Das wel de beste suggestie ja...quote:
Goed idee!quote:
Op basis van GRTOPJW ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das wel de beste suggestie ja...
[..]
Goed idee!
Gewoon doen, anders komt het er nooit van...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Op basis van GRTOPJW ?
Of de GRTD?
Moeten dan niet meer mensen instemmenIk ben vrij nieuw hier, dus ga niet dat soort grootte veranderingen doordouwen
Goed bezig!quote:
Het idee is wel leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Teal het volgende:
Suggestie 1:
[ afbeelding ]
Suggestie 2:
[ afbeelding ]
Ja er moet nog meer aan gebeuren, maar voordat ik er een hoop werk aan heb
Zeg maar of het de juiste richting is
Ik ben simpelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk!
Lekker simpel, daar hou ik van
Dat kan, maar dat wit is wel zo rustig... zeker in combi met de fok! layout!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben simpel
Ik gooi er nog even een background bij, kijken hoe dat wordt
Kleur rood...?
Ja moet inderdaad wat meer FOK! stijl, dit wordt te bloederig / horror achtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat wit is wel zo rustig... zeker in combi met de fok! layout!
dit vind ik iets te veel gears of war..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:02 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja moet inderdaad wat meer FOK! stijl, dit wordt te bloederig / horror achtig
[ afbeelding ]
dan denkt iedereen dat we een stelletje enge mensen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die horrorstyle juist wel leuk
Heeft ook wel wat...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Teal het volgende:
Ik heb nog een suggestie:
[ afbeelding ]
Zelfde grijs als in quote balkjes
mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat...
maar de eerste heeft mijn voorkeur!
Ja oke, maar vind ik persoonlijk té simpel, maar aan de andere kant: Less is morequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat...
maar de eerste heeft mijn voorkeur!
Zeker, Less is everything!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja oke, maar vind ik persoonlijk té simpel, maar aan de andere kant: Less is more
Ik vind het wel goed zo! Moeten we het maar bij 998 al gaan invoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Teal het volgende:
Nog plaatjes erbij ofzo, of houden we het zo?
#200quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo! Moeten we het maar bij 998 al gaan invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |