Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Pgrquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
Enfermelfrelranefdfbsxvfdckdsvsdifoa vc![]()
quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Zal ik Wilders aanraken dat ik in de cel kom?quote:Geert Wilders heeft het ontslag geëist van de schooldirecteur van basisschool De Hazesprong in Nijmegen. Theo van Lankveld zou zich onder meer in een mail tegenover het personeel denigrerend hebben uitgelaten over de Partij voor de Vrijheid.
Ja hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik mijn aandeel in de biervoorraad van deze TT aan jou doneren?
Wil je niet neukend flappen tellen?quote:
Hoi Marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je niet neukend flappen tellen?
Hai aagjequote:
hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
jeej ik mag weer ouderswets gaan F5-en
Das best druk....quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Why?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
jeej ik mag weer ouderswets gaan F5-en
Fha lieverdquote:
Hoe is het meisje?quote:
Mwahquote:
Blegquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
MwahMet jou dan liefje?
Wanneer kom je eten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan dus ook niet quoten omdat Fok zegt dat ik een of andere ADDblocker heb ... ik heb niets gedaan sinds ik ben gaan eten en weer terug kwam dus ik snap het probleem niet zo
foutmelding jullie zijn niet de enigequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Allrounder het volgende:
Ik heb die melding ook LoveyLady. Kan niet quoten, geen automatische updates en geen smilies in berichten plaatsen.
Alleen met jou.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Bleg
Kun je volgende week vrijdag? (das de 21e)
Lievquote:
Jeeej gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuff
Ja, dan kan ik welwat wil je eten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeej gezellig![]()
Uuuuhmmm... iets lekkers gewoon makkelijk gekookt door jou![]()
Avond er voor moet ik uit eten met stagecollega's dus dan gaan we allemaal van die onzinnig luxe dingen eten
Zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik noteer het meteen
![]()
En ik verzin wel iets lekkers
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Zin inMoet je wel zorgen dat mini poezum weer even krimpt tot het formaat van drie maanden geleden want ik moet nog helemaal oeeeh en aah een aaahw doen enzo
![]()
Dan komt het goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ze is nog steeds oeh-ah-baar hoor
![]()
En ik heb er ook zin in
![]()
Lekker slapen meisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan komt het goed![]()
Ik ga spullen voor morgen klaar leggen en slapen enzoFijne avond allemaal
![]()
![]()
![]()
Wat is er???quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
zwaarrrrrrrrrr irritant dit![]()
als mensen me nodig hebben dan msn/pm maar want dit is geen doen
Kusje op je irritatiquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
zwaarrrrrrrrrr irritant dit![]()
als mensen me nodig hebben dan msn/pm maar want dit is geen doen
niet alles verklappenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werken stelt bij hem soberzo nooit veel meer voor dan flappen tellen, bier drinken en toekijken hoe er geneukt wordtEn fok!ken natuurlijk
ik ookquote:
is het ookquote:
Nee, ik haat afwassen, maar het moet gebeuren he.quote:
Vaatwas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik haat afwassen, maar het moet gebeuren he.
Geen ruimte voor in onze keuken hier.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geen ruimte voor in onze keuken hier.
Ikke nietquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Barretje80 het volgende:
/Me zit bij de kapper met een bakkie thee en een"koffieleutje" zich te bedenken dat kort haar bij vrouwen ouder dan 30 en jonger dan 65 afgeschaft moet worden..
ieeeeeeeeeehquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Barretje80 het volgende:
/Me zit bij de kapper met een bakkie thee en een"koffieleutje" zich te bedenken dat kort haar bij vrouwen ouder dan 30 en jonger dan 65 afgeschaft moet worden..
Wie is Michelle, je vriendin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke niet.
Al ben ik met dat eerste gauw klaar, mag ik dat tweede eigenlijk niet van Michelle, en mis ik voor dat derde momenteel iets essentieels.
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is Michelle, je vriendin?
Sowieso.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor mij geen vriendin die mij verbiedt om bier te drinken.
QFT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Manipuleren ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso.Vriendinnen/vriendjes die denken dingen te kunnen verbieden.
Nou ja, als ik een vriendje had die elk weekend zijn lijf eruit kotste op mijn plee en waar je niets meer aan hebt omdat ie zo van zuipen houdt, verbied ik wel om te zuipenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso.Vriendinnen/vriendjes die denken dingen te kunnen verbieden.
Een vriendin die je verbiedt bier te drinken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Dat is ook verbieden, alleen dan denken de mannen van nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook verbieden, alleen dan denken de mannen van niet
QFT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een vriendje had die elk weekend zijn lijf eruit kotste op mijn plee en waar je niets meer aan hebt omdat ie zo van zuipen houdt, verbied ik wel om te zuipenIn die zin: het zuipen of ik
En ik verbied vriendjes om te zoenen of seks te hebben met andere meiden, dat vind ik wel redelijk normaal eigenlijk
quote:
Oeh heks'nquote:
Ja, maar eentje die mij verbied om een keer per week een of twee pilsjes te drinken kan toch echt het heen en weer krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een vriendje had die elk weekend zijn lijf eruit kotste op mijn plee en waar je niets meer aan hebt omdat ie zo van zuipen houdt, verbied ik wel om te zuipenIn die zin: het zuipen of ik
En ik verbied vriendjes om te zoenen of seks te hebben met andere meiden, dat vind ik wel redelijk normaal eigenlijk
And proud of itquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesWij vrouwen zijn vreselijke heksen
![]()
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar eentje die mij verbied om een keer per week een of twee pilsjes te drinken kan toch echt het heen en weer krijgen. Of die denkt mij te verbieden om mijn vrienden nog te zien.
Maar met een andere vent zoenen of seks hebben mag hij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle moffelt snel haar bezem wegquote:
Ehm, neequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar met een andere vent zoenen of seks hebben mag hij wel?
Nou, dan heb ik er toch goed aan gedaan om die de hut uit te trappen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eensVrienden zijn belangrijk
* suikertaartje zet de zwarte hoed snel even in de bezemtrapkastquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle moffelt snel haar bezem weg
Kan ik mee levenquote:
Je blauwe pilletjes?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
en mis ik voor dat derde momenteel iets essentieels.
Die heb ik niet nodig, en er zijn personen hier die dat kunnen bevestigenquote:
Je hand?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, en er zijn personen hier die dat kunnen bevestigen...
Nee. Al zal die dat ook kunnen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zet de zwarte hoed snel even in de bezemtrapkast
Ik heb groene pilletjesquote:
Stukken beter, ik heb het ziek zijn nou wel weer gehadquote:
Ask someone else.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Weer terug van judo![]()
Wil iemand zachtjes mijn linker zij masseren, heb er toch weer last van
Fijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stukken beter, ik heb het ziek zijn nou wel weer gehad![]()
En hoe ist met jouuu?
![]()
quote:
Ohjeequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hier mwahMaar komt goed
[..]
Tisserquote:
Kusje op je mwahquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hier mwahMaar komt goed
[..]
Ja en het is toch zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
Trev met zijn welbefaamde zinnetjes![]()
hmmmm posten doet het toch aardigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
@Koen je kan beter zeggen wat doettie niet![]()
Ik had gewoon zin om dat te zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat het daar ook al zo lekker?
Tisserloos?quote:
Dat heb je soms, ik heb hier nu wel een reden om het te zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat te zeggen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat te zeggen
Truste Enfequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik moet morgen vroeg op, ga lekker op tijd naar bed en nog ff lezenTrusten!
Trusten Enfequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggenquote:
Slaap lekker ploefjequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Omdat jij het ook niet bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggen
dan zijn we maar saampjes gezellig dikquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggen
jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zijn we maar saampjes gezellig dik![]()
Jaquote:
Hey Symph, post gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Zat weer even flink in de overuren.
Vandaag een brakke verbinding en 61 mails te beantwoorden, en een rooster dat af moest
Maar jij ook nietquote:
WEHEL!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, jij bent heul niet dik.
*zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij ook nietIk vind jou precies goed en mooi
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij ook nietIk vind jou precies goed en mooi
![]()
Sodeju...dat is niet normaal hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Zat weer even flink in de overuren.
Vandaag een brakke verbinding en 61 mails te beantwoorden, en een rooster dat af moest
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toenquote:
quote:
Yayquote:
Soms moet je ook aan je zelf denkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toen![]()
![]()
Ik heb vandaag 2 pakken papier door de printer gejaagd..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju...dat is niet normaal hoor
Ik vind dat, mijn meningquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*zucht*
zeg liefje?
doe je pidgin eens aan?
Moet ik je komen helpen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakken papier door de printer gejaagd..
En 61 mails is echt balen ja... (en dat is de oogst van anderhalve dag
Heb je nog een leuke assistente nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmhm, daarom zei ik ook niet heel hard van nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat, mijn mening![]()
Okee
Nouquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik wil verdorie gewoon kunnen zeggen dat ik te dik ben zonder dat iedereen roept dat ik prachtig mooi en lief ben, want ik ben echt gewoon te zwaar voor mijn lengte hoor
ben jij vorig jaar niet overspannen geweest?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik wil verdorie gewoon kunnen zeggen dat ik te dik ben zonder dat iedereen roept dat ik prachtig mooi en lief ben, want ik ben echt gewoon te zwaar voor mijn lengte hoor
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat mag wel het geval zijn maar daarom mogen wij toch wel mooi en niet dik vinden, ik ben ook gewoon te zwaar hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zei heul niets over BMIquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenDat heb ik ooit gelezen in een wetenschappelijk artikel
Nee, maar die zegt waarschijnlijk dat je te dik bent voor je lengte, terwijl dat dus niet zo hoeft te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei heul niets over BMI
wuuuuutquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
Goed nieuws voor de bier drinkers onder ons
Dagelijks bier maakt slank en gezond
Houden zoquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij vorig jaar niet overspannen geweest?
ik heb wel zo een vermoeden dat het wel eens te hoog zal zijnquote:
Ik kom wel helpen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Maar daar is nu geen sprake van
Ik ben nu in ieder geval weer op schema
En jij dus ook nietquote:
Maakt niet uit zolang jij je maar lekker voelt en tevreden bent hoe je er uit zietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel zo een vermoeden dat het wel eens te hoog zal zijn
Dus.. Dus.. ik ben helemaal niet té dunquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenDat heb ik ooit gelezen in een wetenschappelijk artikel
nee, dat zeg ik zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar die zegt waarschijnlijk dat je te dik bent voor je lengte, terwijl dat dus niet zo hoeft te zijnZo bedoelde ik dat
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen jaNiet overspannen raken
Niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij past nog onder de deur door
wel makkelijk als je je sleutel vergeten bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij past nog onder de deur door
Ik ben heul niet mager.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is te dik en vraari is te mager![]()
Alleen Enfer valt binnen de groene BMI zone denk ik![]()
Niet te veel waarde aan hechten dus
MPG valt bij vraariquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is te dik en vraari is te mager![]()
Alleen Enfer valt binnen de groene BMI zone denk ik![]()
Niet te veel waarde aan hechten dus
Scheelt niet veelquote:
niet dus, zou echt wel wat af moetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang jij je maar lekker voelt en tevreden bent hoe je er uit ziet
Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke assistente nodig?
Ben ik blij dat ik al bijna volleerd inbreker hier benquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel makkelijk als je je sleutel vergeten bent
Ben je in een schreeuwbui vandaag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKK!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
ok, het is nu bij te houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Maar daar is nu geen sprake van
Ik ben nu in ieder geval weer op schema
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik al bijna volleerd inbreker hier ben
[..]
Ben je in een schreeuwbui vandaag?
nee dat dan weer niet, maar ik heb in ieder geval mijn spullen op tijd geleverd.quote:
FOK!quote:
TREV! Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
Zal ik je anders even helpen laten schreeuwen van genot?
Dat jij en ik mager zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 zei Trev het volgende:
[..]
Zal ik je anders even helpen laten schreeuwen van genot?
Erg hequote:
En soms niet zo stiekemquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij heeft altijd stiekem van je gehouden.
Moest dat privé blijvenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg hemaar doe het met alle liefde
[..]
En soms niet zo stiekem
[..]
[..]
En soms niet zo stiekem
[..]
[..]
En soms niet zo stiekem
Daar help ik toch al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK!
Zie dat ene sticky ding achter, iets met getallen, en je weet het misschien al.En verder dan dat praten we niet openlijk.
Ja, maar niet met dat waar ik hulp bij motquote:
altijd leuk een nieuw pakketquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet, maar ik heb in ieder geval mijn spullen op tijd geleverd.
We zijn er nog lang niet, Magister werkt nog steeds niet
Die kutvoplen met die dikke loonschalen hadden het nooit moeten kopen.quote:
dat was ik ook maar ben er toch aardig doorheen geroldquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kutvoplen met die dikke loonschalen hadden het nooit moeten kopen.
Het is namelijk absoluut ongeschikt voor MBO...
wilde ff de stilte brekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij ook behoorlijk blij
ieuwquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja echt van die enorme skippyballen
Als je met je mond vol praat begint alles met KUT. Hmmkay.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat zijn violen als je met je mond vol praat
NSFW:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
NSFW:die zijn heul niet zo dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
GFquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zie het nou pas
een verkapt naamtopic
Hey GFquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zie het nou pas
een verkapt naamtopic
of nog bij de Gammaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de rest ligt nog op haar nachtkastje
symquote:
quote:
anders krijg ik er toch geenquote:
Als je dat kruist met pgr krijg je PoloFerrariquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde bijna Lolo Ferrari opzoeken
Of een schop naar onz geven?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk zou ik hier moeten modden, maar ik doe het niet
hoe heet dat schouder ding ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk zou ik hier moeten modden, maar ik doe het niet
hoe heet dat schouder ding ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je dat kruist met pgr krijg je PoloFerrari
Kan welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders krijg ik er toch geen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je dat kruist met pgr krijg je PoloFerrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |