Amerikaanse bulldogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk ga voor een Am. Staff. Of een kruising daarmee.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je een andere browser gebruikt? Of even uitlogt en weer inlogt?
De router herstarten omdat je niet kan quoten? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De boel even opnieuw opstarten? Inclusief de router
Oh, is het een Amerikaanse Bulldog? Kan ook, zelfde familielijn.quote:
Nee, deze soap is leukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we een collecte houden voor die DNA-test?
chromequote:
We moeten wel het momentum erin houden natuurlijk en daar is zo'n test prima geschikt voorquote:
Ik ook niet. En dat blijft nog wel even zo.quote:
quote:
Zelfs dat hebben we niet in huis. Alles opgemaakt.quote:
quote:
Naar mijn idee vertoont FF vaker issues met dit soort dingen dan Chrome.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
firefox doet normaal niet zo raar hoor
Goed puntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten wel het momentum erin houden natuurlijk en daar is zo'n test prima geschikt voor![]()
Dan blijkt iig of hij de vader is of niet. Of hij weigert, dat zou pas een leuke wending aan de rel geven
Hou je mond, ik wil Frank doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht! Ik wil niks horen over alcohol
Ik heb nooit last met FF eigenlijk.. Alleen met IE bij m'n ouders thuis..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hou je mond, ik wil Frank doen
Neuken. Gun Q. ook een pleziertje.quote:
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IEquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wel. Van de week boodschappen doen. En eigenlijk alleen brood nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat blijft nog wel even zo.
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Don't worry, ik zal ervoor zorgen dat je niet hoeft te douchen
Vrees niet, ik heb nu chromequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IE.
Dat stuurde hij jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is het een Amerikaanse Bulldog? Kan ook, zelfde familielijn.
Jij mag dat nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
Ik wel. Van de week boodschappen doen. En eigenlijk alleen brood nodig hebben.
Bij de bakker brood gekocht voor een euro. En bij de Albert Heijn voor 25 euro aan koekjes, chocolade en snoepjes
En dan gek vinden dat je maagzuur hebt 's avonds.
Ff afkloppen de laatste avonden niet meer gehad trouwens!
Ik ookquote:
Hij is echt niet meer vooruit te branden. Versie 4 is helemaal drama.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die browser is zichzelf kapot aan het maken, die is tegenwoordig nog meer bloatware dan IE.
Dat krijg je als chauffeurs zich met ons vak gaan bemoeienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
De router herstarten omdat je niet kan quoten? Lijkt me niet.
Tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stuurde hij ja
Ik bedacht ineens dat ik zijn nummer had omdat hij mij laatst belde voor vragen over de auto die ik hem heb verkocht.
Ik zal me proberen te beheersenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Gelieve m'n kleren ook niet helemaal onder te smeren.
Hier op De Zaak hebben we nog IE 6!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
Al gebruik ik nog IE voor onze rapportagetool, die doet het alleen in IE.
Met FF moet ik altijd na een poosje browsen ctrl-alt-delete gebruiken omdat ie vast loopt. (geheugengebruik schiet altijd enorm omhoog)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit last met FF eigenlijk.. Alleen met IE bij m'n ouders thuis..
Ik ben er nooit fan van geweest eerlijk gezegd. Leuk al die extensions, maar dat kreng crasht vaker dan windows ME met die krengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is echt niet meer vooruit te branden. Versie 4 is helemaal drama..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |