeyaquote:
Ik ken het hele verhaal niet. Maar Plums heeft een kindjon' van x3ro zegt ze. Maar hij wil er niks mee te maken hebben en niet betalen. Ofzo. Het was allemaal vaagjens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen zin om het allemaal terug te lezen maar kwam er iets van tegen..
Was het een epic bossfight?
Ik zag dit topic ook maar per toevalquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En Jeffrey is er nog steeds met z'n oneliners![]()
Dat deel weet ik van. Rest dan weer niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet. Maar Plums heeft een kindjon' van x3ro zegt ze. Maar hij wil er niks mee te maken hebben en niet betalen. Ofzo. Het was allemaal vaagjens.
Schiegangerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en Schieganger kwam ff iedereen bossen met z'n zakenadvocaat en dure facturen. Usual meuk van hem.
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.quote:
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.
Alsof die bolle mij bijhoudtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.
Negers op de Veluwe.. Denk dat t niet goed komtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pas maar op. Dalijk komen al die negers van hem achter je aan.
Lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Of verkracht ie je en zet ie je in zn boekje.
Ohja. Die haalt mij achteruit op z'n XboX misschien wel in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij had een porsche carrera gt wist je nog?
Hmm, nee. Ik heb een Audi. Ik heb in een Carrera GT gereden, dat wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij had een porsche carrera gt wist je nog?
Lezen blijft moeilijk, ik weet het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Schieganger het volgende:
Niet kapot gereden, niet eens in de buurt
'zowat' indiceert op in de buurt komen. Ik kwam niet eens in de buurt van kapot rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk, ik weet het.
okquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
'zowat' indiceert op in de buurt komen. Ik kwam niet eens in de buurt van kapot rijden.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Schieganger het volgende:
Maar het is makkelijk oordelen over snel rijden als je zelf geen rijbewijs hebt.
Ik heb een rijbewijs.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Schieganger het volgende:
Maar het is makkelijk oordelen over snel rijden als je zelf geen rijbewijs hebt.
Weekendquote:
Ghooost Riiiders Iiiiin The Skyyyyyquote:
Alles komt goed dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet nog best veel van de oefententamens van Constructief Ontwerpen.Beetje jammer dat ik geen antwoorden van die dingen heb.
Nederland maakt geen toffe programma's en de rest is te downloaden, ik zie het probleem niet.quote:
Ik heb m'n cijfer nog niet terug, maar gezien elke vraag even zwaar telt en ik minstens 4 van de 6 vragen -denk- goed te hebben, gok ik dat ik een voldoende heb.quote:
We like to party op jimtv is wel geniaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Nederland maakt geen toffe programma's en de rest is te downloaden, ik zie het probleem niet.
Gaat niet lekker met de dames?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Jotcha het volgende:
Vrouwen fffuuuuuu. Nog een kwartier en ik ga slapen.
Hehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Deze situatie valt nog mee, maar gemiddeld gezien: Nee. Een groot drama
Jij altijd met je prescriptieve leerquote:
quote:
Waar kan ik das kaufen?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij altijd met je prescriptieve leerJe vind moet prima kunnen
FOK!ken terwijl je in de bios zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Juicy juicy, ik zit met al m'n vrienden in de bios! Ben je nu trots op me?
Stop die gsm eens snel weg jongemanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Juicy juicy, ik zit met al m'n vrienden in de bios! Ben je nu trots op me?
Ja uuh, wat moet ik anders als zelfs de reclames nog niet begonnen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
FOK!ken terwijl je in de bios zit
Jajaja, zoquote:
Welke film trouwens?quote:
Haar naam was Sarahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Welke film trouwens?Gisteren nog de nieuwe release 'F' zitten kijken, maar deze viel me toch wel tegen voor een 'horror'
Was op een paar kleine scènes na, vrij weinig aan te horror'en
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef x3ro het volgende:
Bweh, zometeen nog 'n anderhalf uur school en is t weer weeeeeeekend![]()
fappen, dat doe ik ook altijd in de biosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, wat moet ik anders als zelfs de reclames nog niet begonnen zijn
Gast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Plums het volgende:
[..]
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.
Ohja, laat even weten wat je ervan vondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar naam was SarahBoek in 2 dagen uitgelezen, dus ik moet hem wel ff zien
Inge, kap met trollen en drammen hier op fok, tyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Plums het volgende:
[..]
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.
Mail je dan terug?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Inge, kap met trollen en drammen hier op fok, ty
Hoe langer je hier in 't openbaar blijft drammen hoe minder zin in krijg om überhaupt maar ergens op te reageren. Dus dat openbaar trollen schiet sowieso niet op als je een mail terug wil. Sowieso al eens eraan gedacht dat ik gewoon nadenk over wat ik wil mailen?quote:
Ik vraag alleen oftie anytime soon nog terug gaat mailen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
www.stuureenprivéberichtalshetoverjekindgaat.nl
Fine. Ik wacht het af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe langer je hier in 't openbaar blijft drammen hoe minder zin in krijg om überhaupt maar ergens op te reageren. Dus dat openbaar trollen schiet sowieso niet op als je een mail terug wil. Sowieso al eens eraan gedacht dat ik gewoon nadenk over wat ik wil mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |