abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90614942
Ik wil dus bij een school waar ik niet op zit, naar binnen lopen en kijken in adres/naamlijst van klas 2f.

Daar zit een meisje waar ik de achternaam van wil weten.

Helaas denk ik niet dat ik geholpen zal worden als ik dit als reden opgeef.. :P

Daarom heb ik een list nodig om daarin te mogen kijken .

Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?

:)
pi_90614985
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:57 schreef Madridista het volgende:
Wat denken jullie ervan als ik zeg dat ik zogenaamd heb gehoord dat een vriend uit het verleden op deze school zit in klas 2f en dat ik het graag zeker wil weten door een kijkje te nemen in de namenlijst?
Ik zou je verzoeken dan maar een keer in klas 2f te gaan kijken en je veel succes wensen met het herkennen van die 'vriend uit het verleden'.
pi_90614998
Lijkt me een prima optie.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615000
Als het goed is gaat je dat ook niet lukken en dat zegt iemand die 16 jaar op de administratie van een school heeft gewerkt. ;) Als die school een beetje waarde hecht aan de privacyregels die ze moeten volgen kun je die info wel vergeten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90615012
TS, als je de voornaam weet en de woonplaats kan je toch wel ff zoeken op Hyves o.i.d.?
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_90615035
Zeg dat je voor TV belt. Ik werk(te) in de media... 9 van de 10 keer lukt het dan altijd om informatie los te krijgen. Wel bellen en zeggen dat je iemand zoekt... Scholier van het jaar o.i.d.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_90615050
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:01 schreef trovey het volgende:
Als het goed is gaat je dat ook niet lukken en dat zegt iemand die 16 jaar op de administratie van een school heeft gewerkt. ;) Als die school een beetje waarde hecht aan de privacyregels die ze moeten volgen kun je die info wel vergeten. :P
Goed dat u dat zegt.
Kunt u me ook meteen vertellen wat ik eventueel wel zou kunnen zeggen?
pi_90615065
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Zeg dat je voor TV belt. Ik werk(te) in de media... 9 van de 10 keer lukt het dan altijd om informatie los te krijgen. Wel bellen en zeggen dat je iemand zoekt... Scholier van het jaar o.i.d.
_O- Nice.
pi_90615095
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

_O- Nice.
De gemiddelde administratie- doos snapt er dan niets meer van en is dol gelukkig als het schooltje eens in de aandacht komt. Ik geef het 80% kans.
pi_90615104
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Lijkt me een goed plan.

Alleen begrijp ik niet goed wat je bedoeld met voor de tv bellen..
pi_90615111
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:08 schreef Madridista het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan.

Dat je je voordoet als iemand van bijvoorbeeld Man Bijt Hond. Of een lokale omroep for that matter.
pi_90615114
quote:

[..]

Lijkt me een goed plan.

''in opdracht van'' Zo goed?
pi_90615116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:04 schreef Madridista het volgende:

[..]

Goed dat u dat zegt.
Kunt u me ook meteen vertellen wat ik eventueel wel zou kunnen zeggen?
Niets...als vreemde krijg je niet zomaar gegevens. Die privacyregels gaan zover dat zelfs een gescheiden ouder die niet de voogdij heeft over de kinderen niet zomaar info kan krijgen over bijvoorbeeld de prestaties van zijn kinderen op een school, zelf meegemaakt dus als volslagen vreemde van een leerling krijg je nooit de gegevens die je wilt hebben. De school kan ernstige problemen met de inspectie krijgen als ze die gegevens doorgeven en jij blijkt b.v. een stalker te zijn. :+ Helaas, het beste kun je sociale sites gebruiken of mensen in die klas vragen om na te gaan wat je wilt weten. :*
Optimist tot in de kist
pi_90615175
quote:

[..]

Lijkt me een goed plan.

Goede middag! U spreekt met ''....'' van het nieuwe RTL programma ''Scholieren''. Ik ben opzoek naar een aantal deelnemers en kwam uw school tegen tijdens mijn research. Graag wil ik uw vragen of uw beschikt over een adressenlijst van de 2de klassen. Kunt u mij hierbij helpen?

Dank.

Zo iets?
pi_90615177
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:09 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Dat je je voordoet als iemand van bijvoorbeeld Man Bijt Hond. Of een lokale omroep for that matter.

Ok..

"maar wat zeg ik om de achternaam van dat meisje te achterhalen?
pi_90615181
Hmm, laat ik de eerste dan maar zijn.. Misschien een gekke gedachte, een hersenspinseltje, maar toch.

Je vraagt de achternaam aan het meisje zelf?
pi_90615188
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Goede middag! U spreekt met ''....'' van het nieuwe RTL programma ''Scholieren''. Ik ben opzoek naar een aantal deelnemers en kwam uw school tegen tijdens mijn research. Graag wil ik uw vragen of uw beschikt over een adressenlijst van de 2de klassen. Kunt u mij hierbij helpen?

Dank.

Zo iets?
perfect! :D
pi_90615189
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Dank.

Zo iets?
Vergeet het maar, gaat je niet lukken. ;), een school mag dat niet zomaar doorgeven. :')
Optimist tot in de kist
pi_90615207
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Niets...als vreemde krijg je niet zomaar gegevens. Die privacyregels gaan zover dat zelfs een gescheiden ouder die niet de voogdij heeft over de kinderen niet zomaar info kan krijgen over bijvoorbeeld de prestaties van zijn kinderen op een school, zelf meegemaakt dus als volslagen vreemde van een leerling krijg je nooit de gegevens die je wilt hebben. De school kan ernstige problemen met de inspectie krijgen als ze die gegevens doorgeven en jij blijkt b.v. een stalker te zijn. :+ Helaas, het beste kun je sociale sites gebruiken of mensen in die klas vragen om na te gaan wat je wilt weten. :*
Onzin. Ik heb met mijn vorige baan zelfs verblijf- adressen van politici en BN'ers zien los te peuteren. Collega's kregen het zelfs voor elkaar om hele bankrek. nrs. op te vragen. Met een goed verhaal ben je al op 60% van je einddoel.
pi_90615211
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:13 schreef Madridista het volgende:

[..]

Ok..

"maar wat zeg ik om de achternaam van dat meisje te achterhalen?
We kregen een mail van de vriendinnen van ene Mariska en ze is de scholiere van de maand geworden. We krijgen geen reactie meer op mails die we terugsturen en ze waren vergeten haar achternaam erbij te vermelden. Kunt u deze voor mij achterhalen?
pi_90615220
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:16 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

We kregen een mail van de vriendinnen van ene Mariska en ze is de scholiere van de maand geworden. We krijgen geen reactie meer op mails die we terugsturen en ze waren vergeten haar achternaam erbij te vermelden. Kunt u deze voor mij achterhalen?
^O^
  donderdag 30 december 2010 @ 03:18:09 #22
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_90615235
Of:

Ik ben ... van lokale krant, voor onze rubriek leerling van de week is bij ons opgegeven "insert naam meisje" en wij wilden graag met haar in contact komen oid..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 30 december 2010 @ 03:20:45 #23
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_90615254
Stalk topic..
pi_90615257
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:16 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb met mijn vorige baan zelfs verblijf- adressen van politici en BN'ers zien los te peuteren. Collega's kregen het zelfs voor elkaar om hele bankrek. nrs. op te vragen. Met een goed verhaal ben je al op 60% van je einddoel.
Dan had je erg achterlijke medewerkers te pakken die ernstig in overtreding waren :{ . Een beetje school zal de gegevens nooit zomaar geven. Als wij dan zouden hebben gedaan dan hadden we ernstige problemen gehad met onze meerderen en de inspectie en die maatregelen zouden niet mals zijn geweest. Dat jij blijkbaar het wel gelukt is wil niet zeggen dat wat ik zeg onzin is, zegt alleen maar dat mensen hun werk niet goed doen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_90615279
quote:
Op donderdag 30 december 2010 03:18 schreef Dagoduck het volgende:
Of:

Ik ben ... van lokale krant, voor onze rubriek leerling van de week is bij ons opgegeven "insert naam meisje" en wij wilden graag met haar in contact komen oid..
Lijkt me prima.. Alleen dat "in contact komen" levert je geen achternaam op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')