Jonge, je zag me nog iedere week. Sukkel. Je lult en dat weet je dondersgoed. Klootzak. Geen slecht persoon, my ass.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hey, meneer de missionaris. Die hoop gebrabbel van jou wat gebaseerd is op lucht doet mij vrij weinig. Ik ben alles behalve een slecht persoon, elke vriend of kennis van mij zal dat beamen. Maar wanneer iemand bij mij te ver gaat is het over en uit daarmee.
Tevens zijn er een hoop dingen bij het totaalplaatje die een beetje fishy zijn. Na mij maanden niet gesproken te hebben ineens zwanger zijn en al 28 weken zijn? Flikker op, wanneer je modder vet bent ja, maar niet met 1.57m en 45 kilo. Zo zijn er nog veel meer dingen.
Hoop dat wanneer jou zoiets gebeurd je eens goed genaaid word door de gene die zwanger is. Piep je wel anders
Sowieso heb je een goede zaak. Geen enkele rechter geeft het voordeel van de twijfel aan iemand die harddrugs doet. Neem wat screenshots van zijn postgeschiedenis en shit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef Plums het volgende:
[..]
Kinderbescherming heeft hier niks mee te maken. Een stel advocaten en een rechter wel. Maar ik wil hier niet meer op ingaan, hier op Fok. Mag niet van renren.
Dus alles wat ik zei in die mail doet je geen ene fuck?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijn goed betaalde advocaat zegt toch iets anders.
[..]
Neem aan dat je dan toch wel een idee hebt van wat ik vind?
Het is allemaal voor een goede zaak. Beter om teveel info online te gooien dan je eigen kind weg te gooien. Dat is heel laag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké serieus, ik heb veel op internet gegooid, maar dit gaat echt te ver.
Dit is de enige manier om nog een reactie van martijn te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
hou is opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach wel handig dat dit niet zo gezien word als een email bij burgerrechtzaken en er dus geen flikker aan hebt qua bewijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso heb je een goede zaak. Geen enkele rechter geeft het voordeel van de twijfel aan iemand die harddrugs doet. Neem wat screenshots van zijn postgeschiedenis en shit.
Ik word bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Jonge, je zag me nog iedere week. Sukkel. Je lult en dat weet je dondersgoed. Klootzak. Geen slecht persoon, my ass.
Oorlog jongen, als je niet normaal gaat doen.
Zet er maar bij dat ik mee wil doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef TripleP het volgende:
Hoi Mex, zal ik naar Berliner dude pm'en dat ik 'm zou doen? Hehehehe
Het is onmogelijk hem op te zoeken? Ik weet het niet en ik weet het verhaal niet ofzoooooooo maarehhh ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dit is de enige manier om nog een reactie van martijn te krijgen.
Ja dat idd. PM elkaar dan ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef TripleP het volgende:
Plums en x3ro, JE GAAT TOCH NIET OVER EEN BABY DISCUSSIEREN IN DE PUB SC WAT ALS HIJ HET LATER TERUGLEEST.
KANKER.
Denk je nou werkelijk dat hij de deur voor me opendoet? Wat moet ik, voor zn huis bivakkeren totdat ie naar buiten komt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is onmogelijk hem op te zoeken? Ik weet het niet en ik weet het verhaal niet ofzoooooooo maarehhh ja.
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.quote:
Als hij wel op FOK! (quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat hij de deur voor me opendoet? Wat moet ik, voor zn huis bivakkeren totdat ie naar buiten komt?
Okquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zet er maar bij dat ik mee wil doen.
Ik heb maandenlang geprobeerd het als volwassenen te behandelen. Martijn gedraagt zich echter als een kleuter, en als dit de enige manier is om hem te kunnen spreken, so be it.quote:
Heeft jou pa jou en je ma laten zitten dat je hier zulke issues mee hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.
Ik wil eigenlijk het verhaal van hem wel eens horen voordat er conclusies worden getrokken door ook maar iemand van buitenaf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Die kerel had echt nooit een kind moeten krijgen. Voor sommige mensen moet het verboden worden.
Omdat het een klein kleutertje is. Een bang klein kleutertje die zn verantwoordelijkheden niet onder ogen wil zien, en hier lekker stoer kan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als hij wel op FOK! () reageert, waarom zou hij dan irl niet reageren?
Posts van user Plums niet meer weergeven gaat ook op fokquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang geprobeerd het als volwassenen te behandelen. Martijn gedraagt zich echter als een kleuter, en als dit de enige manier is om hem te kunnen spreken, so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |