En ze is nog zo jongquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Het is een onschuldig meisje man..
Laffe internethelden.
jij post een pic van een onschuldig meisje, die ook nog eens 14 is, met de vraag erbij of wij haar zouden doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Het is een onschuldig meisje man..
Laffe internethelden.
Of we hebben gewoon niks beters te doen en vinden het leuk jou op de kast te jagenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
Ik vind het leuk om te zien hoe een stel autisten plaatjes van onschuldige meisjes plaatsen in de hoop mij te irritiren
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
Ik vind het leuk om te zien hoe een stel autisten plaatjes van onschuldige meisjes plaatsen in de hoop mij te irritiren
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:25 schreef Madridista het volgende:
Jaloers.
Dat is het.
haha
Post maar fijn door.
dit topicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ts kan het wel vergeten bij die chick
Niet doen, betrek het meisje er niet in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ok wie gaat haar het topic toesturen?
zo sadistisch ben ik nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen, betrek het meisje er niet in.
ik denk anders dat ze al redelijk vaak betrokken is vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doen, betrek het meisje er niet in.
Jij niet iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:30 schreef Madridista het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik denk anders dat ze al redelijk vaak betrokken is vanavond
Dat komt door die gemene TS die met haar foto ging lopen rotzooien, en kijk wat er van komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig met dit terwijl ik walg van TS en zijn streken.
Is dat het altaar wat die zieke TS voor haar heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even bezig met dit terwijl ik walg van TS en zijn streken.
kunnen we TS ook nog vinden in haar vriendenlijst?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:45 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ze heeft wel een sjieke Hyves, TS, maar volgensmij valt ze al op iemand anders, aan die achtergrond te zien.
Stalkernerdquote:Op donderdag 30 december 2010 02:57 schreef Madridista het volgende:
Ik wil dus bij een school waar ik niet op zit, naar binnen lopen en kijken in adres/naamlijst van klas 2f.
Daar zit een meisje waar ik de achternaam van wil weten.
Helaas denk ik niet dat ik geholpen zal worden als ik dit als reden opgeef..
Daarom heb ik een list nodig om daarin te mogen kijken .
Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
kunnen we TS ook nog vinden in haar vriendenlijst?
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
je moet het gewoon verneuken voor jezelf hč TS?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
weet ze dan wie ik ben?
Wie is madridista van fok?
TS is al weken aan het plannen, goed voorbereid deze jongen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Is dat dit meisje nog steeds TS.
[..]
Stalkernerd
Dit topic kan ik me nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Is dat dit meisje nog steeds TS.
[..]
Stalkernerd
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het zien door connecties.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
Je zal niet geloven hoe hard ik lach
als we dit hele verhaal aan haar PM'en plus de eerdere verhalen die je over haar hier hebt opgehangen dan weet ze echt wel wie je bent TSquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:48 schreef Madridista het volgende:
Ze weet toch niet wie ts is.
Madridista bestaat alleen op fok.
Nee hoor, hoeft niet. TS is een puike jongen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]vet!
De identiteit van TS MOET achterhaald worden!
Helemaal super.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
deze psychopatische man moet gestopt worden, voor het te laat isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:50 schreef Madridista het volgende:
Omg hahahahahaha
Domme kk fokkers
niet huilen nou...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
deze psychopatische man moet gestopt worden, voor het te laat is
Die stalker die vroeg naar de klassenlijst van 2F.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Madridista het volgende:
Alsof zij weet wie ik irl live ben als ze dit leest hahaha
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:51 schreef Madridista het volgende:
Alsof zij weet wie ik irl live ben als ze dit leest hahaha
niet aan haar iigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die stalker die vroeg naar de klassenlijst van 2F.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |