Afwastantequote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest altijd mee naar opa en oma, maar de laatste jaren vond ik het wel weer leuk. Beetje meepraten over autos en trekkers enzo met mijn ooms. En afwassen met mijn afwastante
Lijkt mij het eerste (en het makkelijkst) om iets aan te doenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Afwastante
Bij ons is het altijd zo'n gedoe. Oma moet opgehaald worden want die rijdt niet meer, maar dan is ze altijd teleurgesteld omdat niet alle neven en nichten er zijn... Depressies all around. En dan is het voor mij nog extra leuk omdat slechts een paar mensen weten dat ik eigenlijk een vriendin heb
Dus jullie komen ook niet op die van mij?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien zijn jullie veel te oud voor de verjaardag van een kind van 20
Dan neem je d'r eens een keer mee en zeg je "Familie, dit is mien wief. Ik kwam d'r tegen toen ik met mien traktor uver 't land scheurde".quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
En dan is het voor mij nog extra leuk omdat slechts een paar mensen weten dat ik eigenlijk een vriendin heb
Als jij me uitnodigt ben ik er.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus jullie komen ook niet op die van mij?![]()
Jij nodigt ons niet uit zolang je niet uit de kast bent, dus ws. gaan we voor je 20e sowieso niet in tha picture zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus jullie komen ook niet op die van mij?![]()
Neem je wel vlaai mee?quote:
Daag je mij nou uit?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij nodigt ons niet uit zolang je niet uit de kast bent, dus ws. gaan we voor je 20e sowieso niet in tha picture zijn.
Werkt het?quote:
Eind augustusquote:
Nee, want ik daag mezelf steeds uit, maar dat werkt ook niet.quote:
Oh dat duurt nog effequote:
Ik ben ook in augustus op vakantie. Ga je toch gewoon naar Zweden.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh dat duurt nog effe
Pff, wanneer moet ik nou m'n vakantie boeken als eind augustus ook al niet meer kan?
Oh nee, dan rij ik die 1200km, of wat is het, welquote:Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan mag je op mijn eland zitten met een Pippi pruik?
Blekinge. Zuid-oosten van Sverige.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh nee, dan rij ik die 1200km, of wat is het, wel
Waar ergens in Zwöden?
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, want ik daag mezelf steeds uit, maar dat werkt ook niet.
Je wil gewoon dat ik snel ga au-pairen, is het niet?
Oh dat is maar 1000 kmquote:Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Blekinge. Zuid-oosten van Sverige.
Ik kan ook vlaai sturen. Maar dat is niet lekker meer dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |