Ik heb de tv aan staan, maar als ik mijn iTunes op shuffle zet luister ik (momentje) These Days - 3 Doors Downquote:
Fuck man, niemand begrijpt de grapquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef Teal het volgende:
Hoe kan jij trouwens 22 jaar zijn, en uit '92 komen?Want dan zou ik al 25 moeten zijn
tv en itunes, lkkr zonde van de stroomquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb de tv aan staan, maar als ik mijn iTunes op shuffle zet luister ik (momentje) These Days - 3 Doors Down
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fuck man, niemand begrijpt de grap
Tv uitgezet natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Teal het volgende:
[..]
tv en itunes, lkkr zonde van de stroom
Mislukt. Telefoon doormidden nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Even prutsen, ding moet eruit kunnen zonder dat er iets kapot gaat
Dacht dat het verhaal erbij het duidelijker zou makenquote:
weet ik veel wie jij bent, er staan wel 12 foto'squote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
Ik lijk niet eens op dat meisje van de foto
Toevallig een LG?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mislukt. Telefoon doormidden nu.
Wat dacht je van de eerste foto die je ziet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Teal het volgende:
[..]
weet ik veel wie jij bent, er staan wel 12 foto's
Maar het is wel een kutmerkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Teal het volgende:
Mijn LG is ook kapot, maar dat ligt zeker niet aan het merk
Ja.quote:
Niet danquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eerste foto die je ziet?
Of dacht je dat ik werkelijk een vogel was?![]()
Hahaha hoe wist ik hetquote:
Vliegen is heel leuk, moet je ook eens proberen in zo'n groot metalen vogelbeestquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Niet dan
O, ik wou net vragen hoe wormen smaken en hoe het is om te vliegen, nou die vraag blijft dan onbeantwoord
Er liggen er hier nog wel, maar deze is wel handig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha hoe wist ik het![]()
Nee sorry, wel vervelend voor je.
Ik heb nog wel een nokia voor je, die overleeft alles
(zelfs een volledige beurt in de wasmachine)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |