trustequote:
zo te merken nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef skunkasaur het volgende:
Danke schön! Blijf je nu ook meeposten?
Nog steeds in bed, nog steeds niet aan t slapen begonnen.. lekkah boekie lezen.quote:
kan ook heerlijk zijn.. lekker rustig aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog steeds in bed, nog steeds niet aan t slapen begonnen.. lekkah boekie lezen.
Dan zit het wel goed. Ik kan alleen niet beloven dat ik altijd posten, ik al in redelijk wat sc's.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef skunkasaur het volgende:
Als jij ook op vrouwen valt, absoluut
En anders ook, overigens. Zijn we heel makkelijk in.
de FP in gewone layout is ook zo lelijk geworden.... en dat noemen ze vooruitgang,,,,,quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Vanyel het volgende:
What the hell is opeens met de mobiele layout gebeurd? Afschuwelijk!
Hij/zij heeft op het kopietje van je paspoort gekeken toen je in dienst ging?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoera, mijn baas weet eindelijk dat de Bakfiets. een meisje is.
Of m'n naambordje gelezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij/zij heeft op het kopietje van je paspoort gekeken toen je in dienst ging?
Ze noemde ons dames.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Blije fiets
Hoe weet je dat ze je doorheeft?
En het was nog hartstikke leuk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 16-01-2011 22:09:32 ]
Eerst op je buik rollen, kun je vanaf je knieën opkomen. Scheelt de wereld.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
En het was nog hartstikke leuk ook.
Maar, op die helling zitten en dan die bindingen dicht doen en dan opstaan....![]()
Maar dan toch niet met je vrouw in een klas neem ik aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 07:00 schreef lezzer het volgende:
Ik heb allemaal het idee dat skieën makkelijk is voor mij.
We gaan eerst een proefles doen op de skibaan hier, en dan kijken we of we met z'n vieren in het skiklasje gaan tijdens de trip
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dan toch niet met je vrouw in een klas neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x raden wie daar niet was om koffie te schenken.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gezever zeg. Als je nou nooit zou komen of reageren, maar vorige week zaten jullie toch nog uren koffie te schenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ach, als dat gebruik is, oké, maar het skitripje was al lang geleden afgesproken en als wij van niks weten, dan maak ik gewoon afspraken hoor.quote:Bovendien zijn jullie veel te oud voor de verjaardag van een kind van 20
Maar vooral dat hele gedoe.
Pffff, het is niet zo dat we elkaar maar eens per jaar zien hoor.
Bij ons in de familie is het altijd gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Wat lijkt me dat een plezier, zo verplicht continu gezellig zijn met (schoon-)familie.
Brrrrr.
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
Bij ons in de familie is het altijd gezellig![]()
Nou, zo ben ik het van thuis uit ook gewend hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.
Ik moest altijd mee naar opa en oma, maar de laatste jaren vond ik het wel weer leuk. Beetje meepraten over autos en trekkers enzo met mijn ooms. En afwassen met mijn afwastantequote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik bij ons ook, maar daarbij helpt het enorm dat het niet móet maar vrijwillig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |