SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UND JETZT POSTEN!
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Tering, dat lag op zich wel voor de hand he..quote:
Was je ons kwijt?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels staat de link er ook, dat scheelt allicht
Die fiets. Eerst bijna 10 minuten doen over een nieuw topic openen en dan ook nog eens de link vergeten. En ik maar denken dat ze zo snel zijn als ze jong zijn..
Ik dacht rond de 30. En dan dacht ik aan iets anders dan snelheid van posten op een forum...quote:
Slecht slapen als in weinig of als in onrustig?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Slecht slapen en een constant stressgevoel, wat nergens op slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen de 30 en 40 eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 30. En dan dacht ik aan iets anders dan snelheid van posten op een forum...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Slecht slapen als in weinig of als in onrustig?
Ik had trouwens vannacht over jou gedroomdAls in weinig. Ik slaap nooit onrustig, eigenlijk. Bij mij is het 'lig, halfuurdraai, snurk, wakker'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oeh, vertel?
Daar houdt mijn droom toch helegaar geen rekening meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Roze? Serieus?
Dan heb je toch wel een redelijk verkeerd beeld van mij.
Ghi. Wanneer komt ie naar huis?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Brad net een geil verhaaltje gemaildMet de waarschuwing dat hij het pas moet lezen als ie naar huis gaat, dat wel (had hem natuurlijk ook later kunnen mailen maar was bang dat ik dan niet meer durfde of zo
). Hopelijk kan ie het waarderen
Wat zal de secretaresse daar een topdag hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
Uur of zes. Maar hij meldde via MSN dat hij de privacy van zijn werk-email niet kan waarborgen (lees: niet meer doen).
Dus dat wordt niks vanavond
Waar zitten die bij jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef wonderer het volgende:
En mijn maatje is ook al in geen velden of wegen te bekennen. Godver, ik voel me klote
Dat viel meequote:
Ik lag tot half 3 in bedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik sliep gewoon tot 13:15. Even lekker bijtanken.
Ik weet eerlijk niet hoe vaak hij die checkt dus dan is de timing naar de klote. Maar goed, ik ga dit ook niet elke week doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Volgende keer fijn naar zijn privémail?
Hij of ik?quote:
Vooral Cadans.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Oh zijn die net zo geil?
Dan moet ik misschien ook je boeken lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat lees je dan wel waar ie onbraaf is?Ik ken wonderer op dit forum stiekem al best wel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommigen weten het gewoon ook niet van zichzelf he...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
Brad zit The Wizard of Oz te kijken. Wie is er nou gay?
Ja, het klonk heel logisch voor mij met dat oor, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Ja je hoofd draait makkelijk, dus met je oor richting boven is het nog maar de vraag hoe je romp staat![]()
en ik hou al niet van lopenquote:Lopen met die schoenen
Niet bij -10 met alleen sloffen en een joggingbroekquote:
Ja, dan wel. Het was ook zo'n idiote tijd... half vier... niet echt een tijd die ik met visite associeer met hen (ouder echtpaar met een volwassen Downsyndroom zoon).quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef lezzer het volgende:
Nee, ik bedoel ook "als het niet zo koud was".
trustequote:
zo te merken nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef skunkasaur het volgende:
Danke schön! Blijf je nu ook meeposten?
Nog steeds in bed, nog steeds niet aan t slapen begonnen.. lekkah boekie lezen.quote:
kan ook heerlijk zijn.. lekker rustig aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog steeds in bed, nog steeds niet aan t slapen begonnen.. lekkah boekie lezen.
Dan zit het wel goed. Ik kan alleen niet beloven dat ik altijd posten, ik al in redelijk wat sc's.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef skunkasaur het volgende:
Als jij ook op vrouwen valt, absoluut
En anders ook, overigens. Zijn we heel makkelijk in.
de FP in gewone layout is ook zo lelijk geworden.... en dat noemen ze vooruitgang,,,,,quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Vanyel het volgende:
What the hell is opeens met de mobiele layout gebeurd? Afschuwelijk!
Hij/zij heeft op het kopietje van je paspoort gekeken toen je in dienst ging?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoera, mijn baas weet eindelijk dat de Bakfiets. een meisje is.
Of m'n naambordje gelezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij/zij heeft op het kopietje van je paspoort gekeken toen je in dienst ging?
Ze noemde ons dames.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Blije fiets
Hoe weet je dat ze je doorheeft?
En het was nog hartstikke leuk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 16-01-2011 22:09:32 ]
Eerst op je buik rollen, kun je vanaf je knieën opkomen. Scheelt de wereld.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het was nog hartstikke leuk ook.
Maar, op die helling zitten en dan die bindingen dicht doen en dan opstaan....![]()
Maar dan toch niet met je vrouw in een klas neem ik aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 07:00 schreef lezzer het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat skieën makkelijk is voor mij.
We gaan eerst een proefles doen op de skibaan hier, en dan kijken we of we met z'n vieren in het skiklasje gaan tijdens de trip
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan toch niet met je vrouw in een klas neem ik aan?
3x raden wie daar niet was om koffie te schenken.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gezever zeg. Als je nou nooit zou komen of reageren, maar vorige week zaten jullie toch nog uren koffie te schenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ach, als dat gebruik is, oké, maar het skitripje was al lang geleden afgesproken en als wij van niks weten, dan maak ik gewoon afspraken hoor.quote:Bovendien zijn jullie veel te oud voor de verjaardag van een kind van 20
Maar vooral dat hele gedoe.
Pffff, het is niet zo dat we elkaar maar eens per jaar zien hoor.
Bij ons in de familie is het altijd gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Wat lijkt me dat een plezier, zo verplicht continu gezellig zijn met (schoon-)familie.
Brrrrr.
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
Bij ons in de familie is het altijd gezellig![]()
Nou, zo ben ik het van thuis uit ook gewend hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.
Ik moest altijd mee naar opa en oma, maar de laatste jaren vond ik het wel weer leuk. Beetje meepraten over autos en trekkers enzo met mijn ooms. En afwassen met mijn afwastantequote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.
Afwastantequote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest altijd mee naar opa en oma, maar de laatste jaren vond ik het wel weer leuk. Beetje meepraten over autos en trekkers enzo met mijn ooms. En afwassen met mijn afwastante
Lijkt mij het eerste (en het makkelijkst) om iets aan te doenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Afwastante
Bij ons is het altijd zo'n gedoe. Oma moet opgehaald worden want die rijdt niet meer, maar dan is ze altijd teleurgesteld omdat niet alle neven en nichten er zijn... Depressies all around. En dan is het voor mij nog extra leuk omdat slechts een paar mensen weten dat ik eigenlijk een vriendin heb
Dus jullie komen ook niet op die van mij?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien zijn jullie veel te oud voor de verjaardag van een kind van 20
Dan neem je d'r eens een keer mee en zeg je "Familie, dit is mien wief. Ik kwam d'r tegen toen ik met mien traktor uver 't land scheurde".quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
En dan is het voor mij nog extra leuk omdat slechts een paar mensen weten dat ik eigenlijk een vriendin heb
Als jij me uitnodigt ben ik er.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus jullie komen ook niet op die van mij?![]()
Jij nodigt ons niet uit zolang je niet uit de kast bent, dus ws. gaan we voor je 20e sowieso niet in tha picture zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus jullie komen ook niet op die van mij?![]()
Neem je wel vlaai mee?quote:
Daag je mij nou uit?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij nodigt ons niet uit zolang je niet uit de kast bent, dus ws. gaan we voor je 20e sowieso niet in tha picture zijn.
Werkt het?quote:
Eind augustusquote:
Nee, want ik daag mezelf steeds uit, maar dat werkt ook niet.quote:
Oh dat duurt nog effequote:
Ik ben ook in augustus op vakantie. Ga je toch gewoon naar Zweden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh dat duurt nog effe
Pff, wanneer moet ik nou m'n vakantie boeken als eind augustus ook al niet meer kan?
Oh nee, dan rij ik die 1200km, of wat is het, welquote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan mag je op mijn eland zitten met een Pippi pruik?
Blekinge. Zuid-oosten van Sverige.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh nee, dan rij ik die 1200km, of wat is het, wel
Waar ergens in Zwöden?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, want ik daag mezelf steeds uit, maar dat werkt ook niet.
Je wil gewoon dat ik snel ga au-pairen, is het niet?
Oh dat is maar 1000 kmquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Blekinge. Zuid-oosten van Sverige.
Ik kan ook vlaai sturen. Maar dat is niet lekker meer dan.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik koop wel gewoon een Princess Bakelse.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij op dit moment ook af.
How come?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij op dit moment ook af.
Moeder loopt weer 'ns te klagen over hoe ik er bij loop. Dat ik er slonzig uit zie, met vormeloze kleding. M'n haar zat ook niet goed, lachte me uit etc. Ook noemt ze me voortdurend 'jongetje', waar ik ook een godverdomse kuthekel aan heb.quote:
Het gaat me niet persé om de kleding, maar meer om haar reactie. Ik word er schijtziek van dat ik continu commentaar krijg op dingen waar ik me goed door voel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
Ik had ook altijd zo'n kleding. En die heb ik nog.
Op een dag ben ik gestopt met me daar druk over maken.![]()
Het hoort nou eenmaal bij me.
Blijkbaar ook bij jou.
Vind je zelf dat je je anders zou moeten kleden?
Dat is ook verrot. Je ouders moeten je toch steunen in alles wat je doet, ook al zijn ze het er niet mee eens? Tenzij je jezef in een afgrond dreigt te storten natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het gaat me niet persé om de kleding, maar meer om haar reactie. Ik word er schijtziek van dat ik continu commentaar krijg op dingen waar ik me goed door voel.
Dat behoeft toch geen uitleg? Je gaat niet om een andere reden in niet-maatschappelijk geaccepteerde kleding rondhuppelen dan dat het lekker is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Mjah, er zijn wel grenzen natuurlijk.
Maar ik vraag me af, heb je wel eens uitgelegd dat je je er fijn bij voelt?
Ja, maar daar luistert ze niet echt naar. Ze vind het gewoon niet leuk dat ik me niet kleed in haar stijl. Ik heb al een paar keer duidelijk gezegd dat dit is waar ik mij prettig in voel, maar ze komt altijd met iets aan als 'Ja, maar dan loop je dus voor gek', of 'Ja, wil je graag een jongetje zijn?'quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Mjah, er zijn wel grenzen natuurlijk.
Maar ik vraag me af, heb je wel eens uitgelegd dat je je er fijn bij voelt?
quote:
Nee. Justin Bieber.quote:
Duurt nog wel een tijdje voordat ik op kamers ga, dus dat wordt een probleem. Ik probeer zo lang mogelijk te profiteren van het gratis wonen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
He Fiets, dat deed mijn moeder ook altijd maar sinds ik op mezelf woon kan ze dat lekker niet meer. Als ze het nu nog doet laat ik merken dat ik het niet fijn vind, en dan is ze bang dat ik minder vaak naar huis kom dus zegt ze maar niets meer![]()
Mmm, ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar daar luistert ze niet echt naar. Ze vind het gewoon niet leuk dat ik me niet kleed in haar stijl. Ik heb al een paar keer duidelijk gezegd dat dit is waar ik mij prettig in voel, maar ze komt altijd met iets aan als 'Ja, maar dan loop je dus voor gek', of 'Ja, wil je graag een jongetje zijn?'![]()
'T geeft ook altijd zo'n treitergevoel. We gaan ook nooit samen winkelen, want ik kan daar dus gewoon niet tegen.
Oja, en ze roept ook altijd 'Ja, je loopt er zo bij als een of andere vierkante ouwe pot'
You dyke youquote:Justin Bieber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blijven het toch echt spijkerbroeken met bloesjes en laarzen/sneakers.
quote:
IK HEB LIGGEN KOTSEN, JA.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
we zijn niet meer zo goed 's ochtends he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef lezzer het volgende:
Hoezo lag jij te kotsen?'T is weer eens één van die maanden dat ik plat lig en de boel onderkots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
aaaaahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is weer eens één van die maanden dat ik plat lig en de boel onderkots.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die dan denken "sjonge jonge, stomme muts"?
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik dan ook wel.. Daar krijg je toch rugklachten van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je 'oh Bakfietsje van ons, wat heerlijk potteus' maar NEE.Ik heb ook nog eens flaporen.
Jij gaat over 12 dagen bevallen, vind ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was trouwens pies inleveren bij de huisarts omdat ik al dagen harde buiken heb en dat zou kunnen duiden op blaasontsteking. Maar die had ik niet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
OMG Fiets, wat doe je![]()
Je weet dat ik warm word van kd!
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Om met de woorden van Gerda Smit te spreken: "Alles is weg".
Ik zie er uit als een 10-jarige K.D. Lang.
ZO!Ik vind het keischattig klinken. Pics of het heeft niet doen gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je 'oh Bakfietsje van ons, wat heerlijk potteus' maar NEE.Ik heb ook nog eens flaporen.
ijs_beer fan!
Een andere reden dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was trouwens pies inleveren bij de huisarts omdat ik al dagen harde buiken heb en dat zou kunnen duiden op blaasontsteking. Maar die had ik niet
Waarom vind ik dit zo enorm grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef NanKing het volgende:
Wel handig eten! Je propt zo alles in je wang!
'Voorwerk'. Dat zegt alleen niks over wanneer het kind er eindelijk eens uitkomt. Helaas. Ik vind eigenlijk dat 20, 22 of 24 wel mooi zou zijn.quote:
Nee hoor. Was gewoon grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit zo enorm grappig.![]()
* Bakfiets. heeft een slecht gevoel voor humor.
Lijkt me maar een naar gevoel eik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'Voorwerk'. Dat zegt alleen niks over wanneer het kind er eindelijk eens uitkomt. Helaas. Ik vind eigenlijk dat 20, 22 of 24 wel mooi zou zijn.
Het wachten of die buik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me maar een naar gevoel eik.
Ik bulder hier zo hard dat de hond schrikt.quote:
Dat is mijn rare neefje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Magenta het volgende:
Ik wist niet dat jij een broertje had Bakfiets?
quote:
Ik heb 't niet in Amsterdam laten doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef lezzer het volgende:
Heb ik al verteld dat ik eigenlijk kapster ben in Amsterdam?
erg jammer dat jij niet zo'n makkelijk te bewerken UI hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat een prachtige fietsplaatjes allemaal.
Je mag er een maken hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
erg jammer dat jij niet zo'n makkelijk te bewerken UI hebt
Ja hee, dat kun jij toch ook wel bedenken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |