2500quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan had geloof ik 1500 in de pot gebracht, en ik weet niet meer hoeveel PJ de kandidaten had gegeven.
waarschijnlijk niks want er zit geen k in van kleur bekennenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
Horace Cohen = elf letters, for what it's worth
maar hij haalde toch een briefje van 500 eruit en 2 briefjes die de blauwe kleur hadden en bij de eerste zij hij duizend en daarna gaf hij nog een briefje terwijl dat niet 2x 500 kan zijn want die was een andere kleur of blauw was 250 en die eerste was 1000quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jan had trouwens 1500 euro verdient met Mission Impossible. En daarmee dus niet het geld van Art opgepakt, wat niet mogelijk was want als je af bent moet je per direct stoppen met de proef.
Janquote:# Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen? 4:42 AM Jan 8th via TweetDeck
Artquote:Overigens: Art hield van topografie. Beetje raar om dat zo te zeggen, zeg dan reizen/landen.
Topo betekent 'mol' in het spaans.
Oeh, de topografie vind ik wel een aannemelijke aannamequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jan
Maar dan ergens anders:
[..]
Art
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Hannah gaf nog wel wat comic relief, toen ze elke keer op haar bek ging.
Kom op zeg, ik vind het fijn dat er wat te lachen valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tante Sidonia had niets te zoeken in dit spel..
Dan doet ie 't héél goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Art is veel te obvious bezig, zou jammer zijn als ie de mol is. Hij legt het er te dik op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel een beetje het idee dat Art zelf een plan heeft bedacht om verdacht over te komen. Die kleurige shirts met dubieuze teksten, over kleuren invullen praten, topografie zeggen. Dat is toch veel te duidelijk voor een echte mol....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |