Ik had verwacht dat je dat niet mocht doen. Dat de rest daar niet op kwamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kooijemans.
Het spijt me te zeggen, dat wat hij deed met die hooibaal was ook wel slim.
Misschien moet je juist letten op mensen die niet opvallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hannah zei wel dat ze op Pepijn zat, maar vorige week zei ze nog vol voor Horace te gaan. Mensen die me zijn opgevallen vandaag: Art, Karin en Pepijn.
Alleen maar slim.quote:
Dat zou heeeel lame zijn.. t kan natuurlijk wel dat elke week een letter staat voor één kandidaat die je weg kunt strepen.. dat zouden dan tot nu toe Karin en Art óf Anna zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat volgende week de titel van de aflevering niet met een R begint, want dan hebben we alleen nog een I en een N nodig om Karin te maken. =
hoeveel afleveringen zijn er?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat volgende week de titel van de aflevering niet met een R begint, want dan hebben we alleen nog een I en een N nodig om Karin te maken.
Maar omdat iedereen liep te mollen, is het lastig om de echte mol op te sporen. Jan is het zeker niet, want hij heeft eigenhandig 1500 euro in de pot gekregen. Als hij de mol was, had hij zich heel makkelijk kunnen laten afknallen.
Ik blijf toch nog even bij Horace, denk ik. Als mol kon hij makkelijk een joker weggeven, al is het maar om vertrouwen te winnen. En ik vond het opvallend dat hij zei 'Dit was alles wat ze me beloofd hadden.'
Karin de Mol kan welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn er?
Karin de Groot, zouden er 12 moeten zijn
Iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dat shirt waar ook 8x op werd ingezoomd.Als ze dat nou subtiel hadden gebracht had het discussies kunnen opwekken.
Welk shirt? van Art?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dat shirt waar ook 8x op werd ingezoomd.Als ze dat nou subtiel hadden gebracht had het discussies kunnen opwekken.
"Karin de Mol" is tien letters. En bij de elfde aflevering wordt het bekend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zijn er?
Karin de Groot, zouden er 12 moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |