abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 januari 2011 @ 23:03:05 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91291885
Kunnen we niet ergens in een Google Docs-documentje álle aanwijzigingen, theorien enzo bijhouden?
Aan het eind kunnen we dan kijken wat juist was :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:04:06 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91291945
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen we niet ergens in een Google Docs-documentje álle aanwijzigingen, theorien enzo bijhouden?
Aan het eind kunnen we dan kijken wat juist was :D
Succces met verzamelen ^O^ .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_91291949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:47 schreef Toad het volgende:
en ik vind de montage (zoals ik al eerder zei) echt vervelend (kandidaten die gaan zeggen wat ze zien; kom op zeg, ik zit niet naar een soap op MTV te kijken).
Dat is altijd al zo geweest..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:06:15 #254
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91292084
Btw, over de vorige aflevering nog eens. Zal wel niet heel belangriijk zijn. Maar in het voetbalstadion stond Indes El Salvador. Nu zit het mij dwars dat ik niet weet wat Indes betekent, iemand?
吴 曼 迪
pi_91292088
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat het samen 3 is.
En 3 is het aantal letters in het woord MOL.
én 111 is ook 3 tekens :o _O_
pi_91292371
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef megamandy het volgende:
Btw, over de vorige aflevering nog eens. Zal wel niet heel belangriijk zijn. Maar in het voetbalstadion stond Indes El Salvador. Nu zit het mij dwars dat ik niet weet wat Indes betekent, iemand?
http://online.indes.gob.sv/ :)
pi_91292720
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Piles het volgende:

[..]

én 111 is ook 3 tekens :o _O_
WOW
(dat zijn er ook drie!)
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:29:02 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91293599
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Soundos ook lang zo irritant niet als dat iedereen hier zegt dat ze is.
Nu is ze anders dan vorige week..Erik kijk jij naar Op zoek naar Zorro? elke zaterdag daar is Soundes te zien op internet in de backstage.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:29:57 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91293651
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nu is ze anders dan vorige week..Erik kijk jij naar Op zoek naar Zorro? elke zaterdag daar is Soundes te zien op internet in de backstage.
Ja, ik kijk het, maar niet de backstage. Wist wel dat ze daar te zien was.
Hoogachtend,
Erik.
pi_91293739
Art Rooijakkers is de mol.

Slotje :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:34:03 #261
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91293871
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Art Rooijakkers is de mol.

Slotje :')
Leuk molleke dan.
pi_91294374
hmm op de site staat ook bij de beginpagina: jardineria articulos. Kan verwijzen naar ART. Maar de vertaling betekent tuinartikelen.......
pi_91294727
Patrick zegt in een biecht: Tomeloos positief = TOPO = Mol?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:56:07 #264
57434 Marloes
Digital Love
pi_91295135
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend :Y
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_91295151
Het mòet Karin wel zijn. Anders was ze er als eerste uitgevlogen. Ze is immers de enige senior in de groep :P En vorige seizoenen vloog de senior er ook vaak het eerste uit :D
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:57:18 #266
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91295203
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Het mòet Karin wel zijn. Anders was ze er als eerste uitgevlogen. Ze is immers de enige senior in de groep :P En vorige seizoenen vloog de senior er ook vaak het eerste uit :D
Niet toen Jon er in was, en die was toen de mol :P.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:00:28 #267
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91295376
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet in de biecht, Soundos leest Patrick's verhaaltje op toch.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:03:03 #268
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_91295506
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef kwee2 het volgende:
hmm op de site staat ook bij de beginpagina: jardineria articulos. Kan verwijzen naar ART. Maar de vertaling betekent tuinartikelen.......
met een streep ertussen waardoor er "ja art" staat...maar ja, te simpel imo.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:10:40 #269
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_91295854
Die Kooijemans. Wat een tv-talent.
pi_91296567
Het is wachten op Wikileaks, die brengen de mol vast eerder naar buiten..
pi_91297192
Aangezien Jan op een persoon zat - en laat ik er vanuit gaan dat hij niet liegt en niet de mol is-, en hij door is heeft hij het waarschijnlijk bij het juiste eind. Er is een minieme kans dat Hanna ook op een persoon zat, of perongeluk nog minder dan Jan (die op een foute mol zat) goed had. Als dat zo is zal Jan in een van de volgende afleveringen er snel uit vliegen.

Hoe komt Jan aan zijn informatie over de mol?

Als je naar bijvoorbeeld de afleveringen van vorig jaar keek, vertelde Erik dat hij al snel Kim verdacht vond, en zo veel mogelijk opdrachten met haar wilde doen. Jan heeft waarschijnlijk zijn info uit de mensen gehaald met wie hij een opdracht samen deed.

Nu zat Jan in de eerste opdracht, met het vuurwerk, in de groep van de ontvangers samen met Hanna, Karin en Patrick. Hanna kunnen we wel afstrepen, want die is er uit.

Het tweede spel was niet in koppeltjes. Wel als je op Karin en Patrick let, haalt Karin geld binnen in de opdracht met de mandjes.

Uit de tekst die Jan bij de eerste aflevering zei ten tijde van het invullen van de toets, ging hij spreiden. Hier is weinig info uit te halen

Bij de opdrachten van aflevering twee waren er wederom weinig groepjes. Je had de opdracht in het theather, daarin was onduidelijk een groepje te vinden. Jan ging samen met Art als laatste bij de mijnenveld opdracht, hij heeft dus gezien wat iedereen deed.

Uit deze opdrachten heeft Jan zijn info gehaald, en waarschijnlijk de mol ontmaskerd. Voor mij zijn Karin en Patrick dus potentiele mollen
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:46:47 #272
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91297201
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Anette van Trigt was de tweede, Nicolette Kluijver was de eerste.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91297715
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Aalbers het volgende:
Aangezien Jan op een persoon zat - en laat ik er vanuit gaan dat hij niet liegt en niet de mol is-, en hij door is heeft hij het waarschijnlijk bij het juiste eind. Er is een minieme kans dat Hanna ook op een persoon zat, of perongeluk nog minder dan Jan (die op een foute mol zat) goed had. Als dat zo is zal Jan in een van de volgende afleveringen er snel uit vliegen.

Hoe komt Jan aan zijn informatie over de mol?

Als je naar bijvoorbeeld de afleveringen van vorig jaar keek, vertelde Erik dat hij al snel Kim verdacht vond, en zo veel mogelijk opdrachten met haar wilde doen. Jan heeft waarschijnlijk zijn info uit de mensen gehaald met wie hij een opdracht samen deed.

Nu zat Jan in de eerste opdracht, met het vuurwerk, in de groep van de ontvangers samen met Hanna, Karin en Patrick. Hanna kunnen we wel afstrepen, want die is er uit.

Het tweede spel was niet in koppeltjes. Wel als je op Karin en Patrick let, haalt Karin geld binnen in de opdracht met de mandjes.

Uit de tekst die Jan bij de eerste aflevering zei ten tijde van het invullen van de toets, ging hij spreiden. Hier is weinig info uit te halen

Bij de opdrachten van aflevering twee waren er wederom weinig groepjes. Je had de opdracht in het theather, daarin was onduidelijk een groepje te vinden. Jan ging samen met Art als laatste bij de mijnenveld opdracht, hij heeft dus gezien wat iedereen deed.

Uit deze opdrachten heeft Jan zijn info gehaald, en waarschijnlijk de mol ontmaskerd. Voor mij zijn Karin en Patrick dus potentiele mollen
Hier zitten toch wel haken en ogen aan, hoor :)

• Heeft Jan echt maar op 1 persoon ingezet in de test? Of zou hij toch stiekem zijn kansen hebben verspreid (wat veel slimmer is aan het begin, zeker omdat iedereen wel een beetje probeert te 'mollen'.)
• Jan zegt dat hij de Mol aan het werk heeft gezien. Dat is zo gemonteerd dat wij dat direct zien ná de scene in de boobytrap-opdracht van het moment dat Jan nog roept 'wacht' en Art niet luistert en als een dolle gaat rennen en even later 'af' is. Zo zou je kunnen denken dat hij Art als Mol verdenkt.
• Je ziet in je hele betoog 1 persoon over het hoofd en dat is Jan zelf ;). (alhoewel ik niet denk dat hij de Mol is overigens)
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:01:48 #274
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91297717
Even een paar dingen die ervoor pleiten dat ik sommige mensen NIET als mol zie op basis van deze aflevering.

Anna: zegt van star wars te houden en draagt bij dezelfde opdracht een t-shirt met een star wars print. Zou een mol niet echt een, twee, drie doen. Bij de volgende opdracht vindt ze het nog niet veilig genoeg om met geld het parcour te lopen, een mol zou het risico graag nemen als de kans ertoe is. Is aangevroten trouwens correct Nederlands?

Karin: gebruikt in haar date-omschrijving "de rode kamer" een titel van een programma wat ze gepresenteerd heeft, oftewel te opvallend.

Jan: haalt veel geld binnen deze aflevering en geeft Art ook tips tijdens het parcours om rustig aan te doen (waarna Art overigens gaat rennen).

Aparte keuzes van mensen:
Horace: zegt dankjewel als hij klaar is met het voordragen van de contactadvertentie, klonk een beetje raar. Bij de tweede opdracht zei hij "Het was alles wat ze me beloofd hadden, het was echt waanzinnig!"
Art: vlak nadat Jan zegt voorzichtig te lopen op het nieuwe terrein tijdens de tweede opdracht, dan kiest Art er juist voor om te gaan rennen. Na de levend stilleven-opdracht zegt Art dat het handig is om als mol in de laatste helft van de de rij te gaan staan, vreemde woordkeuze met het woord helft erin (hij staat trouwens zelf ook net in de laatste helft van de lijn).

Gewoon mijn eigen mening na vanavond even te kijken.
吴 曼 迪
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:03:53 #275
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91297776
Dat aangevroten vond ik ook apart, vooral van iemand die net een carrière als schrijver heeft opgepakt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')