Mmm, ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar daar luistert ze niet echt naar. Ze vind het gewoon niet leuk dat ik me niet kleed in haar stijl. Ik heb al een paar keer duidelijk gezegd dat dit is waar ik mij prettig in voel, maar ze komt altijd met iets aan als 'Ja, maar dan loop je dus voor gek', of 'Ja, wil je graag een jongetje zijn?'![]()
'T geeft ook altijd zo'n treitergevoel. We gaan ook nooit samen winkelen, want ik kan daar dus gewoon niet tegen.
Oja, en ze roept ook altijd 'Ja, je loopt er zo bij als een of andere vierkante ouwe pot'
You dyke youquote:Justin Bieber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blijven het toch echt spijkerbroeken met bloesjes en laarzen/sneakers.
quote:
IK HEB LIGGEN KOTSEN, JA.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
we zijn niet meer zo goed 's ochtends he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef lezzer het volgende:
Hoezo lag jij te kotsen?'T is weer eens één van die maanden dat ik plat lig en de boel onderkots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
aaaaahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is weer eens één van die maanden dat ik plat lig en de boel onderkots.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nou meer mensen die dan denken "sjonge jonge, stomme muts"?
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik dan ook wel.. Daar krijg je toch rugklachten van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je 'oh Bakfietsje van ons, wat heerlijk potteus' maar NEE.Ik heb ook nog eens flaporen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Jij gaat over 12 dagen bevallen, vind ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was trouwens pies inleveren bij de huisarts omdat ik al dagen harde buiken heb en dat zou kunnen duiden op blaasontsteking. Maar die had ik niet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
OMG Fiets, wat doe je![]()
Je weet dat ik warm word van kd!
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Om met de woorden van Gerda Smit te spreken: "Alles is weg".
Ik zie er uit als een 10-jarige K.D. Lang.
ZO!Ik vind het keischattig klinken. Pics of het heeft niet doen gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan denk je 'oh Bakfietsje van ons, wat heerlijk potteus' maar NEE.Ik heb ook nog eens flaporen.
ijs_beer fan!
Een andere reden dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik was trouwens pies inleveren bij de huisarts omdat ik al dagen harde buiken heb en dat zou kunnen duiden op blaasontsteking. Maar die had ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |