Ah. Allemaal groente.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Er ligt allemaal groente omheen.
Enzo.
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Allemaal groente.
En jij was ziek he?
Ieuw bah, dat is gezond!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
En hoe lang ligt die groente er al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt serieus groente in mijn vriezer!
Kak, ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n melk is bijna op en het regent buiten
Een week. Hooguit 2.quote:
Daar hebben we em weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een week. Hooguit 2.
Toen de Italiaanse Roerbakgroentevoor het laatst in de Bonus was
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar hebben we em weer
Ik vries groente nooit in eigenlijk
Alleen heel soms diepvries spinazie a la creme.
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Ja. Anders wordt het snotterig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus zo hup uit de vriezer de pan in?
Of die groente wat langer in de koelkast laten liggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was 2 halen, 1 betalen. En roerbakmeuk kan je goed invriezen
Als je het maar niet ontdooit voor je gaat bakken
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Anders wordt het snotterig.
Believe me. I know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |