Heb haar Hyves voor me staan mattiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter kappen man. Ik wil de pret niet voor jullie ruineren maar met alleen de wetenschap : madridista, amsterdam kom je nergens
mij jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:14 schreef chroestjov het volgende:
Meisje noemt me eerst lekker maar neemt geen initiatief
[..]
Maar ze kent je wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar Hyves voor me staan mattie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter kappen man. Ik wil de pret niet voor jullie ruineren maar met alleen de wetenschap : madridista, amsterdam kom je nergens
Ik maak je duidelijk dat je niet kan uitleggen tegen haar wie ik irl ben. Oenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb haar Hyves voor me staan mattie
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:17 schreef P8 het volgende:
Dit topic genereert zekere lulz.
Ook een harde lul trouwens.
Zou het niet kunnen dat als ze ziet wat jij de afgelopen paar dagen geupload hebt van d'r ze enigszins een idee krijgt wie jij bent, madridista?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:18 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik maak je duidelijk dat je niet kan uitleggen tegen haar wie ik irl ben. Oen
haha. Elk willekeurige gek kan haar hyves plaatje op fok neerpleurenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat als ze ziet wat jij de afgelopen paar dagen geupload hebt van d'r ze enigszins een idee krijgt wie jij bent, madridista?
Hyves en andere profielsites kun je daar niet mee achterhalen geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:22 schreef Bionical het volgende:
Ik zou haar doen, evenals elke FOK!ker.
Trouwens waarom is haar foto nergens op het net te vinden met TinEye?
waar slaat dat opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
Maar niet elke gek heeft zich geregistreerd op Hyves op 12 december speciaal om haar toe te voegen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Madridista het volgende:
Je kan zeggen wat je wil.
Als ik mijn pc uitzet en morgen naar haar toe ga.
Denk je dan dat ze gaat beginnen over een madridista op fok?
Ligt er aan he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:25 schreef Madridista het volgende:
Je kan zeggen wat je wil.
Als ik mijn pc uitzet en morgen naar haar toe ga.
Denk je dan dat ze gaat beginnen over een madridista op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |