Anna, ze had ook een Star Wars shirt aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Wie was eigenlijk degene die als omschrijving iets met Star Wars had?
Anna. Zij had ook een shirt van Star Wars aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna, ze had ook een Star Wars shirt aan
Dan heb je de laatste jaren pech. Die deden zich zo dom voor, dat het ongeloofwaardig werd. Hetzelfde nu met Karin inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zou het vooral jammer vinden als Karin de mol is. Ik heb het niet zo op 'onnozele' mollen
Nu vind ik haar nog leuker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna, ze had ook een Star Wars shirt aan
Anna. Wat wel obvious was met haar SW-shirt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Anna volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En haar omschrijving was dat ze altijd Haantje de voorste was.
Lijkt me wel dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Er van uitgaande dat Hannah de waarheid sprak en wellicht gespreid heeft over Horace en Pepijn, kunnen we die 2 dan al deels uitsluiten voor de Mol?
of ze is zo dom geweest om niet goed op te letten en de vragen fout te beantwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Er van uitgaande dat Hannah de waarheid sprak en wellicht gespreid heeft over Horace en Pepijn, kunnen we die 2 dan al deels uitsluiten voor de Mol?
Kennen ze elkaar goed ja? Ik dacht juist dat Miryanna en Anna meer ''vriendjes'' waren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken'.
Hannah kent Anna erg goed..
Ik denk niet zo gek veel. In al die landen zijn die autoriteiten niet zo lastig om iets te organiseren lijkt me..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vraag me elke afl af wat dat programma wel niet moet kosten om te produceren
Anna moest zo huilen toen ze weg moestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kennen ze elkaar goed ja? Ik dacht juist dat Miryanna en Anna meer ''vriendjes'' waren.
Misschien omdat ze nu kan fluiten naar haar vrijstelling ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna moest zo huilen toen ze weg moestBOEEHOEE!
Ja, gespeeld waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Anna moest zo huilen toen ze weg moestBOEEHOEE!
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nu kan fluiten naar haar vrijstelling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |