nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah... nu heb je huppel weggejaagd...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaakt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee die is zo weer terug als ze pics heeft gemaakt
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef tdrone het volgende:
of ze is gewoon koffie aan het zetten..
Mogguh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef Teal het volgende:
Ik heb me koffie al gehad, dus ben actiever
Mijn baas wordt morgen 50hij zit echt in zo'n dip nu en kijkt vrij kwaad als je hem alvast feliciteerd
Er hangt hier een sfeertje alsof er iemand is overledenFeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o nee... grafstemming...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
jij mag altijd komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef Teal het volgende:
Krijgen wel taart
2x zelfs want ik trakteer ook omdat het mijn laatste werkdag is vandaag
Ik mag nooit meer naar het GRTDOJW
Ja stage inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij mag altijd komen
was he een stage die je aflsuit morgen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:24 schreef Teal het volgende:
Ik heb me koffie al gehad, dus ben actiever
Mijn baas wordt morgen 50hij zit echt in zo'n dip nu en kijkt vrij kwaad als je hem alvast feliciteerd
Er hangt hier een sfeertje alsof er iemand is overledenMet zijn 50 jaar komt hij wel steeds dichterbij zijn overlijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Natuurlijk wel, ik post hier toch ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:26 schreef Teal het volgende:
Krijgen wel taart
2x zelfs want ik trakteer ook omdat het mijn laatste werkdag is vandaag
Ik mag nooit meer naar het GRTDOJW
Ja maar denk je liever niet over naquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met zijn 50 jaar komt hij wel steeds dichterbij zijn overlijden.
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik post hier toch ook
Misschien wel een goede suggestie voor na topic 1000quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja maar denk je liever niet over na(niet dat ik hem aardig vind
maar gun ook niemand de dood
)
[..]
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)
Mag ik een nieuw plaatje photoshoppen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien wel een goede suggestie voor na topic 1000
Dat klinkt wel heel kansloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja maar denk je liever niet over na(niet dat ik hem aardig vind
maar gun ook niemand de dood
)
[..]
Dan moet dit topic een andere naam hebben zoiets als: GRTDIJL (Geen Reet Te Doen In Je Leven)
nieuw plaatje mag sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Mag ik een nieuw plaatje photoshoppen?
quote:
SPOILER: Een GRAPJE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders zoiets als: GRTDOHM (Geen Reet Te Doen Op Het Moment) (of dit moment)
Typefouten, ik maak ze met trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |