Ik zou het vooral jammer vinden als Karin de mol is. Ik heb het niet zo op 'onnozele' mollenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Art is veel te obvious bezig, zou jammer zijn als ie de mol is. Hij legt het er te dik op.
Nou, nee dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef MelR het volgende:
En ja hoor. Het eerste slachtoffer is gevallen. Als Hanna deze executie had overleefd, had ze sowieso aflevering vier gehaald en dat is zuur voor haar, maar een beetje een opluchting voor mij. Een groot Molkenner en een groot gevaar is geweken. Dat denk ik tenminste. Minder leuk is dat de pot nogal vol zit. Meer dan ¤ 9000,- en dat vind ik niet bepaald leuk, dus daar moet zo snel mogelijk wat aan worden gedaan. Deze aflevering is er ¤ 3000,- verdiend, maar gelukkig bleef het geld van het Leven Stilleven liggen. Zelf vind ik het nogal grappig hoe dat ging, want zelfs Hanna hielp me bij de schone taak van het laten mislukken van deze opdracht. En dat terwijl ze echt niet de Mol is. Of moet ik zeggen 'niet de Mol was'... Dag Hanna, ik zie je wel weer bij de reünie.
Groeten van de Mol.
We hebben Hannah die nooit zien overhandigen aan Anna, dus wat daarmee gebeurd is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
door uitschakeling van hannah is anna haar mogelijke vrijstelling van afl. 3 kwijt
Wut, waarom?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
door uitschakeling van hannah is anna haar mogelijke vrijstelling van afl. 3 kwijt
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.quote:
Jaa dat is vaker gebeurd geloof ik, met vrijstellingen weet ik het niet maar wel met jokers.. weet alleen zo ff geen voorbeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Mag dat eigenlijk, als je afvalt toch nog iets geven aan een andere kandidaat?
Hanna mocht een iemand meenemen, dat zou Anna waarschijnlijk geweest zijn, omdat zij die hint gaf.quote:
Ah, had zij die. Duidelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.
dat dus, dat zou mogelijk anna zijn omdat die had gezegd waar die stondquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om daarom.. Hannah had vrijstelling voor afl 3 + nog iemand.
Als hij de mol is heeft zij vast niet gezegd dat hij haar mol wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat die Pepijn doet is wel superslim als ie de mol is
Tegen hanna zeggen dat zij z'n mol was.
Oh, ik kan me veel betere herinneren eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef UltraR het volgende:
Wat was die boobytrap opdracht onbeschrijflijk vet zeg!
Wat mij betreft echt de tofste opdracht die ik ooit bij Wie is de mol heb gezien. Zat letterlijk te stuiteren op de bank!
Mijn beste herinnering van de mol is de Bungeejump opdracht in aflevering 1. Sindsdien ben ik hooked.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef sheotah het volgende:
[..]
Oh, ik kan me veel betere herinneren eigenlijk
Patrick stond 2e volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan, Hannah en Patrick geloof ik.
Ja precies! Ik heb precies hetzelfde! Vanaf dat moment nooit meer één aflevering gemist!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Mijn beste herinnering van de mol is de Bungeejump opdracht in aflevering 1. Sindsdien ben ik hooked.
Is nog steeds mijn mol. Wel vreemd dat hij klaarblijkelijk met Art had afgesproken dat hij verdacht moet worden na opdracht 1 en als mol niet slim om zo vroeg in het rijtje te gaan staan. Maar uiteindelijk brengt hij niet veel geld in het laadje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Eigenlijk is Patrick wel een van de minst opvallende kandidaten, hij komt weinig aan het woord, houdt zich veel op de achtergrond. Vlak hem niet uit!
Daar let ik ook altijd op maar ik zag zo 123 geen verschilquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog veranderingen gespot in de leader? Ik dacht even te merken dat de scene met de botsende bussen wat langer leek dan vorige week.
En haar omschrijving was dat ze altijd Haantje de voorste was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
Radio aanwijzing; "ten eerste."
Anna mag als eerste en op de achtergrond verschijnt een schilderij met een soort van mol..
Hmm. De complottheorieën vliegen alweer rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |