quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
we hebben een half gezicht...
[ link | afbeelding ]
Dat is TS niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zal wel boos op je zijn manquote:
Op één rij:quote:
hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:07 schreef Dannare het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.tineye.com/ ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:09 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe heet die website waar je vergelijkbare afbeeldingen kan vindenmisschien nog meer plaatjes van die ubergeile jailbait
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennenquote:
Daarmee bedoel je dat je niet uitsluit dat ze fokkers kent?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennen
Wat was d'r naam ook al weer? Faiza?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
ja vast. Ze hecht veel waarde aan users op fok die ze niet kent. Althans die ze denkt niet te kennen
dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was d'r naam ook al weer? Faiza?
Maar ze kent je wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Madridista het volgende:
Ik hou het even kort..
Vorig week kwam een meisje met me flirten. Ze zei telkens dat ze mij lekker vind en kuste me toen op mijn wang.![]()
Vandaag heb ik haar weer gezien.
Ik liep over straat met mijn mobiel te bellen en zij was met drie vriendinnen.
Toen ze langs liepen keek ze even naar me maar deed verder niets.
Ze liep gewoon door![]()
Wat is dit?
Haha, TS zijn flirt doet het met 427 mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |