quote:
quote:13-01 Ik ga voortaan alleen nog maar serieuze dingen posten. Dit is het einde van mijn baggeren.
Ja tuurlijk, vond het wel even leuk om je erop te pakkenquote:
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
Maar Teal, jij woont in Amersfoort dus?
Heb je toevallig met oud&nieuw iets meegekregen over een kerstbomenverbranding?
Pest me maar, het is al zwaar genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, vond het wel even leuk om je erop te pakken
meisjes plagen kusjes vragen ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Pest me maar, het is al zwaar genoeg
Mn rij-instructeur had een kerstbomenverbranding bedacht en boompies uit de hele buurt verbrand op een stapelquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee
Welke eigenlijk?
Ik zat in de kroeg
Ik ben een dudequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
meisjes plagen kusjes vragen ?
Jij bent een meisje en wil een kusje van teal?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
meisjes plagen kusjes vragen ?
ik vul wel mijn profiel naar waarheid inquote:
waar dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mn rij-instructeur had een kerstbomenverbranding bedacht en boompies uit de hele buurt verbrand op een stapel
ik ben hermo ik neuk s' avonds me zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij bent een meisje en wil een kusje van teal?
Amersfoort !quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Teal het volgende:
[..]
ik vul wel mijn profiel naar waarheid in
[..]
waar dan?
flexibel zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben hermo ik neuk s' avonds me zelf
wat is een hermo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben hermo ik neuk s' avonds me zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |