Ik lag tot half 3 in bedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik sliep gewoon tot 13:15. Even lekker bijtanken.
Ik weet eerlijk niet hoe vaak hij die checkt dus dan is de timing naar de klote. Maar goed, ik ga dit ook niet elke week doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Volgende keer fijn naar zijn privémail?
Hij of ik?quote:
Vooral Cadans.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Oh zijn die net zo geil?
Dan moet ik misschien ook je boeken lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat lees je dan wel waar ie onbraaf is?Ik ken wonderer op dit forum stiekem al best wel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommigen weten het gewoon ook niet van zichzelf he...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef wonderer het volgende:
Brad zit The Wizard of Oz te kijken. Wie is er nou gay?
Ja, het klonk heel logisch voor mij met dat oor, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Ja je hoofd draait makkelijk, dus met je oor richting boven is het nog maar de vraag hoe je romp staat![]()
en ik hou al niet van lopenquote:Lopen met die schoenen
Niet bij -10 met alleen sloffen en een joggingbroekquote:
Ja, dan wel. Het was ook zo'n idiote tijd... half vier... niet echt een tijd die ik met visite associeer met hen (ouder echtpaar met een volwassen Downsyndroom zoon).quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef lezzer het volgende:
Nee, ik bedoel ook "als het niet zo koud was".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |