Ik weet niet precies waar mijn rij-instructeur woont, ben geen stalkerquote:
Ga jij nou maar eerst in mijn profiel kijken, daar word je veel wijzer vanquote:
Misschien was hij een hunk en wist je allan alles over hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar mijn rij-instructeur woont, ben geen stalker
Ik had stiekem al gekekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst in mijn profiel kijken, daar word je veel wijzer van
Sarcasme niet kennenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst in mijn profiel kijken, daar word je veel wijzer van
Enorme hunk ja !quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Misschien was hij een hunk en wist je allan alles over hem
Kwakzalver !quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Teal het volgende:
[..]Maar dat gaat zomaar niet
wat vond je ervan
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Enorme hunk ja !
Ik ben groter, hij heeft een tweeling van 10 en is zelf 26.
Daar ga ik wel voor !
Dat mijn telefoon kut doet sinds gisteren vanmiddag.quote:
Kut zeg. Maar CC zei toch wel dat ze wat ontvangen had?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat mijn telefoon kut doet sinds gisteren vanmiddag..
Ja. Maar gisteren liet hij ontvangstbevestigingen van hele andere mensen zien dan waar ik iets naartoe had gestuurdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kut zeg. Maar CC zei toch wel dat ze wat ontvangen had?
Owh, vervelend..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Maar gisteren liet hij ontvangstbevestigingen van hele andere mensen zien dan waar ik iets naartoe had gestuurd. En nu stuurt hij naar niemand meer berichten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |