Waarom vind ik dit zo enorm grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef NanKing het volgende:
Wel handig eten! Je propt zo alles in je wang!
'Voorwerk'. Dat zegt alleen niks over wanneer het kind er eindelijk eens uitkomt. Helaas. Ik vind eigenlijk dat 20, 22 of 24 wel mooi zou zijn.quote:
Nee hoor. Was gewoon grappig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit zo enorm grappig.![]()
* Bakfiets. heeft een slecht gevoel voor humor.
Lijkt me maar een naar gevoel eik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'Voorwerk'. Dat zegt alleen niks over wanneer het kind er eindelijk eens uitkomt. Helaas. Ik vind eigenlijk dat 20, 22 of 24 wel mooi zou zijn.
Het wachten of die buik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me maar een naar gevoel eik.
Ik bulder hier zo hard dat de hond schrikt.quote:
Dat is mijn rare neefje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Magenta het volgende:
Ik wist niet dat jij een broertje had Bakfiets?
quote:
Ik heb 't niet in Amsterdam laten doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef lezzer het volgende:
Heb ik al verteld dat ik eigenlijk kapster ben in Amsterdam?
erg jammer dat jij niet zo'n makkelijk te bewerken UI hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Wat een prachtige fietsplaatjes allemaal.
Je mag er een maken hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
erg jammer dat jij niet zo'n makkelijk te bewerken UI hebt
Ja hee, dat kun jij toch ook wel bedenken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |