SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou haar doen, maar ik hoef er niet mee naar huis te nemen, want ze komt waarschijnlijk niet binnenquote:
waarom post je het dan überhaupt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Madridista het volgende:
Waarom zouden jullie dit doen. Wees nou een man en haal het weg
Wat denk je?quote:
Ok, beloofd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Madridista het volgende:
Oke jongens. Halen jullie het weg als ik vertel wie dat is?
vind je dat slim? dat gaat ze dit topic waarschijnlijk ook zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Madridista het volgende:
Oke jongens. Halen jullie het weg als ik vertel wie dat is?
Ik ga haar naam niet noemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
vind je dat slim? dat gaat ze dit topic waarschijnlijk ook zien
ah vrouwen, ge kunt bitter kiepe houwequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Madridista het volgende:
Meisje noemt me eerst lekker maar neemt geen initiatief
Dit meisje dus
ik kan d'r wel even een print screentje toesturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Alsof zij ooit op FOK! zou kijken
Ah, dat is gemeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kan d'r wel even een print screentje toesturen
QFTquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef BasementDweller het volgende:
Omdat: once on the internet, always on the internet.
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij weet ik de eerste 3 letters van haar naamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.
de eerste die haar heeft gevonden is de baas van de avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ze komt me wel heel bekend voor, heb haar keer op hyves gezien bij friendslist.
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
Kunnen topics door mods verwijderd worden
Nooit helemaal. Er bestaat ook zoiets als Google cache.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
Homo's?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Madridista het volgende:
Ach het is maar fok..
Barst maar stelletje homos
Ik maal hier echt niet om
Het staat nu al op google..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Madridista het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
Als je dat IP adres Googlet kom je deze tegen:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3086203-p-7.html
Myriam Fares?
Daaaaar mooooeeeeet eeeeeeeen Boerka op, daar moet een boerka op, daar moet een boerka op, daar moet een boerka op... daaaaar mooooeeeeet eeeeeeeen Boerka op, daar moet een boerka op,...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:07 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind haar een beetje ordinair, zo met al haar haar zichtbaar..
Zelfs een beetje sletterig..
Als ik haar neef was, wolla...
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doenquote:
Sowieso je mening baseren op Fokkersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doen
Niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja ik post geen pics van chicks die ik als relatiematriaal zie met de vraag erbij of mijn mede FOK!kers haar zouden doen
misschien wanneer ik weer eens zat ben omdat mijn leven zuigt en ik me naar de klote heb zitten drinken achter mijn PCquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Niet?
Nou wordt wel eens tijd dan
Ik verheug me er op!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
misschien wanneer ik weer eens zat ben omdat mijn leven zuigt en ik me naar de klote heb zitten drinken achter mijn PC
lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Madridista het volgende:
Ach het is maar fok..
Barst maar stelletje homos
Ik maal hier echt niet om
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Het is een onschuldig meisje man..
Laffe internethelden.
Dat maakt het zo stout en lekker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:17 schreef Madridista het volgende:
Laffe internethelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |