quote:Op maandag 17 januari 2011 14:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik koop wel gewoon een Princess Bakelse.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij op dit moment ook af.
How come?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij op dit moment ook af.
Moeder loopt weer 'ns te klagen over hoe ik er bij loop. Dat ik er slonzig uit zie, met vormeloze kleding. M'n haar zat ook niet goed, lachte me uit etc. Ook noemt ze me voortdurend 'jongetje', waar ik ook een godverdomse kuthekel aan heb.quote:
Het gaat me niet persé om de kleding, maar meer om haar reactie. Ik word er schijtziek van dat ik continu commentaar krijg op dingen waar ik me goed door voel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
Ik had ook altijd zo'n kleding. En die heb ik nog.
Op een dag ben ik gestopt met me daar druk over maken.![]()
Het hoort nou eenmaal bij me.
Blijkbaar ook bij jou.
Vind je zelf dat je je anders zou moeten kleden?
Dat is ook verrot. Je ouders moeten je toch steunen in alles wat je doet, ook al zijn ze het er niet mee eens? Tenzij je jezef in een afgrond dreigt te storten natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het gaat me niet persé om de kleding, maar meer om haar reactie. Ik word er schijtziek van dat ik continu commentaar krijg op dingen waar ik me goed door voel.
Dat behoeft toch geen uitleg? Je gaat niet om een andere reden in niet-maatschappelijk geaccepteerde kleding rondhuppelen dan dat het lekker is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Mjah, er zijn wel grenzen natuurlijk.
Maar ik vraag me af, heb je wel eens uitgelegd dat je je er fijn bij voelt?
Ja, maar daar luistert ze niet echt naar. Ze vind het gewoon niet leuk dat ik me niet kleed in haar stijl. Ik heb al een paar keer duidelijk gezegd dat dit is waar ik mij prettig in voel, maar ze komt altijd met iets aan als 'Ja, maar dan loop je dus voor gek', of 'Ja, wil je graag een jongetje zijn?'quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
Mjah, er zijn wel grenzen natuurlijk.
Maar ik vraag me af, heb je wel eens uitgelegd dat je je er fijn bij voelt?
quote:
Nee. Justin Bieber.quote:
Duurt nog wel een tijdje voordat ik op kamers ga, dus dat wordt een probleem. Ik probeer zo lang mogelijk te profiteren van het gratis wonen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
He Fiets, dat deed mijn moeder ook altijd maar sinds ik op mezelf woon kan ze dat lekker niet meer. Als ze het nu nog doet laat ik merken dat ik het niet fijn vind, en dan is ze bang dat ik minder vaak naar huis kom dus zegt ze maar niets meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |