Nee, maar die zegt waarschijnlijk dat je te dik bent voor je lengte, terwijl dat dus niet zo hoeft te zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei heul niets over BMI
wuuuuutquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
Goed nieuws voor de bier drinkers onder ons
Dagelijks bier maakt slank en gezond
Houden zoquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij vorig jaar niet overspannen geweest?
ik heb wel zo een vermoeden dat het wel eens te hoog zal zijnquote:
Ik kom wel helpen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Maar daar is nu geen sprake van
Ik ben nu in ieder geval weer op schema
En jij dus ook nietquote:
Maakt niet uit zolang jij je maar lekker voelt en tevreden bent hoe je er uit zietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel zo een vermoeden dat het wel eens te hoog zal zijn
Dus.. Dus.. ik ben helemaal niet té dunquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenDat heb ik ooit gelezen in een wetenschappelijk artikel
nee, dat zeg ik zelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar die zegt waarschijnlijk dat je te dik bent voor je lengte, terwijl dat dus niet zo hoeft te zijnZo bedoelde ik dat
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen jaNiet overspannen raken
Niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij past nog onder de deur door
wel makkelijk als je je sleutel vergeten bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij past nog onder de deur door
Ik ben heul niet mager.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is te dik en vraari is te mager![]()
Alleen Enfer valt binnen de groene BMI zone denk ik![]()
Niet te veel waarde aan hechten dus
MPG valt bij vraariquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is te dik en vraari is te mager![]()
Alleen Enfer valt binnen de groene BMI zone denk ik![]()
Niet te veel waarde aan hechten dus
Scheelt niet veelquote:
niet dus, zou echt wel wat af moetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang jij je maar lekker voelt en tevreden bent hoe je er uit ziet
Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke assistente nodig?
Ben ik blij dat ik al bijna volleerd inbreker hier benquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel makkelijk als je je sleutel vergeten bent
Ben je in een schreeuwbui vandaag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKK!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
ok, het is nu bij te houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Maar daar is nu geen sprake van
Ik ben nu in ieder geval weer op schema
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik al bijna volleerd inbreker hier ben
[..]
Ben je in een schreeuwbui vandaag?
nee dat dan weer niet, maar ik heb in ieder geval mijn spullen op tijd geleverd.quote:
FOK!quote:
TREV! Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
Zal ik je anders even helpen laten schreeuwen van genot?
Dat jij en ik mager zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 zei Trev het volgende:
[..]
Zal ik je anders even helpen laten schreeuwen van genot?
Erg hequote:
En soms niet zo stiekemquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij heeft altijd stiekem van je gehouden.
Moest dat privé blijvenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg hemaar doe het met alle liefde
[..]
En soms niet zo stiekem
[..]
[..]
En soms niet zo stiekem
[..]
[..]
En soms niet zo stiekem
Daar help ik toch al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK!
Zie dat ene sticky ding achter, iets met getallen, en je weet het misschien al.En verder dan dat praten we niet openlijk.
Ja, maar niet met dat waar ik hulp bij motquote:
altijd leuk een nieuw pakketquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet, maar ik heb in ieder geval mijn spullen op tijd geleverd.
We zijn er nog lang niet, Magister werkt nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |