zelf vliegen, niet in een koekblikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vliegen is heel leuk, moet je ook eens proberen in zo'n groot metalen vogelbeest
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Teal het volgende:
Ik wou LaPo niet omdat ik bang ben
[..]
zelf vliegen, niet in een koekblik
balenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rij![]()
maar had het niet door.
Ja dat weet ik niet
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer postquote:
Klinkt haast als een waarschuwing voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer post
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo langquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
En dat plaatje en tekst en shit dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo lang![]()
En gewoon op 'nieuw deel' klikken en nummering + TT veranderen
Gebeurd automagisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Gewoon klikken en het komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Nu?quote:
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegenquote:Voetballers dragen soms een broekje dat nodig aan vernieuwing toe is. Ze willen er geen afstand van doen omdat ze er een fraaie overwinning in boekten. Ze geloven dat het een succesvol broekje is, dat kan bijdragen aan nieuwe overwinningen. Dit bewijst dat voetballers dom zijn, want we maken ons allemaal schuldig aan zulke irrationele gedragingen en voorkeuren.
mooie drogredenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu?
[..]
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegen
Hahah slim plan, moet ik eigenlijk ook maar gaan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:05 schreef Teal het volgende:
Maar zoals ik al 3x aangaf, ik ga slapen althans, dat wou ik al om 21:30.
want?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef honkeytonk het volgende:
Fuck. Ik zal niet mee kunnen doen om de strijd om de 999e lapo.
Jaaaaa!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mogguh!
NBT Heeft een nieuw plaatje?:o
De megajetsers zijn weg
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jezus, waarom kan iedereen toch photoshoppen
Overigens nice pica!
En ook al een uur aan het werk?quote:
Eendenmeneerquote:
Neeeeeee VAKANTIE nog steeds!quote:
quote:
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantie, daar mag ik nog lang op wachten
Lekker! Dus gaan we deze serie vanmorgen naar de 1000 schoppen?quote:
Nog lekker zwemmen straks?quote:
Ik dacht dat ik in een of andere vakantie jarig benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantie, daar mag ik nog lang op wachten
Neeuuuh ik pop zo een DVDtje in mijn DVDspelerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker! Dus gaan we deze serie vanmorgen naar de 1000 schoppen?
[..]
Nog lekker zwemmen straks?
Neuh, gewoon nog niets in de planningquote:
Ik ben nog nooit in een vakantie jarig geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een of andere vakantie jarig ben
Ja, om 9uur zwemmen, dus ben met een half uurtje weer weg hierquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neeuuuh ik pop zo een DVDtje in mijn DVDspeler
Februari hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, gewoon nog niets in de planning
[..]
Ik ben nog nooit in een vakantie jarig geweest
Lekker hoor! Laat je me alleen... net zoals de hele week al...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, om 9uur zwemmen, dus ben met een half uurtje weer weg hier
Oktoberquote:
Ahh liefje, kom maar in mijn armen!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor! Laat je me alleen... net zoals de hele week al...
* MaleDuck zoekt de schouder van NBT om uit te huilen...
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oktober
Ik ben wel op een (Amerikaanse) feestdag jarig, dat dan weer wel.
Ah, ik ook! Independance Day!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oktober
Ik ben wel op een (Amerikaanse) feestdag jarig, dat dan weer wel.
Wat, een feestdag, of oktober?quote:
Halloweenquote:
quote:
oktober...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, een feestdag, of oktober? [ afbeelding ]
Nope! Nooit geluisterd ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, luisteren we hier al allemaal naar Radio Onzin?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, luisteren we hier al allemaal naar Radio Onzin?
vind ik independance day toch wel leuker...quote:
Gaat het weer? volgende week ben ik er nog minder, dan heb ik de hele week iemand naast me zitten.. ( moet iemand inwerkenquote:
quote:
quote:
welke frequentie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Fok's eigen kwaliteits radio jongens!
Dat vieren ze hier niet in Nederland, Halloween wel. Althans, in mijn stad dan hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vind ik independance day toch wel leuker...
Ja, je schouder doet wonderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaat het weer? volgende week ben ik er nog minder, dan heb ik de hele week iemand naast me zitten.. ( moet iemand inwerken)
me laptop heeft kut geluid, gaat hem niet worden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen, internetradio.
www.onz-radio.nl
Vast welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je schouder doet wonderen
ow... naja, daar komen we ook wel weer overheen
quote:
David Bowie - Heroes momenteelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
I want to break free! I want to break free! I want to break free from your lies, your so, self satisfied 'n I don't need you! I've got to break free!
Die luisterde ik ookquote:
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook![]()
Nu Nirvana
Ik ga ze nu bellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik weiger niet, ik kan het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik luister mijn eigen radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Oh jij bent gewoon overal een asobigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staan
Uhmmmmmmm wil ik dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Je hebt de foto gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Ik zou zo'n asobig niet uitnodigen hoor
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Mopje toch! Kopje koffie? Knuffel?quote:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bank
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Ik zou zo'n asobig niet uitnodigen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Slapen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Mopje toch! Kopje koffie? Knuffel?
wat maakt jou minder gaar?
weet ikquote:
blokjesmeneerquote:
* NBT geeft wederhelft een kopje koffie en een kussen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Slapen...
vanavond maar vroeg het mandje in... maar voor nu zou een bakkie koffie wel lekker zijn
Je had hem de ochtend erna moeten zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dank je!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT geeft wederhelft een kopje koffie en een kussen...![]()
En toch hou ik van jequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had hem de ochtend erna moeten zienRarrrrrrrrrrrrrr Doe maar zo! Maak me maar jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had hem de ochtend erna moeten zienPics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus uitnodigen die man dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Rarrrrrrrrrrrrrr Doe maar zo! Maak me maar jaloers!
Ik was zo van slag dat ik die vergatquote:
Beetje jammerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo van slag dat ik die vergat
Vind je het gek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Oe het topic gevuld met 2 dames die in![]()
mood zijn
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor jequote:
Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Oe het topic gevuld met 2 dames die in![]()
mood zijn
Nice! thnx!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor je
[..]
Sorry
Ja, gezien het tijdstip...quote:
Geniet er maar van hoor meid!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor je
[..]
Sorry
Sochtends ben ik altijd Horny.......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gezien het tijdstip...
misschien ook wel door mn toestand...
[..]
Geniet er maar van hoor meid!
Komt omdat NBT de foto heeft gezien en ik het live heb mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gezien het tijdstip...
misschien ook wel door mn toestand...
Doe ik ook welquote:[..]
Geniet er maar van hoor meid!
Live!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat NBT de foto heeft gezien en ik het live heb mogen aanschouwen
[..]
Doe ik ook wel
Awwwquote:
Ah... too much infoquote:
Succes met nat wordenquote:
Je zei Nat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... too much info
[..]
Succes met nat worden![]()
En wie weet tot later vandaag
Ja, zwemmen... daar word je toch nat van?quote:
doegiesquote:
Mja, inderdaadquote:
Stel je aanquote:
Ga jij nou maar koffie zettenquote:
Ja wat een faal he. Kwam er ook pas achter dat ik ermee bezig was toen ik op de knop had gedrukt he.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Waarom al die epic boobs als je UI eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat een faal he. Kwam er ook pas achter dat ik ermee bezig was toen ik op de knop had gedrukt he.
Dus ik heb hier een pot koffie staan waar ik niks aan heb
Google eens op epic boobsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idunno, vroeg het me gewoon af
Zijn het jouw tetten?
Die UI past bij mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idunno, vroeg het me gewoon af
Zijn het jouw tetten?
Ik heb toen echt 5 minuten stom naar dat koffiezetapparaat staan kijken. HK maakte ook wel een leuke opmerking want die kwam natuurlijk net aanlopen.quote:
quote:[..]
Google eens op epic boobs
Pics! xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die UI past bij mij![]()
Men zegt dat ik uhm nogal grote boobs heb.
Die heb ik net lopen spelen! Zal ik een elec opname maken?quote:
ik zit (weer) op stage dus kan hem niet luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die heb ik net lopen spelen! Zal ik een elec opname maken?
pfft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit (weer) op stage dus kan hem niet luisteren
ik luiste op mp3speler
Jawel, Flash installerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen dat deze pc geen flash geinstalleerd heeft
jah... nu heb je huppel weggejaagd...quote:
nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah... nu heb je huppel weggejaagd...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaakt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaakt
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef tdrone het volgende:
of ze is gewoon koffie aan het zetten..
Mogguh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef Teal het volgende:
Ik heb me koffie al gehad, dus ben actiever
Mijn baas wordt morgen 50hij zit echt in zo'n dip nu en kijkt vrij kwaad als je hem alvast feliciteerd
Er hangt hier een sfeertje alsof er iemand is overledenFeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o nee... grafstemming...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
jij mag altijd komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef Teal het volgende:
Krijgen wel taart
2x zelfs want ik trakteer ook omdat het mijn laatste werkdag is vandaag
Ik mag nooit meer naar het GRTDOJW
Ja stage inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij mag altijd komen
was he een stage die je aflsuit morgen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef Teal het volgende:
Ik heb me koffie al gehad, dus ben actiever
Mijn baas wordt morgen 50hij zit echt in zo'n dip nu en kijkt vrij kwaad als je hem alvast feliciteerd
Er hangt hier een sfeertje alsof er iemand is overledenMet zijn 50 jaar komt hij wel steeds dichterbij zijn overlijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Natuurlijk wel, ik post hier toch ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef Teal het volgende:
Krijgen wel taart
2x zelfs want ik trakteer ook omdat het mijn laatste werkdag is vandaag
Ik mag nooit meer naar het GRTDOJW
Ja maar denk je liever niet over naquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met zijn 50 jaar komt hij wel steeds dichterbij zijn overlijden.
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik post hier toch ook
Misschien wel een goede suggestie voor na topic 1000quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja maar denk je liever niet over na(niet dat ik hem aardig vind
maar gun ook niemand de dood
)
[..]
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)
Mag ik een nieuw plaatje photoshoppen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien wel een goede suggestie voor na topic 1000
Dat klinkt wel heel kansloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja maar denk je liever niet over na(niet dat ik hem aardig vind
maar gun ook niemand de dood
)
[..]
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)
nieuw plaatje mag sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Mag ik een nieuw plaatje photoshoppen?
quote:
SPOILER: Een GRAPJE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders zoiets als: GRTDOHM (Geen Reet Te Doen Op Het Moment) (of dit moment)
Typefouten, ik maak ze met trots.
Das wel de beste suggestie ja...quote:
Goed idee!quote:
Op basis van GRTOPJW ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das wel de beste suggestie ja...
[..]
Goed idee!
Gewoon doen, anders komt het er nooit van...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Op basis van GRTOPJW ?
Of de GRTD?
Moeten dan niet meer mensen instemmenIk ben vrij nieuw hier, dus ga niet dat soort grootte veranderingen doordouwen
Goed bezig!quote:
Het idee is wel leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Teal het volgende:
Suggestie 1:
[ afbeelding ]
Suggestie 2:
[ afbeelding ]
Ja er moet nog meer aan gebeuren, maar voordat ik er een hoop werk aan heb
Zeg maar of het de juiste richting is
Ik ben simpelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk!
Lekker simpel, daar hou ik van
Dat kan, maar dat wit is wel zo rustig... zeker in combi met de fok! layout!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Ik gooi er nog even een background bij, kijken hoe dat wordt
Kleur rood...?
Ja moet inderdaad wat meer FOK! stijl, dit wordt te bloederig / horror achtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat wit is wel zo rustig... zeker in combi met de fok! layout!
dit vind ik iets te veel gears of war..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:02 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja moet inderdaad wat meer FOK! stijl, dit wordt te bloederig / horror achtig
[ afbeelding ]
dan denkt iedereen dat we een stelletje enge mensen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die horrorstyle juist wel leuk
Heeft ook wel wat...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Teal het volgende:
Ik heb nog een suggestie:
[ afbeelding ]
Zelfde grijs als in quote balkjes
mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat...
maar de eerste heeft mijn voorkeur!
Ja oke, maar vind ik persoonlijk té simpel, maar aan de andere kant: Less is morequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat...
maar de eerste heeft mijn voorkeur!
Zeker, Less is everything!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja oke, maar vind ik persoonlijk té simpel, maar aan de andere kant: Less is more
Ik vind het wel goed zo! Moeten we het maar bij 998 al gaan invoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Teal het volgende:
Nog plaatjes erbij ofzo, of houden we het zo?
#200quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo! Moeten we het maar bij 998 al gaan invoeren
Mjah niet mooi ook enz. Zo saaiquote:
Geen idee... anders zijn we het tegen die tijd vast weer vergeten dat we m haddenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom dan al?
Plaatje moet wel op een goeie server worden ge-uploaded want ik doe het via tinypic, maar dan is hij over een maand ofzo weer wegvoor de rest weet ik ook niet waar je hem moet uploaden
heerlijk, wit is zo heerlijk neutraal!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah niet mooi ook enz. Zo saai
Hahahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
ik heb er ook een gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor die rechtse foto is een foto van mezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dan gaan we heel ander publiek trekken...
Zit al een rood tint inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je daar ook nog wat rood bijdoen?
ja, dat wist ik, ik had het meer over de linkse...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee hoor die rechtse foto is een foto van mezelf
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat wist ik, ik had het meer over de linkse...
[..]
![]()
Niet zoveel kleur... dat kan ik niet aan...
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien pas ik hier gewoon ook niet...
ik ga dan maar eens aan het werk...
ga door... ik ben over ruim een uur wel weer terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Teal het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ideeën zijn nog niet op
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga door... ik ben over ruim een uur wel weer terug
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
van wie dan nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Michhas het volgende:
What the fuck
Jullie zijn er van op de hoogte dat we de OP niet aan mogen passen he?
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef Michhas het volgende:
What the fuck
Jullie zijn er van op de hoogte dat we de OP niet aan mogen passen he?
Jochiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Moet je dan een hapje van mijn lunch jochie?
Chilli Con Carnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
Jochie
ligt eraan wat je aan het eten bent?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
van wie dan niet
de huidige OP is destijds ook 'zomaar' erbij geplaatst
De modjesquote:
dat is heul niet waar..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
De modjes
We mochten de TT ook niet wijzigen, we mochten geen lijstje van vaste SC'ers in de OP zetten.
We mochten wel wat info over de meet neerzetten maar that's it.
quote:
Kinlengte ongeveer, moet nog even een fotootje makenquote:
eensch... die modjes komen hier niet eens meer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is heul niet waar..
PD heeft de huidige OP toen eens spontaan gemaakt omdat hij daar zin in had..
en wat als we het veranderen... het ergste wat ze kunnen doen is hem terugveranderen..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kinlengte ongeveer, moet nog even een fotootje maken
stom excuus zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kaputte band >_< Kon dus een nieuwe binnenband gaan halen
snap niet waar ze zo moeilijk over doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eensch... die modjes komen hier niet eens meer...
We kunnen hem ook veranderen in GRTDOJWOWDO...
Ja, dus... dan mag het toch nog wel te kort zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet, heb het korter gehad
Echt waar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
stom excuus zeg
[..]
snap niet waar ze zo moeilijk over doen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Echt waar!
Volgend jaar dan toch maar een scooter kopen![]()
Als ik 16 ben.. Yea right, betaal jij hem?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
scooter...
auto is toch veel beter....
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dus... dan mag het toch nog wel te kort zijn?
Scootersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Echt waar!
Volgend jaar dan toch maar een scooter kopen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik 16 ben.. Yea right, betaal jij hem?
quote:
te lang ja...quote:
Kleurtje heb ik er al sinds september in, inmiddels redelijke uitgroei (ondanks dat ik het tussendoor nog een keer heb bijgekleurd)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon zelf voor werken... doe ik ook hoor...
[..]en er ook nog een kleurtje in of niet?
[..]
te lang ja...
Tja, ik ben gewoon van mening dat lang haar (minimaal tot over schouders) gewoon het mooiste is bij vrouwen... dus jah... het is te kortquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kleurtje heb ik er al sinds september in, inmiddels redelijke uitgroei (ondanks dat ik het tussendoor nog een keer heb bijgekleurd)
Maar, is het nou echt veel te kort?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik ben gewoon van mening dat lang haar (minimaal tot over schouders) gewoon het mooiste is bij vrouwen... dus jah... het is te kort
Hooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
HOI, ben ik weer.
Net taart gegeten![]()
Nu tafel dekken voor lunch!
Tot zo iedereen
eetse!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
HOI, ben ik weer.
Net taart gegeten![]()
Nu tafel dekken voor lunch!
Tot zo iedereen
Maar je blijft wel leuk hoor merelquote:
Dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eetse!
[..]
Maar je blijft wel leuk hoor merel
verandering is niet verkeerd... geniet er ook lekker van dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar goed, meningen verschillen ook en ik wilde echt weer wat anders. Had het alweer een tijdje hetzelfde model (alleen werd het steeds langer dan) en werd het gewoon zat.
Jaa, doe ik ook ^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verandering is niet verkeerd... geniet er ook lekker van dan!
Mooizoquote:
eetse!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef 92Merel het volgende:
Eten, slim plan, ga ik ook maar eens doen !
Daag
tja, dan moet je het voorstellen om dat iedere vrijdag te doen, heb ik ook gedaan... en nu eten we al anderhalf jaar iedere vrijdag met zn allen kebabquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef tdrone het volgende:
ik wil ook kebab maar heb alleen boterhammen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dan moet je het voorstellen om dat iedere vrijdag te doen, heb ik ook gedaan... en nu eten we al anderhalf jaar iedere vrijdag met zn allen kebab
google is your best friendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ze hier in de buurt een kebabzaak hebben
op 2 kilometer is er eenquote:
Is ook lekker...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
op 2 kilometer is er een
misschien pak ik me straks op het station wel een turkse pizza
quote:
die broodjes kebab zijn ook lekker maarom de een of nadere reden vind ik die turkse pizzas enorm lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ook lekker...
ik had een gewoon broodje!
[..]en weer opgedroogd?
![]()
Mooi! Was het leuk?quote:
Ow... sorry mevrouw...quote:
Ja, er zijn er een paar gevlucht...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaat het hier langzaam tegenwoordig
Lui, zo kan je dat noemen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef tdrone het volgende:
ik moet naar de wc maar heb geen zin om te lopen...
wat? das bah...quote:
als je niet wil lopen....quote:
ja, dan is het een oplossing... of in een leeg flesje...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |