Wat is er???quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
zwaarrrrrrrrrr irritant dit![]()
als mensen me nodig hebben dan msn/pm maar want dit is geen doen
Kusje op je irritatiquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
zwaarrrrrrrrrr irritant dit![]()
als mensen me nodig hebben dan msn/pm maar want dit is geen doen
niet alles verklappenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werken stelt bij hem soberzo nooit veel meer voor dan flappen tellen, bier drinken en toekijken hoe er geneukt wordtEn fok!ken natuurlijk
ik ookquote:
is het ookquote:
Nee, ik haat afwassen, maar het moet gebeuren he.quote:
Vaatwas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik haat afwassen, maar het moet gebeuren he.
Geen ruimte voor in onze keuken hier.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geen ruimte voor in onze keuken hier.
Ikke nietquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Barretje80 het volgende:
/Me zit bij de kapper met een bakkie thee en een"koffieleutje" zich te bedenken dat kort haar bij vrouwen ouder dan 30 en jonger dan 65 afgeschaft moet worden..
ieeeeeeeeeehquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Barretje80 het volgende:
/Me zit bij de kapper met een bakkie thee en een"koffieleutje" zich te bedenken dat kort haar bij vrouwen ouder dan 30 en jonger dan 65 afgeschaft moet worden..
Wie is Michelle, je vriendin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke niet.
Al ben ik met dat eerste gauw klaar, mag ik dat tweede eigenlijk niet van Michelle, en mis ik voor dat derde momenteel iets essentieels.
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie is Michelle, je vriendin?
Sowieso.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor mij geen vriendin die mij verbiedt om bier te drinken.
QFT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor mij geen vriendin die mij verbiedt om bier te drinken.
Manipuleren ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso.Vriendinnen/vriendjes die denken dingen te kunnen verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |