en de dame met mand op hoofd liep de andere kant in beeld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat waren ze lomp trouwens tijdens dat bewegend schilderij zeg. Die fotograaf had de 2e keer geen flits, de parasol veranderde van kleur, volgensmij veranderden die schoenpoetsers ook nog van positie.
Ik kan me van de eerste kandidaten nog voorstellen dat ze de minder obviouse dingen willen noemen zodat de laatste paar kandidaten t niet te moeilijk krijgen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat waren ze lomp trouwens tijdens dat bewegend schilderij zeg. Die fotograaf had de 2e keer geen flits, de parasol veranderde van kleur, volgensmij veranderden die schoenpoetsers ook nog van positie.
Allemaal tactiek denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmm..quote:En ja hoor. Het eerste slachtoffer is gevallen. Als Hanna deze executie had overleefd, had ze sowieso aflevering vier gehaald en dat is zuur voor haar, maar een beetje een opluchting voor mij. Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken. Dat denk ik tenminste. Minder leuk is dat de pot nogal vol zit. Meer dan ¤ 9000,- en dat vind ik niet bepaald leuk, dus daar moet zo snel mogelijk wat aan worden gedaan. Deze aflevering is er ¤ 3000,- verdiend, maar gelukkig bleef het geld van het Leven Stilleven liggen. Zelf vind ik het nogal grappig hoe dat ging, want zelfs Hanna hielp me bij de schone taak van het laten mislukken van deze opdracht. En dat terwijl ze echt niet de Mol is. Of moet ik zeggen 'niet de Mol was'... Dag Hanna, ik zie je wel weer bij de reünie.
Groeten van de Mol.
Montage om Horace verdacht te maken, die is het dus zeker nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vraag me af waarom horace zei: Trust nobody!
Is dat altijd de 'slogan' van wie is de mol? of was dat al bekend tijdens de opnames of pas bij de montage ervan overal bijgeplakt? want anders vind ik dit ook best verdacht..
Nee, verdeeld toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:
Jan had toch gewoon het geld van Art gepakt?
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Editeur het volgende:
Weet iemand wie de laatste paar deelnemers waren in de rij voor de memorie?
"Allemaal theater"quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat was de titel eigenlijk van deze aflevering?
Ja vooraf.quote:
Kunst, Art...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jan valt af. Art blijft nog steeds verdacht (had die nou ook geld bij de boobytrap-opdracht? Ja toch?). En bij de executie kwam uitvoerig kunst in beeld (evenals de test in de vorige uitzending).
En Jan achteraan toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.
Jan had geloof ik 1500 in de pot gebracht, en ik weet niet meer hoeveel PJ de kandidaten had gegeven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja vooraf.
Maar toen Art af ging kon Jan toch gewoon zijn geld pakken of was het niet zo makkelijk
haha dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja vooraf.
Maar toen Art af ging kon Jan toch gewoon zijn geld pakken of was het niet zo makkelijk
Yepquote:
2500quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan had geloof ik 1500 in de pot gebracht, en ik weet niet meer hoeveel PJ de kandidaten had gegeven.
waarschijnlijk niks want er zit geen k in van kleur bekennenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
Horace Cohen = elf letters, for what it's worth
maar hij haalde toch een briefje van 500 eruit en 2 briefjes die de blauwe kleur hadden en bij de eerste zij hij duizend en daarna gaf hij nog een briefje terwijl dat niet 2x 500 kan zijn want die was een andere kleur of blauw was 250 en die eerste was 1000quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jan had trouwens 1500 euro verdient met Mission Impossible. En daarmee dus niet het geld van Art opgepakt, wat niet mogelijk was want als je af bent moet je per direct stoppen met de proef.
Janquote:# Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen? 4:42 AM Jan 8th via TweetDeck
Artquote:Overigens: Art hield van topografie. Beetje raar om dat zo te zeggen, zeg dan reizen/landen.
Topo betekent 'mol' in het spaans.
Oeh, de topografie vind ik wel een aannemelijke aannamequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jan
Maar dan ergens anders:
[..]
Art
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Hannah gaf nog wel wat comic relief, toen ze elke keer op haar bek ging.
Kom op zeg, ik vind het fijn dat er wat te lachen valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..
Dan doet ie 't héél goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Art is veel te obvious bezig, zou jammer zijn als ie de mol is. Hij legt het er te dik op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |