SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou haar doen, maar ik hoef er niet mee naar huis te nemen, want ze komt waarschijnlijk niet binnenquote:
waarom post je het dan überhaupt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Madridista het volgende:
Waarom zouden jullie dit doen. Wees nou een man en haal het weg
Wat denk je?quote:
Ok, beloofd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Madridista het volgende:
Oke jongens. Halen jullie het weg als ik vertel wie dat is?
vind je dat slim? dat gaat ze dit topic waarschijnlijk ook zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Madridista het volgende:
Oke jongens. Halen jullie het weg als ik vertel wie dat is?
Ik ga haar naam niet noemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
vind je dat slim? dat gaat ze dit topic waarschijnlijk ook zien
ah vrouwen, ge kunt bitter kiepe houwequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Madridista het volgende:
Meisje noemt me eerst lekker maar neemt geen initiatief
Dit meisje dus
ik kan d'r wel even een print screentje toesturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Alsof zij ooit op FOK! zou kijken
Ah, dat is gemeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kan d'r wel even een print screentje toesturen
QFTquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef BasementDweller het volgende:
Omdat: once on the internet, always on the internet.
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij weet ik de eerste 3 letters van haar naamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.
de eerste die haar heeft gevonden is de baas van de avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
Kunnen topics door mods verwijderd worden
Nooit helemaal. Er bestaat ook zoiets als Google cache.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
Homo's?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Madridista het volgende:
Ach het is maar fok..
Barst maar stelletje homos
Ik maal hier echt niet om
Het staat nu al op google..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Als je dat IP adres Googlet kom je deze tegen:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3086203-p-7.html
Myriam Fares?
Daaaaar mooooeeeeet eeeeeeeen Boerka op, daar moet een boerka op, daar moet een boerka op, daar moet een boerka op... daaaaar mooooeeeeet eeeeeeeen Boerka op, daar moet een boerka op,...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:07 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind haar een beetje ordinair, zo met al haar haar zichtbaar..
Zelfs een beetje sletterig..
Als ik haar neef was, wolla...
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doenquote:
Sowieso je mening baseren op Fokkersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doen
Niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doen
misschien wanneer ik weer eens zat ben omdat mijn leven zuigt en ik me naar de klote heb zitten drinken achter mijn PCquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Niet?
Nou wordt wel eens tijd dan
Ik verheug me er op!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
misschien wanneer ik weer eens zat ben omdat mijn leven zuigt en ik me naar de klote heb zitten drinken achter mijn PC
lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Madridista het volgende:
Ach het is maar fok..
Barst maar stelletje homos
Ik maal hier echt niet om
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Het is een onschuldig meisje man..
Laffe internethelden.
Dat maakt het zo stout en lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
En ze is nog zo jongquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
jij post een pic van een onschuldig meisje, die ook nog eens 14 is, met de vraag erbij of wij haar zouden doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
Of we hebben gewoon niks beters te doen en vinden het leuk jou op de kast te jagenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
Ik vind het leuk om te zien hoe een stel autisten plaatjes van onschuldige meisjes plaatsen in de hoop mij te irritiren
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
Ik vind het leuk om te zien hoe een stel autisten plaatjes van onschuldige meisjes plaatsen in de hoop mij te irritiren
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
dit topicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ts kan het wel vergeten bij die chick
Niet doen, betrek het meisje er niet in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ok wie gaat haar het topic toesturen?
zo sadistisch ben ik nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen, betrek het meisje er niet in.
ik denk anders dat ze al redelijk vaak betrokken is vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen, betrek het meisje er niet in.
Jij niet iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:30 schreef Madridista het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik denk anders dat ze al redelijk vaak betrokken is vanavond
Dat komt door die gemene TS die met haar foto ging lopen rotzooien, en kijk wat er van komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig met dit terwijl ik walg van TS en zijn streken.
Is dat het altaar wat die zieke TS voor haar heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig met dit terwijl ik walg van TS en zijn streken.
kunnen we TS ook nog vinden in haar vriendenlijst?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:45 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ze heeft wel een sjieke Hyves, TS, maar volgensmij valt ze al op iemand anders, aan die achtergrond te zien.
Stalkernerdquote:Op donderdag 30 december 2010 02:57 schreef Madridista het volgende:
Ik wil dus bij een school waar ik niet op zit, naar binnen lopen en kijken in adres/naamlijst van klas 2f.
Daar zit een meisje waar ik de achternaam van wil weten.
Helaas denk ik niet dat ik geholpen zal worden als ik dit als reden opgeef..
Daarom heb ik een list nodig om daarin te mogen kijken .
Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
kunnen we TS ook nog vinden in haar vriendenlijst?
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
je moet het gewoon verneuken voor jezelf hč TS?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
weet ze dan wie ik ben?
Wie is madridista van fok?
TS is al weken aan het plannen, goed voorbereid deze jongen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Is dat dit meisje nog steeds TS.
[..]
Stalkernerd
Dit topic kan ik me nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Is dat dit meisje nog steeds TS.
[..]
Stalkernerd
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het zien door connecties.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
Je zal niet geloven hoe hard ik lach
als we dit hele verhaal aan haar PM'en plus de eerdere verhalen die je over haar hier hebt opgehangen dan weet ze echt wel wie je bent TSquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Madridista het volgende:
Ze weet toch niet wie ts is.
Madridista bestaat alleen op fok.
Nee hoor, hoeft niet. TS is een puike jongen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]vet!
De identiteit van TS MOET achterhaald worden!
Helemaal super.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
deze psychopatische man moet gestopt worden, voor het te laat isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
niet huilen nou...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
deze psychopatische man moet gestopt worden, voor het te laat is
Die stalker die vroeg naar de klassenlijst van 2F.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Madridista het volgende:
Alsof zij weet wie ik irl live ben als ze dit leest hahaha
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Madridista het volgende:
Alsof zij weet wie ik irl live ben als ze dit leest hahaha
niet aan haar iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die stalker die vroeg naar de klassenlijst van 2F.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Madridista het volgende:
Ze weet toch niet wie ts is.
Madridista bestaat alleen op fok.
Uiteraard. Dit is een qualiteitstopique.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier moet ik volgens mij in gepost hebben
dit wordt de knaller van de maandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:54 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit is een qualiteitstopique.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:54 schreef Madridista het volgende:
Begrijp het nou stelletje sukkels.
Zolang mijn id niet bekend is valt er niks te zeggen
Falerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:56 schreef GSbrder het volgende:
[img]http://94.100.121.85/1206(...)6_5_DXq3_1.jpeg[img]
waarheid is hard hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:55 schreef Penisbaard het volgende:
Inmiddels is TS helemaal aan het doordraaien.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:55 schreef Madridista het volgende:
Wat gaan jullie zeggen tegen haar?
Madridista van fok.nl ? Hahaha
Gelukkijg hebt ik het ookal eenz goed gedanquote:
fijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn penis inmiddels ook door die pics.
haha hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
100%madridsta is de naam van een profiel op Hyves
haha. Goed werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
100%madridsta is de naam van een profiel op Hyves
Meer dan dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:58 schreef Madridista het volgende:
[..]
fijn.
fap lekker door bro.. Want bij fappen zal het voor jou blijven
Geen idee, maar z'n achtergrond zegt loewie fietton!quote:
de helft daarvan ben ik niet de tsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe kan ik versieren?
Waar naam van iemand typen op Hyves om hem te vinden?
Adressen van mensen achterhalen op internet. Mogelijk?
Stelling: Alles wat we doen of willen heeft maar 1doel: seks
Libido is opeens heel hoog
Hoe weet je of je gewild bent door vrouwen?
Stalken
List om bij vreemde school in adreslijst te mogen kijken
Waar trouwen mensen nou om???
![]()
dat past wel bij het niveau van TSquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, maar z'n achtergrond zegt loewie fietton!
Bilal Chebaaquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Madridista het volgende:
Ik ben nogal een noob op het gebied van Hyves.
Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb dus geen idee waar ik de naam van iemand moet intypen om hem te vinden??
Het zegt genoeg over je interessequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Madridista het volgende:
[..]
de helft daarvan ben ik niet de ts
haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bilal Chebaa
100%madridsta (127) 2 december 2010
Komt aardig overeen
De naam dankie18 zegt je zeker ook niets?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
we hebben een half gezicht...
[ link | afbeelding ]
Dat is TS niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zal wel boos op je zijn manquote:
Op één rij:quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.tineye.com/ ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:09 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe heet die website waar je vergelijkbare afbeeldingen kan vindenmisschien nog meer plaatjes van die ubergeile jailbait
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennenquote:
Daarmee bedoel je dat je niet uitsluit dat ze fokkers kent?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennen
Wat was d'r naam ook al weer? Faiza?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennen
dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was d'r naam ook al weer? Faiza?
Maar ze kent je wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Madridista het volgende:
Ik hou het even kort..
Vorig week kwam een meisje met me flirten. Ze zei telkens dat ze mij lekker vind en kuste me toen op mijn wang.![]()
Vandaag heb ik haar weer gezien.
Ik liep over straat met mijn mobiel te bellen en zij was met drie vriendinnen.
Toen ze langs liepen keek ze even naar me maar deed verder niets.
Ze liep gewoon door![]()
Wat is dit?
Haha, TS zijn flirt doet het met 427 mensen.quote:
Heb haar Hyves voor me staan mattiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter kappen man. Ik wil de pret niet voor jullie ruineren maar met alleen de wetenschap : madridista, amsterdam kom je nergens
mij jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar ze kent je wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar Hyves voor me staan mattie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter kappen man. Ik wil de pret niet voor jullie ruineren maar met alleen de wetenschap : madridista, amsterdam kom je nergens
Ik maak je duidelijk dat je niet kan uitleggen tegen haar wie ik irl ben. Oenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar Hyves voor me staan mattie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:17 schreef P8 het volgende:
Dit topic genereert zekere lulz.
Ook een harde lul trouwens.
Zou het niet kunnen dat als ze ziet wat jij de afgelopen paar dagen geupload hebt van d'r ze enigszins een idee krijgt wie jij bent, madridista?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:18 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik maak je duidelijk dat je niet kan uitleggen tegen haar wie ik irl ben. Oen
haha. Elk willekeurige gek kan haar hyves plaatje op fok neerpleurenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat als ze ziet wat jij de afgelopen paar dagen geupload hebt van d'r ze enigszins een idee krijgt wie jij bent, madridista?
Hyves en andere profielsites kun je daar niet mee achterhalen geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:22 schreef Bionical het volgende:
Ik zou haar doen, evenals elke FOK!ker.
Trouwens waarom is haar foto nergens op het net te vinden met TinEye?
waar slaat dat opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
Maar niet elke gek heeft zich geregistreerd op Hyves op 12 december speciaal om haar toe te voegen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Madridista het volgende:
Je kan zeggen wat je wil.
Als ik mijn pc uitzet en morgen naar haar toe ga.
Denk je dan dat ze gaat beginnen over een madridista op fok?
Ligt er aan he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Madridista het volgende:
Wel nu ze weet dat er een Madridista van fok naar haar toe komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Madridista het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |