FOK!ken terwijl je in de bios zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Juicy juicy, ik zit met al m'n vrienden in de bios! Ben je nu trots op me?
Stop die gsm eens snel weg jongemanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Juicy juicy, ik zit met al m'n vrienden in de bios! Ben je nu trots op me?
Ja uuh, wat moet ik anders als zelfs de reclames nog niet begonnen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
FOK!ken terwijl je in de bios zit
Jajaja, zoquote:
Welke film trouwens?quote:
Haar naam was Sarahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Welke film trouwens?Gisteren nog de nieuwe release 'F' zitten kijken, maar deze viel me toch wel tegen voor een 'horror'
Was op een paar kleine scènes na, vrij weinig aan te horror'en
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef x3ro het volgende:
Bweh, zometeen nog 'n anderhalf uur school en is t weer weeeeeeekend![]()
fappen, dat doe ik ook altijd in de biosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, wat moet ik anders als zelfs de reclames nog niet begonnen zijn
Gast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Plums het volgende:
[..]
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.
Ohja, laat even weten wat je ervan vondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar naam was SarahBoek in 2 dagen uitgelezen, dus ik moet hem wel ff zien
Inge, kap met trollen en drammen hier op fok, tyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef Plums het volgende:
[..]
En dan heb je alle tijd om een mail terug te stureeeeen. Yaaay.
Mail je dan terug?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Inge, kap met trollen en drammen hier op fok, ty
Hoe langer je hier in 't openbaar blijft drammen hoe minder zin in krijg om überhaupt maar ergens op te reageren. Dus dat openbaar trollen schiet sowieso niet op als je een mail terug wil. Sowieso al eens eraan gedacht dat ik gewoon nadenk over wat ik wil mailen?quote:
Ik vraag alleen oftie anytime soon nog terug gaat mailen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
www.stuureenprivéberichtalshetoverjekindgaat.nl
Fine. Ik wacht het af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe langer je hier in 't openbaar blijft drammen hoe minder zin in krijg om überhaupt maar ergens op te reageren. Dus dat openbaar trollen schiet sowieso niet op als je een mail terug wil. Sowieso al eens eraan gedacht dat ik gewoon nadenk over wat ik wil mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |