Meer mensen?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is dit nu ook niet kleuren bekennen? Al meerdere zwart wit shots, met 1 persoon of ding in kleur
Het is Hannahquote:
lolzquote:
Maar waarom zou de mol dan echt haar/zijn best doen om de boel te saboteren. :Squote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Apostrof het volgende:
]
[..]
Niks qua geld. Je mag alle afleveringen meedoen en eeuwige roem.
joh ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eyecandy? Dat mens ziet er nog lelijk uit met een zak d'r overheen.
Pepijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Piles het volgende:
Wie fluisterde nou "jij was mijn mol"?
Om lekker land in het buitenland te zitten en 9 andere mensen te fuckenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
Maar waarom zou de mol dan echt haar/zijn best doen om de boel te saboteren. :S
Pepijn in Hanna d'r oor en andersomquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Piles het volgende:
Wie fluisterde nou "jij was mijn mol"?
Uhm... Nee hier ga ik niet eens op inquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
Omdat dat het spel is slimboquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
EN TOCH IN DEZEN TOPIKJE KIJKEN?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TVP, ik moet wachten tot morgen!
Het is nu nogal verpest voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TVP, ik moet wachten tot morgen!
ja dat wijf met dr haar moet kapotquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Apostrof het volgende:
Wat een scheitreclames trouwens als ik nu kijk op nederland één.
Mja ik ook, echt baggerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Deze ronde goed voorspeld![]()
Helaas vorige ronde niet meegedaan
Ik heb de tv gelijk uitgezet ik kijk er nooit naar dus ik kan het niet handelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Apostrof het volgende:
Wat een scheitreclames trouwens als ik nu kijk op nederland één.
Zusje van Hannah?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat wijf met dr haar moet kapot
Dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Als Pepijn de andere optie had gekozen, wie had er dan, anders dan Soundos, uitgemoeten? Want alle anderen hadden al een groen scherm gehad. Of had iemand die al een groen scherm had gekregen dan alsnog weg gemoeten?
Ja, omdat iedereen door ging, kreeg iedereen een groen scherm. We kregen nooit te weten wie er uit was gegaan, omdat we die dan natuurlijk al konden afspreken als mol.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Als Pepijn de andere optie had gekozen, wie had er dan, anders dan Soundos, uitgemoeten? Want alle anderen hadden al een groen scherm gehad. Of had iemand die al een groen scherm had gekregen dan alsnog weg gemoeten?
Jan Kooimanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Wie was er ook al weer zo slim om alles op 1 persoon te gooien?
Jan, dus of hij is de mol, of hij weet wie de mol is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Pepijn had al besloten of er iemand uit moest voordat de schermen werden getoond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Pepijn's keuze was op dit moment al bekend, dus er werd gesuggereerd dat Soundos er anders uit was gevlogen, maar dat hoeft helemaal niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Of hij lult gewoon uit zn nekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jan, dus of hij is de mol, of hij weet wie de mol is.
Of hij bluft keihard op TVquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een groen scherm omdat Pepijn daarvoor had gekozen. Pieter-Jan koos er echter voor dat pas te vertellen toen iedereen behalve Soundos al het scherm had gezien. Maw, iedereen kon een rood scherm verdiend hebben, niet alleen Soundos.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Kooijemans.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Ligt eraan, soms doen mensen ze cadeau. We zien het volgende aflevering.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef PartyHardy het volgende:
Wat gebeurd er met de vrijstelling die Hannah had voor aflevering 3 ? Vervalt dat gewoon?
Pieter Jan vroeg dat pas bij de laatste (Soundos), dus PJ wist dan het antwoord van Pepijn al. (Misschien was dat ook zo, heb ik dan ff gemist)quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja, omdat iedereen door ging, kreeg iedereen een groen scherm. We kregen nooit te weten wie er uit was gegaan, omdat we die dan natuurlijk al konden afspreken als mol.
Omdat ze als mol haar vakantievriendin daar heeft bedrogen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef PartyHardy het volgende:
Wat gebeurd er met de vrijstelling die Hannah had voor aflevering 3 ? Vervalt dat gewoon?
Ja respect daarvoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kooijemans.
Het spijt me te zeggen, dat wat hij deed met die hooibaal was ook wel slim.
Toen ik dat zag vroeg ik me af of je dan niet gewoon de hele tijd met zo'n ding voor kon lopen. Dan wordt je toch nooit geraakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kooijemans.
Yep. Jan is dus niet de mol lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef .aeon het volgende:
[..]
Toen ik dat zag vroeg ik me af of je dan niet gewoon de hele tijd met zo'n ding voor kon lopen. Dan wordt je toch nooit geraakt?
Van achteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef .aeon het volgende:
[..]
Toen ik dat zag vroeg ik me af of je dan niet gewoon de hele tijd met zo'n ding voor kon lopen. Dan wordt je toch nooit geraakt?
Is niet bekend. Dat Soundos als laatste kwam wilde niet per defi zeggen dat zij ook de meeste fouten had.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Dit dacht ik ook meteen. Zat hij niet op Art, na die tweede opdracht? Of Anna, met haar rare stilte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jaa ik dacht meteen al bij die andere mensen van hoezo hou je er niet iets voor? maar dacht dat dat niet mocht ofzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kooijemans.
Ik had verwacht dat je dat niet mocht doen. Dat de rest daar niet op kwamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kooijemans.
Misschien moet je juist letten op mensen die niet opvallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hannah zei wel dat ze op Pepijn zat, maar vorige week zei ze nog vol voor Horace te gaan. Mensen die me zijn opgevallen vandaag: Art, Karin en Pepijn.
Alleen maar slim.quote:
Dat zou heeeel lame zijn.. t kan natuurlijk wel dat elke week een letter staat voor één kandidaat die je weg kunt strepen.. dat zouden dan tot nu toe Karin en Art óf Anna zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat volgende week de titel van de aflevering niet met een R begint, want dan hebben we alleen nog een I en een N nodig om Karin te maken. =
hoeveel afleveringen zijn er?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat volgende week de titel van de aflevering niet met een R begint, want dan hebben we alleen nog een I en een N nodig om Karin te maken.
Maar omdat iedereen liep te mollen, is het lastig om de echte mol op te sporen. Jan is het zeker niet, want hij heeft eigenhandig 1500 euro in de pot gekregen. Als hij de mol was, had hij zich heel makkelijk kunnen laten afknallen.
Ik blijf toch nog even bij Horace, denk ik. Als mol kon hij makkelijk een joker weggeven, al is het maar om vertrouwen te winnen. En ik vond het opvallend dat hij zei 'Dit was alles wat ze me beloofd hadden.'
Karin de Mol kan welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn er?
Karin de Groot, zouden er 12 moeten zijn
Iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dat shirt waar ook 8x op werd ingezoomd.Als ze dat nou subtiel hadden gebracht had het discussies kunnen opwekken.
Welk shirt? van Art?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dat shirt waar ook 8x op werd ingezoomd.Als ze dat nou subtiel hadden gebracht had het discussies kunnen opwekken.
"Karin de Mol" is tien letters. En bij de elfde aflevering wordt het bekend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn er?
Karin de Groot, zouden er 12 moeten zijn
en de dame met mand op hoofd liep de andere kant in beeld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat waren ze lomp trouwens tijdens dat bewegend schilderij zeg. Die fotograaf had de 2e keer geen flits, de parasol veranderde van kleur, volgensmij veranderden die schoenpoetsers ook nog van positie.
Ik kan me van de eerste kandidaten nog voorstellen dat ze de minder obviouse dingen willen noemen zodat de laatste paar kandidaten t niet te moeilijk krijgen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat waren ze lomp trouwens tijdens dat bewegend schilderij zeg. Die fotograaf had de 2e keer geen flits, de parasol veranderde van kleur, volgensmij veranderden die schoenpoetsers ook nog van positie.
Allemaal tactiek denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmm..quote:En ja hoor. Het eerste slachtoffer is gevallen. Als Hanna deze executie had overleefd, had ze sowieso aflevering vier gehaald en dat is zuur voor haar, maar een beetje een opluchting voor mij. Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken. Dat denk ik tenminste. Minder leuk is dat de pot nogal vol zit. Meer dan ¤ 9000,- en dat vind ik niet bepaald leuk, dus daar moet zo snel mogelijk wat aan worden gedaan. Deze aflevering is er ¤ 3000,- verdiend, maar gelukkig bleef het geld van het Leven Stilleven liggen. Zelf vind ik het nogal grappig hoe dat ging, want zelfs Hanna hielp me bij de schone taak van het laten mislukken van deze opdracht. En dat terwijl ze echt niet de Mol is. Of moet ik zeggen 'niet de Mol was'... Dag Hanna, ik zie je wel weer bij de reünie.
Groeten van de Mol.
Montage om Horace verdacht te maken, die is het dus zeker nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vraag me af waarom horace zei: Trust nobody!
Is dat altijd de 'slogan' van wie is de mol? of was dat al bekend tijdens de opnames of pas bij de montage ervan overal bijgeplakt? want anders vind ik dit ook best verdacht..
Nee, verdeeld toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:
Jan had toch gewoon het geld van Art gepakt?
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Editeur het volgende:
Weet iemand wie de laatste paar deelnemers waren in de rij voor de memorie?
"Allemaal theater"quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat was de titel eigenlijk van deze aflevering?
Ja vooraf.quote:
Kunst, Art...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jan valt af. Art blijft nog steeds verdacht (had die nou ook geld bij de boobytrap-opdracht? Ja toch?). En bij de executie kwam uitvoerig kunst in beeld (evenals de test in de vorige uitzending).
En Jan achteraan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.
Jan had geloof ik 1500 in de pot gebracht, en ik weet niet meer hoeveel PJ de kandidaten had gegeven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja vooraf.
Maar toen Art af ging kon Jan toch gewoon zijn geld pakken of was het niet zo makkelijk
haha dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja vooraf.
Maar toen Art af ging kon Jan toch gewoon zijn geld pakken of was het niet zo makkelijk
Yepquote:
2500quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan had geloof ik 1500 in de pot gebracht, en ik weet niet meer hoeveel PJ de kandidaten had gegeven.
waarschijnlijk niks want er zit geen k in van kleur bekennenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
Horace Cohen = elf letters, for what it's worth
maar hij haalde toch een briefje van 500 eruit en 2 briefjes die de blauwe kleur hadden en bij de eerste zij hij duizend en daarna gaf hij nog een briefje terwijl dat niet 2x 500 kan zijn want die was een andere kleur of blauw was 250 en die eerste was 1000quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jan had trouwens 1500 euro verdient met Mission Impossible. En daarmee dus niet het geld van Art opgepakt, wat niet mogelijk was want als je af bent moet je per direct stoppen met de proef.
Janquote:# Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen? 4:42 AM Jan 8th via TweetDeck
Artquote:Overigens: Art hield van topografie. Beetje raar om dat zo te zeggen, zeg dan reizen/landen.
Topo betekent 'mol' in het spaans.
Oeh, de topografie vind ik wel een aannemelijke aannamequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jan
Maar dan ergens anders:
[..]
Art
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Hannah gaf nog wel wat comic relief, toen ze elke keer op haar bek ging.
Kom op zeg, ik vind het fijn dat er wat te lachen valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..
Dan doet ie 't héél goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Art is veel te obvious bezig, zou jammer zijn als ie de mol is. Hij legt het er te dik op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Ik zou het vooral jammer vinden als Karin de mol is. Ik heb het niet zo op 'onnozele' mollenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Art is veel te obvious bezig, zou jammer zijn als ie de mol is. Hij legt het er te dik op.
Nou, nee dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef MelR het volgende:
En ja hoor. Het eerste slachtoffer is gevallen. Als Hanna deze executie had overleefd, had ze sowieso aflevering vier gehaald en dat is zuur voor haar, maar een beetje een opluchting voor mij. Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken. Dat denk ik tenminste. Minder leuk is dat de pot nogal vol zit. Meer dan ¤ 9000,- en dat vind ik niet bepaald leuk, dus daar moet zo snel mogelijk wat aan worden gedaan. Deze aflevering is er ¤ 3000,- verdiend, maar gelukkig bleef het geld van het Leven Stilleven liggen. Zelf vind ik het nogal grappig hoe dat ging, want zelfs Hanna hielp me bij de schone taak van het laten mislukken van deze opdracht. En dat terwijl ze echt niet de Mol is. Of moet ik zeggen 'niet de Mol was'... Dag Hanna, ik zie je wel weer bij de reünie.
Groeten van de Mol.
We hebben Hannah die nooit zien overhandigen aan Anna, dus wat daarmee gebeurd is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
door uitschakeling van hannah is anna haar mogelijke vrijstelling van afl. 3 kwijt
Wut, waarom?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
door uitschakeling van hannah is anna haar mogelijke vrijstelling van afl. 3 kwijt
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.quote:
Jaa dat is vaker gebeurd geloof ik, met vrijstellingen weet ik het niet maar wel met jokers.. weet alleen zo ff geen voorbeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Mag dat eigenlijk, als je afvalt toch nog iets geven aan een andere kandidaat?
Hanna mocht een iemand meenemen, dat zou Anna waarschijnlijk geweest zijn, omdat zij die hint gaf.quote:
Ah, had zij die. Duidelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.
dat dus, dat zou mogelijk anna zijn omdat die had gezegd waar die stondquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.
Als hij de mol is heeft zij vast niet gezegd dat hij haar mol wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat die Pepijn doet is wel superslim als ie de mol is
Tegen hanna zeggen dat zij z'n mol was.
Oh, ik kan me veel betere herinneren eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef UltraR het volgende:
Wat was die boobytrap opdracht onbeschrijflijk vet zeg!
Wat mij betreft echt de tofste opdracht die ik ooit bij Wie is de mol heb gezien. Zat letterlijk te stuiteren op de bank!
Mijn beste herinnering van de mol is de Bungeejump opdracht in aflevering 1. Sindsdien ben ik hooked.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef sheotah het volgende:
[..]
Oh, ik kan me veel betere herinneren eigenlijk
Patrick stond 2e volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.
Ja precies! Ik heb precies hetzelfde! Vanaf dat moment nooit meer één aflevering gemist!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Mijn beste herinnering van de mol is de Bungeejump opdracht in aflevering 1. Sindsdien ben ik hooked.
Is nog steeds mijn mol. Wel vreemd dat hij klaarblijkelijk met Art had afgesproken dat hij verdacht moet worden na opdracht 1 en als mol niet slim om zo vroeg in het rijtje te gaan staan. Maar uiteindelijk brengt hij niet veel geld in het laadje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Eigenlijk is Patrick wel een van de minst opvallende kandidaten, hij komt weinig aan het woord, houdt zich veel op de achtergrond. Vlak hem niet uit!
Daar let ik ook altijd op maar ik zag zo 123 geen verschilquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog veranderingen gespot in de leader? Ik dacht even te merken dat de scene met de botsende bussen wat langer leek dan vorige week.
En haar omschrijving was dat ze altijd Haantje de voorste was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
Radio aanwijzing; "ten eerste."
Anna mag als eerste en op de achtergrond verschijnt een schilderij met een soort van mol..
Hmm. De complottheorieën vliegen alweer rond.
Anna, ze had ook een Star Wars shirt aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Wie was eigenlijk degene die als omschrijving iets met Star Wars had?
Anna. Zij had ook een shirt van Star Wars aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna, ze had ook een Star Wars shirt aan
Dan heb je de laatste jaren pech. Die deden zich zo dom voor, dat het ongeloofwaardig werd. Hetzelfde nu met Karin inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zou het vooral jammer vinden als Karin de mol is. Ik heb het niet zo op 'onnozele' mollen
Nu vind ik haar nog leuker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna, ze had ook een Star Wars shirt aan
Anna. Wat wel obvious was met haar SW-shirt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Anna volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En haar omschrijving was dat ze altijd Haantje de voorste was.
Lijkt me wel dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Er van uitgaande dat Hannah de waarheid sprak en wellicht gespreid heeft over Horace en Pepijn, kunnen we die 2 dan al deels uitsluiten voor de Mol?
of ze is zo dom geweest om niet goed op te letten en de vragen fout te beantwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Er van uitgaande dat Hannah de waarheid sprak en wellicht gespreid heeft over Horace en Pepijn, kunnen we die 2 dan al deels uitsluiten voor de Mol?
Kennen ze elkaar goed ja? Ik dacht juist dat Miryanna en Anna meer ''vriendjes'' waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken'.
Hannah kent Anna erg goed..
Ik denk niet zo gek veel. In al die landen zijn die autoriteiten niet zo lastig om iets te organiseren lijkt me..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me elke afl af wat dat programma wel niet moet kosten om te produceren
Anna moest zo huilen toen ze weg moestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kennen ze elkaar goed ja? Ik dacht juist dat Miryanna en Anna meer ''vriendjes'' waren.
Misschien omdat ze nu kan fluiten naar haar vrijstelling ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna moest zo huilen toen ze weg moestBOEEHOEE!
Ja, gespeeld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna moest zo huilen toen ze weg moestBOEEHOEE!
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nu kan fluiten naar haar vrijstelling ?
Niets is logisch en nergens wordt over nagedacht op zo'n moment. Dennis Storm was daar in 2009 erg goed in, die zorgde er voor dat eerst iedereen even nadacht voordat men aan een opdracht begon. Het programma suggereert altijd een bepaalde waterdichtheid qua opdrachten, maar als je goed luistert zijn er altijd gaten in het net te vinden, zoals vandaag Jan bewees met zijn hooibaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef sjak het volgende:
Hoe stonden ze eigenlijk voordat ze in een rij moesten staan bij het levende schilderij. Maw was het logisch dat Jan achteraan ging staan en Soundos vooraan?
Nee inderdaad, ze is ietwat schreeuweriger, maar verder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Soundos ook lang zo irritant niet als dat iedereen hier zegt dat ze is.
Nou, mwa, tja, de Mol heeft wel een opdracht en moet de opdrachten zoveel mogelijk verpesten...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niets is logisch en nergens wordt over nagedacht op zo'n moment. Dennis Storm was daar in 2009 erg goed in, die zorgde er voor dat eerst iedereen even nadacht voordat men aan een opdracht begon. Het programma suggereert altijd een bepaalde waterdichtheid qua opdrachten, maar als je goed luistert zijn er altijd gaten in het net te vinden, zoals vandaag Jan bewees met zijn hooibaal.
Hmm, wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al een paar jaar op rij dat zo'n seniore vrouw als eerste afvalt.
Hannah is 26.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
maar is wel de enige die een groot geldbedrag binnen sleept.. ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Paxcon het volgende:
ik denk trouwens niet dat het Karin is, want hoe zij keek toen ze hoorden dat de mol in de bus zat kon haast niet gespeeld zijn. Die Jan houdt zich overal een beetje buiten enzo. Ik verdenk hem het meest. Hij heeft ook een beetje een geniepig hoofd
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm... Nee hier ga ik niet eens op in
Ja. Ze is kreupel en rimpelig.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Obvious troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik herinner me toch dat de vorige keren Loretta Schrijver, Vera Mann & Annet van Trigt als eerste afvielen.
En die zien er jonger uit als Hannah.
Hotelkamer van Horace en Pepijn 111. Meer heb ik eigenlijk niet gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Obvious troll.
Zijn er nog opvallende dingen gebeurd qua cijfers?
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hotelkamer van Horace en Pepijn 111. Meer heb ik eigenlijk niet gezien.
Geen ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?
Dat is ook wat Soundos al zei, maar dat ligt wel erg voor de hand denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh! Ik heb nog een leuke! Vorige week museo de ARTe, vandaag Santa ANA. Misschien is het een hint over wie het niet is?
Nou ja, je post had foutieve informatie, aangezien Hannah absoluut niet een van de oudere kandidaten is. En als je dat dan vol blijft houden, dan kan dat wel eens gezien worden als een troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als je eens een post hebt ZONDER waardeloze theorie over wie de mol is ben je een troll?
Nee, als je iemand als seniore deelnemer beschrijft, en als je er dan op wordt gewezen dat ze 26 is je woorden niet intrekt, dan ben je een troll.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als je eens een post hebt ZONDER waardeloze theorie over wie de mol is ben je een troll?
Ik denk niet dat het eerder is voorgekomen dat de hints tesamen wijzen naar diegene die het NIET zijn, plausibel dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh! Ik heb nog een leuke! Vorige week museo de ARTe, vandaag Santa ANA. Misschien is het een hint over wie het niet is?
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef UltraR het volgende:
Waarom geilt Soundos zo op Pieter-Jan?
Het gaat meer over het feit van: nu krijgen we de opdracht te weten, of nu gaat er iets spannends gebeuren. Niet echt van : WOW wat is die Pieter-jan toch een beroemdheid/lekker ding?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereen" en "...er verscheen een silhouet en we hadden allemaal van YES DIT WORDT VET." Ik bedoel, oké, ik ben strontjaloers dat die mensen aan zo'n tof spel mogen doen maar kom op, het is Pieter-Jan maar.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik al eens gezegd hoe jong Hannah wel niet is? 26 schijnt!
Dat onderbreekt toch wel de reeks van oudere (ik zou bijna zeggen 'seniore') vrouwen die als eerste afvallen, erg opvallend en op feiten berust!
Zo beter ?
Maar het zou wel tof zijn als Art en Jan opeens slipjes naar 'm gaan gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Het gaat meer over het feit van: nu krijgen we de opdracht te weten, of nu gaat er iets spannends gebeuren. Niet echt van : WOW wat is die Pieter-jan toch een beroemdheid/lekker ding?
Daar heb ik inderdaad ook op gelet, maar dat was vorig jaar al gedaan toch? Ik zag niet echt iets opvallends eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Geen idee of het genoemd is, en of het wat te betekenen heeft. Vorige week had Art zo'n Inge-actie met vingers in een bepaalde houding a la gebarentaal, en vanavond zag ik Pepijn ook zo'n zelfde actie doen bij de groepsfoto.
Haha, kijken of hij dan nog zo mysterieus en nuchter blijft met zijn pokerface..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het zou wel tof zijn als Art en Jan opeens slipjes naar 'm gaan gooien.
Ten tijde van Angela was het allemaal nog veel gewonerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem allemaal wel verafgoden. "Opeens verscheen Pieter-Jan en toen was iedereen" en "...er verscheen een silhouet en we hadden allemaal van YES DIT WORDT VET." Ik bedoel, oké, ik ben strontjaloers dat die mensen aan zo'n tof spel mogen doen maar kom op, het is Pieter-Jan maar.
Het viel mij ook gewoon op. Het zou ook té duidelijk zijn zo'n hint m.i.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad ook op gelet, maar dat was vorig jaar al gedaan toch? Ik zag niet echt iets opvallends eigenlijk.
oke. dan is art de mol..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Op 33.30 loopt er iemand in beeld met fiets aan de hand die misschien wel hetzelfde rode shirt aan heeft als Art had in aflevering 1:
[ afbeelding ]
Hij doet het best goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind hem juist wel tof als presentator. Hij speelt 't lekker mysterieus inderdaad.
Karel van der Graafquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind hem juist wel tof als presentator. Hij speelt 't lekker mysterieus inderdaad.
Al kan die uitspraak van Jan natuurlijk ook zijn geknipt uit een heel ander moment.. ze suggereren nu heel erg dat hij op Art zit, maar wieweet zei hij wel dat ie de mol doorhad na een andere opdracht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Toad het volgende:
Op basis van de eerste twee afleveringen zou ik zeggen dat Karin de mol is. Verpest opdrachten, doet zich anders voor dan ze werkelijk is (dommer) en valt buiten de groep.
Volgens mij zit Jan volledig op Art nadat 'ie opeens in de ruïne opdracht ging rennen. En Jan ging er niet uit. Dus dat pleit weer voor Art.
Dat het samen 3 is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
en wat is er opvallend aan het cijfer 111?
Succces met verzamelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen we niet ergens in een Google Docs-documentje álle aanwijzigingen, theorien enzo bijhouden?
Aan het eind kunnen we dan kijken wat juist was
Dat is altijd al zo geweest..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Toad het volgende:
en ik vind de montage (zoals ik al eerder zei) echt vervelend (kandidaten die gaan zeggen wat ze zien; kom op zeg, ik zit niet naar een soap op MTV te kijken).
én 111 is ook 3 tekensquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat het samen 3 is.
En 3 is het aantal letters in het woord MOL.
http://online.indes.gob.sv/quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef megamandy het volgende:
Btw, over de vorige aflevering nog eens. Zal wel niet heel belangriijk zijn. Maar in het voetbalstadion stond Indes El Salvador. Nu zit het mij dwars dat ik niet weet wat Indes betekent, iemand?
Nu is ze anders dan vorige week..Erik kijk jij naar Op zoek naar Zorro? elke zaterdag daar is Soundes te zien op internet in de backstage.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Soundos ook lang zo irritant niet als dat iedereen hier zegt dat ze is.
Ja, ik kijk het, maar niet de backstage. Wist wel dat ze daar te zien was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu is ze anders dan vorige week..Erik kijk jij naar Op zoek naar Zorro? elke zaterdag daar is Soundes te zien op internet in de backstage.
Opvallendquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick zegt in een biecht: Tomeloos positief = TOPO = Mol?
Niet toen Jon er in was, en die was toen de molquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Het mòet Karin wel zijn. Anders was ze er als eerste uitgevlogen. Ze is immers de enige senior in de groepEn vorige seizoenen vloog de senior er ook vaak het eerste uit
Niet in de biecht, Soundos leest Patrick's verhaaltje op toch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
met een streep ertussen waardoor er "ja art" staat...maar ja, te simpel imo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef kwee2 het volgende:
hmm op de site staat ook bij de beginpagina: jardineria articulos. Kan verwijzen naar ART. Maar de vertaling betekent tuinartikelen.......
Anette van Trigt was de tweede, Nicolette Kluijver was de eerste.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Het mòet Karin wel zijn. Anders was ze er als eerste uitgevlogen. Ze is immers de enige senior in de groepEn vorige seizoenen vloog de senior er ook vaak het eerste uit
Hier zitten toch wel haken en ogen aan, hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Aalbers het volgende:
Aangezien Jan op een persoon zat - en laat ik er vanuit gaan dat hij niet liegt en niet de mol is-, en hij door is heeft hij het waarschijnlijk bij het juiste eind. Er is een minieme kans dat Hanna ook op een persoon zat, of perongeluk nog minder dan Jan (die op een foute mol zat) goed had. Als dat zo is zal Jan in een van de volgende afleveringen er snel uit vliegen.
Hoe komt Jan aan zijn informatie over de mol?
Als je naar bijvoorbeeld de afleveringen van vorig jaar keek, vertelde Erik dat hij al snel Kim verdacht vond, en zo veel mogelijk opdrachten met haar wilde doen. Jan heeft waarschijnlijk zijn info uit de mensen gehaald met wie hij een opdracht samen deed.
Nu zat Jan in de eerste opdracht, met het vuurwerk, in de groep van de ontvangers samen met Hanna, Karin en Patrick. Hanna kunnen we wel afstrepen, want die is er uit.
Het tweede spel was niet in koppeltjes. Wel als je op Karin en Patrick let, haalt Karin geld binnen in de opdracht met de mandjes.
Uit de tekst die Jan bij de eerste aflevering zei ten tijde van het invullen van de toets, ging hij spreiden. Hier is weinig info uit te halen
Bij de opdrachten van aflevering twee waren er wederom weinig groepjes. Je had de opdracht in het theather, daarin was onduidelijk een groepje te vinden. Jan ging samen met Art als laatste bij de mijnenveld opdracht, hij heeft dus gezien wat iedereen deed.
Uit deze opdrachten heeft Jan zijn info gehaald, en waarschijnlijk de mol ontmaskerd. Voor mij zijn Karin en Patrick dus potentiele mollen
In het begin zeg ik toch dat ik er van uit ga dat Jan niet loog over het gegeven dat hij op een persoon zit. Jan heeft de mol aan het werk gezien, in de opdrachten inderdaad. Ik zeg in het begin ook dat ik dat schrijf er van uitgaande dat Jan niet de mol is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef sheotah het volgende:
[..]
Hier zitten toch wel haken en ogen aan, hoor
• Heeft Jan echt maar op 1 persoon ingezet in de test? Of zou hij toch stiekem zijn kansen hebben verspreid (wat veel slimmer is aan het begin, zeker omdat iedereen wel een beetje probeert te 'mollen'.)
• Jan zegt dat hij de Mol aan het werk heeft gezien. Dat is zo gemonteerd dat wij dat direct zien ná de scene in de boobytrap-opdracht van het moment dat Jan nog roept 'wacht' en Art niet luistert en als een dolle gaat rennen en even later 'af' is. Zo zou je kunnen denken dat hij Art als Mol verdenkt.
• Je ziet in je hele betoog 1 persoon over het hoofd en dat is Jan zelf. (alhoewel ik niet denk dat hij de Mol is overigens)
Dat hoeft niet. Hij kan ook per ongeluk (relatief) veel vragen goed gehad hebben. Als Jans mol bijvoorbeeld bij de echte Mol in een groepje heeft gezeten. Of bij de echte Mol op de kamer heeft gelegen, hetzelfde gerecht heeft gegeten, dezelfde drank heeft gedronken, dezelfde kleur broek aangehad heeft, van hetzelfde geslacht is, noem maar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Aalbers het volgende:
Aangezien Jan op een persoon zat - en laat ik er vanuit gaan dat hij niet liegt en niet de mol is-, en hij door is heeft hij het waarschijnlijk bij het juiste eind.
Ja, of hij weet dat er in de volgende aflevering er weer een hele smak geld uit de pot kan gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jan hooijman heeft veel geld binnengehaald.
Dat zou de mol nooit doen.
En zeker niet met zo'n baal voor je als bescherming
Dat sowieso, maar daar is je invloed mee beperkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus moet je gewoon alle namen fout invullen zodat de kans dat zes het goed hebben kleiner wordt. Het is toch niet controleerbaar wie welke naam ingevuld heeft.
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja dus? Het zijn vrijwel allemaal acteurs..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!" Erg overdreven.
Daarom is het minder leuk met BN'ers, die geven minder om het geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:18 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het de eerste twee afleveringen enorm meevallen hoeveel iedereen de mol loopt uit te hangen.![]()
Dat is echt hetgene dat het programma kan maken of breken. Het is alleen vet als er ook voldoende mensen zijn die gewoon enorm hun best doen om een opdracht te laten slagen.
Vergeet Karin niet, die speelt de hele tijd de vrouw die er niks van snapt en verkloot zo wel veel geld voor de pot.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo ik ben weer helemaal bij!
Ik ben blij dat Hanna eruit is, irritant mens. Jan was goed bezig als kandidaat zijnde en Horace doet soms wel raar (zoals die vrijstelling). Art is inderdaad veeeeels op opvallen met z'n shirtjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |