zelf vliegen, niet in een koekblikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vliegen is heel leuk, moet je ook eens proberen in zo'n groot metalen vogelbeest
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Teal het volgende:
Ik wou LaPo niet omdat ik bang ben
[..]
zelf vliegen, niet in een koekblik
balenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rij![]()
maar had het niet door.
Ja dat weet ik niet
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer postquote:
Klinkt haast als een waarschuwing voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer post
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo langquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
En dat plaatje en tekst en shit dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo lang![]()
En gewoon op 'nieuw deel' klikken en nummering + TT veranderen
Gebeurd automagisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Gewoon klikken en het komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Nu?quote:
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegenquote:Voetballers dragen soms een broekje dat nodig aan vernieuwing toe is. Ze willen er geen afstand van doen omdat ze er een fraaie overwinning in boekten. Ze geloven dat het een succesvol broekje is, dat kan bijdragen aan nieuwe overwinningen. Dit bewijst dat voetballers dom zijn, want we maken ons allemaal schuldig aan zulke irrationele gedragingen en voorkeuren.
mooie drogredenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu?
[..]
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegen
Hahah slim plan, moet ik eigenlijk ook maar gaan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:05 schreef Teal het volgende:
Maar zoals ik al 3x aangaf, ik ga slapen althans, dat wou ik al om 21:30.
want?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:30 schreef honkeytonk het volgende:
Fuck. Ik zal niet mee kunnen doen om de strijd om de 999e lapo.
Jaaaaa!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mogguh!
NBT Heeft een nieuw plaatje?:o
De megajetsers zijn weg
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jezus, waarom kan iedereen toch photoshoppen
Overigens nice pica!
En ook al een uur aan het werk?quote:
Eendenmeneerquote:
Neeeeeee VAKANTIE nog steeds!quote:
quote:
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantie, daar mag ik nog lang op wachten
Lekker! Dus gaan we deze serie vanmorgen naar de 1000 schoppen?quote:
Nog lekker zwemmen straks?quote:
Ik dacht dat ik in een of andere vakantie jarig benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vakantie, daar mag ik nog lang op wachten
Neeuuuh ik pop zo een DVDtje in mijn DVDspelerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker! Dus gaan we deze serie vanmorgen naar de 1000 schoppen?
[..]
Nog lekker zwemmen straks?
Neuh, gewoon nog niets in de planningquote:
Ik ben nog nooit in een vakantie jarig geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een of andere vakantie jarig ben
Ja, om 9uur zwemmen, dus ben met een half uurtje weer weg hierquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neeuuuh ik pop zo een DVDtje in mijn DVDspeler
Februari hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, gewoon nog niets in de planning
[..]
Ik ben nog nooit in een vakantie jarig geweest
Lekker hoor! Laat je me alleen... net zoals de hele week al...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, om 9uur zwemmen, dus ben met een half uurtje weer weg hier
Oktoberquote:
Ahh liefje, kom maar in mijn armen!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor! Laat je me alleen... net zoals de hele week al...
* MaleDuck zoekt de schouder van NBT om uit te huilen...
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oktober
Ik ben wel op een (Amerikaanse) feestdag jarig, dat dan weer wel.
Ah, ik ook! Independance Day!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oktober
Ik ben wel op een (Amerikaanse) feestdag jarig, dat dan weer wel.
Wat, een feestdag, of oktober?quote:
Halloweenquote:
quote:
oktober...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, een feestdag, of oktober? [ afbeelding ]
Nope! Nooit geluisterd ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, luisteren we hier al allemaal naar Radio Onzin?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, luisteren we hier al allemaal naar Radio Onzin?
vind ik independance day toch wel leuker...quote:
Gaat het weer? volgende week ben ik er nog minder, dan heb ik de hele week iemand naast me zitten.. ( moet iemand inwerkenquote:
quote:
quote:
welke frequentie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Fok's eigen kwaliteits radio jongens!
Dat vieren ze hier niet in Nederland, Halloween wel. Althans, in mijn stad dan hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vind ik independance day toch wel leuker...
Ja, je schouder doet wonderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaat het weer? volgende week ben ik er nog minder, dan heb ik de hele week iemand naast me zitten.. ( moet iemand inwerken)
me laptop heeft kut geluid, gaat hem niet worden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen, internetradio.
www.onz-radio.nl
Vast welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je schouder doet wonderen
ow... naja, daar komen we ook wel weer overheen
quote:
David Bowie - Heroes momenteelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
I want to break free! I want to break free! I want to break free from your lies, your so, self satisfied 'n I don't need you! I've got to break free!
Die luisterde ik ookquote:
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook![]()
Nu Nirvana
Ik ga ze nu bellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik weiger niet, ik kan het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hupsje, zeg er eens wat van. Men weigert hier Fok's eigen kwaliteitsradio te luisteren
Ik luister mijn eigen radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik wil best luisteren, als ik tijd heb...
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht jullie willen niet luisteren, ik dacht dat Ez bedoelde op zn werk![]()
Logisch wel, ik heb het een paar avonden verplicht moeten luisteren.
Maar u draaien ze veel betere muziek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Oh jij bent gewoon overal een asobigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen keuze, ik heb veruit het meeste volume op mijn bureau staan
Uhmmmmmmm wil ik dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez een paar dagen uitnodigen dan MOET je wel luisteren
Je hebt de foto gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Ik zou zo'n asobig niet uitnodigen hoor
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Mopje toch! Kopje koffie? Knuffel?quote:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bank
hahaha, ik weet het niet hoor, eerst maar eens meeten voordat ik mensen thuis uitnodig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt de foto gezien?
Ik zou zo'n asobig niet uitnodigen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Slapen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Mopje toch! Kopje koffie? Knuffel?
wat maakt jou minder gaar?
weet ikquote:
blokjesmeneerquote:
* NBT geeft wederhelft een kopje koffie en een kussen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Slapen...
vanavond maar vroeg het mandje in... maar voor nu zou een bakkie koffie wel lekker zijn
Je had hem de ochtend erna moeten zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa! Hij zag er wel gezellig uit op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dank je!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT geeft wederhelft een kopje koffie en een kussen...![]()
En toch hou ik van jequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had hem de ochtend erna moeten zienRarrrrrrrrrrrrrr Doe maar zo! Maak me maar jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had hem de ochtend erna moeten zienPics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus uitnodigen die man dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Rarrrrrrrrrrrrrr Doe maar zo! Maak me maar jaloers!
Ik was zo van slag dat ik die vergatquote:
Beetje jammerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo van slag dat ik die vergat
Vind je het gek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Oe het topic gevuld met 2 dames die in![]()
mood zijn
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor jequote:
Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Oe het topic gevuld met 2 dames die in![]()
mood zijn
Nice! thnx!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor je
[..]
Sorry
Ja, gezien het tijdstip...quote:
Geniet er maar van hoor meid!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hem zie ga ik mn best doen voor je
[..]
Sorry
Sochtends ben ik altijd Horny.......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gezien het tijdstip...
misschien ook wel door mn toestand...
[..]
Geniet er maar van hoor meid!
Komt omdat NBT de foto heeft gezien en ik het live heb mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gezien het tijdstip...
misschien ook wel door mn toestand...
Doe ik ook welquote:[..]
Geniet er maar van hoor meid!
Live!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat NBT de foto heeft gezien en ik het live heb mogen aanschouwen
[..]
Doe ik ook wel
Awwwquote:
Ah... too much infoquote:
Succes met nat wordenquote:
Je zei Nat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... too much info
[..]
Succes met nat worden![]()
En wie weet tot later vandaag
Ja, zwemmen... daar word je toch nat van?quote:
doegiesquote:
Mja, inderdaadquote:
Stel je aanquote:
Ga jij nou maar koffie zettenquote:
Ja wat een faal he. Kwam er ook pas achter dat ik ermee bezig was toen ik op de knop had gedrukt he.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Waarom al die epic boobs als je UI eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat een faal he. Kwam er ook pas achter dat ik ermee bezig was toen ik op de knop had gedrukt he.
Dus ik heb hier een pot koffie staan waar ik niks aan heb
Google eens op epic boobsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idunno, vroeg het me gewoon af
Zijn het jouw tetten?
Die UI past bij mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Idunno, vroeg het me gewoon af
Zijn het jouw tetten?
Ik heb toen echt 5 minuten stom naar dat koffiezetapparaat staan kijken. HK maakte ook wel een leuke opmerking want die kwam natuurlijk net aanlopen.quote:
quote:[..]
Google eens op epic boobs
Pics! xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die UI past bij mij![]()
Men zegt dat ik uhm nogal grote boobs heb.
Die heb ik net lopen spelen! Zal ik een elec opname maken?quote:
ik zit (weer) op stage dus kan hem niet luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die heb ik net lopen spelen! Zal ik een elec opname maken?
pfft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit (weer) op stage dus kan hem niet luisteren
ik luiste op mp3speler
Jawel, Flash installerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen dat deze pc geen flash geinstalleerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |