Die liggen daar prima als wij de kratten buit maken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar die zit al zo vol met lekkere chicks.!
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:47 schreef Tally het volgende:
Hier zijn de dagelijkse dingen opMaar hubbie is bijna klaar met werken dan gaan we samen boodschappen doen
Nostalgie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we hebben ook nog een sun uit 2001 die de planning van het callcentre doet, Sun OS 8.
WEKELIJKSE boodschappen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
MissB. Zeg jij even tegen Yuki dat ze wat beter voor zichzelf moet zorgen
STING wil mijn vriezer leegrovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Yuki, zorg eens wat beter voor jezelf![]()
waarom moest ik dat doen trouwens?
quote:
Wij dus vanavond. Anders dan wil ik dat morgenochtend vroeg doen (want dan is het ook niet zo druk) en dan maalt het in mijn hoofd wat ik allemaal moet hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Morgen weer fijn de wekelijkse boodschappen doen
Yesquote:
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.quote:
Wij ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Yes
Op zaterdag haal ik het gros en soms door de weeks drop ik nog ff langs de AH, na m'n werk
En als vrouw kun je niet zonder chocolaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb helemaal geen chocola meer
Dan kopen ze gewoon een 2e handsje op Marktplaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding is dus echt cruciaal voor de planning, als ie omvalt moeten ze 260 roosters met de hand maken, in Excel.![]()
Er zit geen garantie of servicecontract meer op.... timebomb...
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
En als vrouw kun je niet zonder chocola
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Nietus. Just one item
Or is it the only thing in there?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |