Heel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nog een week
Tentamens he... Ik ben wel goed bezig, hele dag aan privaatrecht gezetenEn straks na het eten gaan we lekker verder, want ik ben op dreef!
uiteraardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk interessantdoenerij, hopen dat iemand hapt.
spaghettimonsterquote:
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Ik ga je wel aan die 2 weken houdenOh, ik bedenk me net dat het ook al zo stond
Ouchquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiekadamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Het is echt veevervoer ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben met de metro van cs naar beurs gegaan, toen gelopen tot voorbij leuvenhaven ( tziet er niet zo heel gevaarlijk uit moek zeggen
) erasmus over gelopen, daarna bij wilhelminaplein de metro weer in voor t laatste stukje.. half uur langer onderweg.. door de gietende regen
woon je dan in n wereldstad...
krijg bezoek zometeen en ik had vanmorgen al gesmst "je kan vanaf leuvenhaven met de tram verder" en daarna " ownee je kunt niet meer met de metro en de tram, je moet met de bus
" " en ik lees net op facebook dat het veevervoer is
enjoy!"
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
heeft dit te maken met dat theater waar een stuk van is ingestort???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope alles ligt eruit.. hele schiedamse weg ( dat ding bij t havenmuseum) is dicht, geen trams eroverheen ook. eerst gingen trams over het vasteland. maar nu dus ook niet meeralleen nog bussen.
Yep yep, gaatjes zijn dan ook geen criteria om ze te laten trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
goddamnit.mijn verstandskiezen moeten eruit maar ik heb nog niet eens ooit een gaatje gehad.
![]()
Oh wacht, jij zit aan de goede lijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HJ nuttigen
[..]
[..]
Broertje moet dus met de Metro naar CS omdat ie in 't Manhattan Hotel werkt..
Hij heeft nog niet gesmst of gebeld dat het kut ging, dus het zal wel aan de Erasmuslijn liggen dan
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geef maar toe,ook jij dacht het even
Ik heb al mijn tanden en kiezen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne zijn er al uit en heb ook nog nooit een gaatje gehad.
Ruimtegebrek ftw!
Oh ja, en ze lagen raar
Beroepsdeformatiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geef maar toe,ook jij dacht het even
jupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
heeft dit te maken met dat theater waar een stuk van is ingestort???
Gelukkig kom ik nooit op zuid
Hier hetzelfde. En er zijn 2 verstandkiezen uitgehaald en de derde is volgens de tandarts handig om eventuele problemen te voorkomen. Inmiddels bijna 3 maanden verder en ik ben nog niet gegaan en heb de afspraak afgezegdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef dawg het volgende:
![]()
Maar wel Erasmus dus, en niet Calandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupinstortingevaar bij metrostation leuvehaven, dus daar gaat niks meer langs.. dus niet alleen problemen voor zuid
maar ja ik woon op 5 minuten fietsen van centrum af richting noord..dus tja..mij maakt het eigenlijk niet veel uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupinstortingevaar bij metrostation leuvehaven, dus daar gaat niks meer langs.. dus niet alleen problemen voor zuid
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wel Erasmus dus, en niet Caland
oh ben geen mietje ofzo hoor, lijkt me alleen wazig, een spuit in mn smoelwerk. is weer eens wat anders ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. En er zijn 2 verstandkiezen uitgehaald en de derde is volgens de tandarts handig om eventuele problemen te voorkomen. Inmiddels bijna 3 maanden verder en ik ben nog niet gegaan en heb de afspraak afgezegd
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar ja ik woon op 5 minuten fietsen van centrum af richting noord..dus tja..mij maakt het eigenlijk niet veel uit
je zal toch ineens een krok voorbij zien drijven in je straatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er in Nederland zich ook een soortgelijk scenario voltrekt als in Australië op dit moment
Alleen dan minus de krokodillen, alligators, giftige slangen en stierhaaien
dus saaiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er in Nederland zich ook een soortgelijk scenario voltrekt als in Australië op dit moment
Dat zou leuk zijn stiekemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
In uiterste nood kan m'n broertje dat stuk ook gewoon lopen.. is 1 rechte wegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]klopt, maar ook geen trams dus.. althans niet die normaal die kant op gaan
Met z'n 2en knuffelend, kroelend onder de dekensquote:
Haaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zal toch ineens een krok voorbij zien drijven in je straat
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaienquote:
voor de sfeerquote:
Hier drijven er paarden en Marokkanen voorbijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaien
Dat was je ook. Ik zeg alleen maar dat in soortgelijke situaties je mogelijk niet de enige was geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was
Arme paardenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier drijven er paarden en Marokkanen voorbij
met een bocht raakt ie de weg kwijtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In uiterste nood kan m'n broertje dat stuk ook gewoon lopen.. is 1 rechte weg
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wij hebben geen krokodillen, alligators en stierhaaien
Tja, de mijne zijn door de kaakchirurg eruit gehaald, en wat een stomme vent vondt ik dat. Een kies is nog niet doorgekomen en die wilde hij gewoon lekker eruit gaan snijden enz. En de andere brak af en toen begon hij te vloeken en schelden..nou ik had er geen positieve indruk vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ben geen mietje ofzo hoor, lijkt me alleen wazig, een spuit in mn smoelwerk. is weer eens wat anders ook.
mijne moeten door de kaakchirurg trouwens. eind februari.
Ik ook wel, overal 5 min vandaan fietsen(dus centraal, st.franciscus, zwartjan, centrum)quote:
Maar, we hebben wel een giftige slang!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
een vriendin van me vliegt as we speak naar Sydney, ze zou eigenlijk als eerste naar Brisbane gaan
Die kunnen zwemmenquote:
Dat hoop ik niet voor emquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met een bocht raakt ie de weg kwijt
Die heeft pas om 7 uur lesquote:
Wat?quote:
Oh, really?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kunnen zwemmenen kunnen we dan uit t water vissen
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja, de mijne zijn door de kaakchirurg eruit gehaald, en wat een stomme vent vondt ik dat. Een kies is nog niet doorgekomen en die wilde hij gewoon lekker eruit gaan snijden enz. En de andere brak af en toen begon hij te vloeken en schelden..nou ik had er geen positieve indruk van![]()
Ik heb bijna 4 weken met pijn gelopen bij degene die was afgebroken..dus ik ga als ik terug ben een nieuwe verwijsbrief vragen met als het mogelijk is naar een andere chirurg![]()
[..]
Ik ook wel, overal 5 min vandaan fietsen(dus centraal, st.franciscus, zwartjan, centrum)
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel een giftige slang!
Addersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel een giftige slang!
Ja toch?quote:
Dus hij zit tot 7 uur zonder ouderlijk toezicht in een leeg gebouw?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft pas om 7 uur les![]()
Maar hij wil er altijd direct uit school heen en dan gaat ie geen idee wat eigenlijk doen![]()
Moet hem om 20:15 weer ophalen
ja maar een kies waarvan nog niet eens een witte punt te zien is, en ook geen problemen veroorzaakt, laat ik liever zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.
Dat schelden however
Mosselen zijn levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel niet zo'n boeiende zijn dan? Heb nog nooit gehoord dat we gevaarlijke dieren hebben?
Ooh, maar die bijten toch nooit? Nooit gehoord dat die wat boeiends hebben gedaan tenminstequote:
Jaaaaaaah, de mijne werd opengesneden, allemaal gaten in de kies geboord, met een bijtel en een hamer werd ie aan diggelen geramd en met een pincet alle stukjes eruit gevistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snijden is vrij normaal. Afbreken tijdens de ingreep ook.
Dat schelden however
Vooral dat wat er omheen zitquote:
Paarden kunnen heel goed zwemmen.quote:
Tuurlijk wel. Het zijn gifslangen. Alleen je komt ze zelden tegen in de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar die bijten toch nooit? Nooit gehoord dat die wat boeiends hebben gedaan tenminste
Op de röntgenfoto zal ie al wel gezien zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar een kies waarvan nog niet eens een witte punt te zien is, en ook geen problemen veroorzaakt, laat ik liever zitten
Nee joh gekkie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus hij zit tot 7 uur zonder ouderlijk toezicht in een leeg gebouw?
Eentje kan blijven zitten bij mij, de kies die ervoor zat was rot en is eruit getrokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaah, de mijne werd opengesneden, allemaal gaten in de kies geboord, met een bijtel en een hamer werd ie aan diggelen geramd en met een pincet alle stukjes eruit gevistwat leuk was dat zeg!
genieten van mn bolle wang ook
Heel gemeen hoorquote:
Breng mn beperkte kennis dan niet aan het twijfelenquote:
Nooit geweten dat ze giftig warenquote:[..]
Tuurlijk wel. Het zijn gifslangen. Alleen je komt ze zelden tegen in de bewoonde wereld.
Juist niet.quote:
Het is de schuld van HWquote:
Ohh, hij kijkt af bij andere groepen, daarom issie zo goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Er zijn 4 groepen breakdancers. De eerste groep begint om 4 uur. Y. zit in de laatste groep en die begint om 7 uur.
ja daar wel, maar de tandarts zei dat hij hem er wel uithaalt als het zover isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op de röntgenfoto zal ie al wel gezien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |