omgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
Heb je het opgegeten?quote:
Volgens mij staat het er zefs opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dát deed m'n broertje dus verkeerd laatste keer
En dus ga je dat dan ook meteen halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Oj kut, ik moet nog naar de winkel, kleine man wil ineens verse groentensoep
Verse? Dan ga je dat morgen eten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Is ook veel lekkerder dan uit blik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Ik denk dat missb heel blij is dat t jong weer wat wil eten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus ga je dat dan ook meteen halen.
Mja ik vergeet het lijstje altijdquote:
Verwend krengquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als hij door de griep een week lang amper heeft gegeten ja.
Doperwtjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Vanavond frituurpan tijd.
Patat, kroket & doperwtjes![]()
Doperwtjes uit de frituurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor de poffertjes ga straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doperwtjes
Ik ga straks maar eens pasta maken
Huh, kan je die frituren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef STING het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |