Jawel, doe gewoon een opleidingquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar je studeerde niet ofzo? Ik stuur je wel een keer chocola op.
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Max Factor weet ik veel.Ik had twee verschillende gekocht. Die ik te koop heb is Max Factor False Lash Effect.
Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze brokkelen en breken ze af.
Stikken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is goed voor z'n weerstand!
Echt? Nooit gemerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze brokkelen en breken ze af.
Ik heb altijd maybeline, of hoe je het ook schrijft. Ik heb een groene, gele en een roze. Oh en een kleintje van Clinique nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Ja, ik heb Sephora en Dior.
Oehhhh dat vind ik nog knapper dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Jawel, doe gewoon een opleidingKrijg ook een eenoudertoeslag, maar dat geld is heel snel op aan onkosten en kost en inwoning en schoolboeken en voeding en kleertjes waar ie om de haverklap uitgroeit etcetc. En dan kan ik zelf nog eens 1x per maand uit, en dan heb je t wel gehad
Ik heb ook die ene van Maybelline, en gele.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb altijd maybeline, of hoe je het ook schrijft. Ik heb een groene, gele en een roze. Oh en een kleintje van Clinique nu
Ik haat het als het regent en mijn makeup zit overal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik haat sowieso de olie om het eraf te halen.
Daarom doe ik altijd mijn hoofd naar beneden als het regent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat het als het regent en mijn makeup zit overal.
En ik heb hele fijne makeup remover gevonden. Nouja het is een soort lotion maar werkt ook wel goed als het erste.En anders een watje met Nivea-crème en water.
Moet de ukkepuk wel een toekomst kunnen bieden natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oehhhh dat vind ik nog knapper dan.*clap**clap*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd mijn hoofd naar beneden als het regent.
Ik deed dat een keer met een paraplu en toen knalde ik tegen een busje en had mijn fiets 270 euro schade.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehhh, ik kijk altijd half/half.Ik fiets sowieso al best ver met m'n hoofd naar beneden.
Oh, met een paraplu kan ik ook wel fietsen. Ik denk dat je gewoon niet kunt fietsen. Mark kan ook niet fietsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer met een paraplu en toen knalde ik tegen een busje en had mijn fiets 270 euro schade.
ok, ik geef het door.quote:
Boehoe, ze pesten mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug naar iBenny.
Ja doe maar, ik verveel me de tering.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey Noor, ik heb nieuwe laarzen gekocht, zien? Ik moet ze alleen nog steeds betalen, maar ik wacht op mijn salaris.
hij heeft me wel eens geholpen met m'n pc geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef MASD het volgende:
Heeft die zeruko ooit wel eens iets nuttigs in een gesprek gebracht?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja doe maar, ik verveel me de tering.
Ja, ze waren eerst 100 euro en toen afgeprijsd naar 50. En toen had ik 2 kortingscodes en nu hoef ik nog maar 32 euro te betalen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geil. Die kleurJammer dat dat mij niet staat.
Gelaarsde katlaarzen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef MASD het volgende:
Dat zijn van die gelaarsde kat laarzen. Tof.
Supernaiz! Ik ga naar Rihannaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Omg Noor, ik ga dit jaar op vakantie naar Dublin.
Knielaarzen heb ik ook nog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil eigenlijk van die knielaarzen.![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja geen geld dus enzo. Ik wil dat mijn ouders me even supporten met nieuwe kleding.
Ik ga liever naar Dublin.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Supernaiz! Ik ga naar Rihanna
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef MASD het volgende:
Heeft die zeruko ooit wel eens iets nuttigs in een gesprek gebracht?
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Knielaarzen heb ik ook nog.![]()
En Uggs, drie paar.
En nog een paar lage laarzen.
Ik heb teveel schoenen.
[..]
Ik ga liever naar Dublin.
41.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ja ik ook maar money enzo. En ik ben net naar Berlijn geweest.
Ja, sorry. Het was mijn eerste foto met dat ding en hij raakte wat onderbelicht. Maar eht ziet er irl heel tof uit.quote:
Berlijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ja ik ook maar money enzo. En ik ben net naar Berlijn geweest.
Nee, ik vind hem sowieso heel tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het was mijn eerste foto met dat ding en hij raakte wat onderbelicht. Maar eht ziet er irl heel tof uit.
Tofste aan berlijn is dat het in Duitsland ligt en je via de autobahn moet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Berlijn.Berlijn Berlijn Berlijn.
![]()
Ik geef niks weg en ook geen Uggs voor 10 euro.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geef die knielaarzen aan mij dan.
Ik ging toen ik 15 was met school dus ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Tofste aan berlijn is dat het in Duitsland ligt en je via de autobahn moet..
[ afbeelding ]
Als je 225 gaat dan maakt het je niet meer uit of je dood kan gaan of niet, adrenalinerush damn.
Scheisse, jij hebt ook niet veel over voor je medemens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geef niks weg en ook geen Uggs voor 10 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |