Als ik 16 ben.. Yea right, betaal jij hem?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
scooter...
auto is toch veel beter....
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dus... dan mag het toch nog wel te kort zijn?
Scootersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Echt waar!
Volgend jaar dan toch maar een scooter kopen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik 16 ben.. Yea right, betaal jij hem?
quote:
te lang ja...quote:
Kleurtje heb ik er al sinds september in, inmiddels redelijke uitgroei (ondanks dat ik het tussendoor nog een keer heb bijgekleurd)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon zelf voor werken... doe ik ook hoor...
[..]en er ook nog een kleurtje in of niet?
[..]
te lang ja...
Tja, ik ben gewoon van mening dat lang haar (minimaal tot over schouders) gewoon het mooiste is bij vrouwen... dus jah... het is te kortquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kleurtje heb ik er al sinds september in, inmiddels redelijke uitgroei (ondanks dat ik het tussendoor nog een keer heb bijgekleurd)
Maar, is het nou echt veel te kort?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik ben gewoon van mening dat lang haar (minimaal tot over schouders) gewoon het mooiste is bij vrouwen... dus jah... het is te kort
Hooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
HOI, ben ik weer.
Net taart gegeten![]()
Nu tafel dekken voor lunch!
Tot zo iedereen
eetse!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
HOI, ben ik weer.
Net taart gegeten![]()
Nu tafel dekken voor lunch!
Tot zo iedereen
Maar je blijft wel leuk hoor merelquote:
Dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eetse!
[..]
Maar je blijft wel leuk hoor merel
verandering is niet verkeerd... geniet er ook lekker van dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar goed, meningen verschillen ook en ik wilde echt weer wat anders. Had het alweer een tijdje hetzelfde model (alleen werd het steeds langer dan) en werd het gewoon zat.
Jaa, doe ik ook ^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verandering is niet verkeerd... geniet er ook lekker van dan!
Mooizoquote:
eetse!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef 92Merel het volgende:
Eten, slim plan, ga ik ook maar eens doen !
Daag
tja, dan moet je het voorstellen om dat iedere vrijdag te doen, heb ik ook gedaan... en nu eten we al anderhalf jaar iedere vrijdag met zn allen kebabquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef tdrone het volgende:
ik wil ook kebab maar heb alleen boterhammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |