Vast welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je schouder doet wonderen
ow... naja, daar komen we ook wel weer overheen
quote:
David Bowie - Heroes momenteelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
I want to break free! I want to break free! I want to break free from your lies, your so, self satisfied 'n I don't need you! I've got to break free!
Die luisterde ik ookquote:
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook![]()
Nu Nirvana
Ik ga ze nu bellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik weiger niet, ik kan het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik luister mijn eigen radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Oh jij bent gewoon overal een asobigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staan
Uhmmmmmmm wil ik dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Je hebt de foto gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Ik zou zo'n asobig niet uitnodigen hoor
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Mopje toch! Kopje koffie? Knuffel?quote:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bank
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |