zelf vliegen, niet in een koekblikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vliegen is heel leuk, moet je ook eens proberen in zo'n groot metalen vogelbeest
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Teal het volgende:
Ik wou LaPo niet omdat ik bang ben
[..]
zelf vliegen, niet in een koekblik
balenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo hebben omdat 3 op een rij![]()
maar had het niet door.
Ja dat weet ik niet
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer postquote:
Klinkt haast als een waarschuwing voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, die eer is voor iemand die hier al langer post
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo langquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Klinkt haast als een waarschuwing voor mij
Ik wil toch niet LaPo hebben want ik weet niet hoe ik een nieuwe open
En dat plaatje en tekst en shit dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ben hier zelf ook nog niet zo lang![]()
En gewoon op 'nieuw deel' klikken en nummering + TT veranderen
Gebeurd automagisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Gewoon klikken en het komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat plaatje en tekst en shit dan?waarom is het allemaal zo moeilijk en waarom lig ik nou nog niet in bed
Nu?quote:
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegenquote:Voetballers dragen soms een broekje dat nodig aan vernieuwing toe is. Ze willen er geen afstand van doen omdat ze er een fraaie overwinning in boekten. Ze geloven dat het een succesvol broekje is, dat kan bijdragen aan nieuwe overwinningen. Dit bewijst dat voetballers dom zijn, want we maken ons allemaal schuldig aan zulke irrationele gedragingen en voorkeuren.
mooie drogredenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu?
[..]
Dit kwam ik net toevallig op de webs tegen
Hahah slim plan, moet ik eigenlijk ook maar gaan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:05 schreef Teal het volgende:
Maar zoals ik al 3x aangaf, ik ga slapen althans, dat wou ik al om 21:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |